Jump to content

XXL åpner ny butikk på Tiller


Finnlight 338WM

Recommended Posts

Sikker på at det er smart club? og ikke på storm senteret der rema 1000 har vært?

 

Jeg er sikkert att det blir XXL på Storm senteret da Rema skal flytte fra Storm til Lidl lokalene.. Eller ?

 

Adressen til XXL Tiller er: IVar lykkes vei 5. Sjekk så adressen til Smart club: Ivar lykkes vei 5.

 

Det er ivertfall denne adressa som er oppgitt i jobb utlysnings anonnsene.

Link to comment
Share on other sites

Sikker på at det er smart club? og ikke på storm senteret der rema 1000 har vært?

 

Jeg er sikkert att det blir XXL på Storm senteret da Rema skal flytte fra Storm til Lidl lokalene.. Eller ?

Rema har flyttet over i Lidl bygget. Skjedde forrige torsdag

Link to comment
Share on other sites

Når jeg tenker meg om så er det kanskje litt greit at det blir litt konkurranse borti høgget der og.. De fleste vet jo hvordan prisnivået på den andre våpensjappa på den siden av byen er :wink:

 

BB John

 

Hmmm... Er ikke så sikker.sjekk prisen på slugs f.eks Rogne ligger på 10,- per stykk mens XXL har til 17,-

 

Da blir det XXL SMART :D

Link to comment
Share on other sites

De fleste vet jo hvordan prisnivået på den andre våpensjappa på den siden av byen er :wink:

Ja, det er stor forskjell på prisene:

 

1 kg VVH N130

XXL: Har ikke

"Den andre våpensjappa": Kr 595,-

 

100 stk. CCI 450

XXL: Har ikke

"Den andre våpensjappa": Kr 35,-

 

0.5 kg N-11

XXL: Har ikke

"Den andre våpensjappa": Kr 205,-

 

Eley Fourlong vismut UK#6

XXL: Har ikke

"Den andre våpensjappa": Ca. Kr 10,-/stk

 

100 Winchesterhylser, .223 Rem

XXL: Får inn i begynnelsen av mai 2008 (sitat fra april til juni) :roll:

 

Man sparer mye penger på å handle på XXL 8)

Link to comment
Share on other sites

 

100 Winchesterhylser, .223 Rem

XXL: Får inn i begynnelsen av mai 2008 (sitat fra april til juni) :roll:

 

kjenner meg ikke skyldig i at XXL har vært tom for 223remm hylser i laaang tid... :oops:

uff.. har ehem, godt over 1000 skinnendes blanke win hylser her som skal laddes... :D

Link to comment
Share on other sites

Smart Club :shock: det blir mye våpen i hyllene det :D Søkte på stillingen som våpenansvarlig jeg. 8)

 

Hmmmmmm....våpenansvarlig sa du...???

Lurer på hvordan det tar seg ut med en utbrent kvinnelig sykepleier bak den disken der??? :roll:

Kanskje det er tingen for meg gitt...??? Så på nettsøknaden at de ville ha personlig bilde også :shock:

Da stiller jeg knallsterkt vettu :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Smart Club :shock: det blir mye våpen i hyllene det :D Søkte på stillingen som våpenansvarlig jeg. 8)

 

Hmmmmmm....våpenansvarlig sa du...???

Lurer på hvordan det tar seg ut med en utbrent kvinnelig sykepleier bak den disken der??? :roll:

Kanskje det er tingen for meg gitt...??? Så på nettsøknaden at de ville ha personlig bilde også :shock:

Da stiller jeg knallsterkt vettu :lol::lol::lol:

 

Søk i vei, ingenting og tape på det vettu :)

Link to comment
Share on other sites

Smart Club :shock: det blir mye våpen i hyllene det :D Søkte på stillingen som våpenansvarlig jeg. 8)

 

Hmmmmmm....våpenansvarlig sa du...???

Lurer på hvordan det tar seg ut med en utbrent kvinnelig sykepleier bak den disken der??? :roll:

Kanskje det er tingen for meg gitt...??? Så på nettsøknaden at de ville ha personlig bilde også :shock:

Da stiller jeg knallsterkt vettu :lol::lol::lol:

 

Søk i vei, ingenting og tape på det vettu :)

 

Et av kravene var vell oxo at man hadde jobbet i våpenbutikk.....

Link to comment
Share on other sites

Våpenansvarlig må vel ha jobbet i våpenbutikk i 5 år eller noe for å kunne stå som ansvarlig i butikken?

Kommer forresten nye regler på dette etter hvert om ryktene er riktige (kurs og skolering og ut med erfaring, med muligt untak for våpensmeder i første omgang om jeg husker rett).

Link to comment
Share on other sites

Våpenansvarlig må vel ha jobbet i våpenbutikk i 5 år eller noe for å kunne stå som ansvarlig i butikken?

Kommer forresten nye regler på dette etter hvert om ryktene er riktige (kurs og skolering og ut med erfaring, med muligt untak for våpensmeder i første omgang om jeg husker rett).

 

2 år :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sikker på at det er smart club? og ikke på storm senteret der rema 1000 har vært?

 

Jeg er sikkert att det blir XXL på Storm senteret da Rema skal flytte fra Storm til Lidl lokalene.. Eller ?

 

Adressen til XXL Tiller er: IVar lykkes vei 5. Sjekk så adressen til Smart club: Ivar lykkes vei 5.

Magasinet åpner ihvertfall ny butikk i Ivar Lykkes vei 6: http://www.magasinet.no/nettside/comweb.asp?segment=2&ID=7.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Og de åpner to butikker i Bergen (her er det ingen fra før). Henholdsvis i Laguneparken og i Åsane.

 

 

Noen som vet når disse butikkene åpner ?

 

Laguneparken åpner i løpet av høsten, sikkert nærmere jul. Åsane blir på nyåret. Var i hvertfall det svaret jeg fikk fra XXL for 1 mnd siden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...