Jump to content

Fiffig ny montasje


jansk

Recommended Posts

...hvis det hadde vært et pakke-tilbud med både gevær, kikkert OG lyddemper... da kunne resultatet blitt spennende! :-)

"Dempet synsfelt med kikkertsikte fra A-tec m/snurremontasje og Tasco lyddemper med 3-9x zoom!"

 

V.

Link to comment
Share on other sites

...hvis det hadde vært et pakke-tilbud med både gevær, kikkert OG lyddemper... da kunne resultatet blitt spennende! :-)

"Dempet synsfelt med kikkertsikte fra A-tec m/snurremontasje og Tasco lyddemper med 3-9x zoom!"

 

V.

 

Hahaha :lol: Litt av ei pakke vil jeg tro ;p

Link to comment
Share on other sites

Bildet er meget representativt for den "ekspertisen" som har møtt meg de 4 gangene jeg har handlet/har villet handle på XXL...

Helt grei sjappe for mainstream-varer når man har bestemt seg for merke,modell og utførelse og det bare er prisen det står på.

Lurer man på noe som helst, go elsewhere...

Link to comment
Share on other sites

Ja, john2000, det er litt feil når vi, kundene altså, må drive voksenopplæring på de annsatte når vi skal handle der.

 

Men at ting går litt fort, og korukturen er dårlig, når det blir laget brosjyrer forandrer ikke på intrykket av en butikkjede. Så lenge spesifikasjoner og priser er riktig, og vi forstår hva vi får er det greit nok for meg.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg reagerte på xxl, det kom en mann in med en rifle i futteral så kikkerten skulle bli fikset.

Han kom inn i butikken hvor det stod en betjening bak våpendisken, gav rifla til betjeningen som la rifla på disken.

Bolten var ikke dradd bak og rifla peika direkte på meg og far min.

Betjeningen bak disken skulle bare hente noe på bakromme. Før han stakk på bakromme sjekka han ikke rifla, den kunne faktis være ladd.

Eigeren av rifla stakk ut, han hadde dårlig tid.

 

Så der låg våpene på disken, uten at betjeningen fra xxl hadde sjekket den :shock:

Ingen som såg på rifla, den peika direkte på meg og jeg følte med en gang en ekkel følelse.

Far min reagerte med en gang, her kommer det inn en person med en rifle som er brukt og det er fare for at det ligger skarp ammunisjon i så legger betjeningen rett på disken slik at det peiker på oss.

Vi er vant til våpen, men når du ikke sjekker våpen i en butikk full av folk så er det lit skremmende.

Det har jo skjedd at skudd har gått av i våpenbutikk for di har glømt å tømt det og sjekke det :shock:

 

Trudde det var en normal praksis når du får et våpen i butikken var det første å sjekke at det var tomt for ammo og legge det slik til at det ikke peikte på noen.

For all del har eigeren sikkert sjekka da, men når betjeningen legger den på disken slik at den peiker på folk uten å vite om den er ladd... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...