Jump to content

Wicky-wild-wild-west: SA-revolver med gassdrive hylseutkast


Recommended Posts

Åjadda. Dette er ikkje berre steampunk-modding. Dette er ein genuin Ruger Blackhawk som kan kasta ut tomhylsene sine sjølv.

 

Detaljar og fleire bilete på http://thefiringline.com/forums/showthread.php?t=446857" target="_blank

 

Oppsummering før hjernen til folk eksploderar: todelt ladeport, etter fyrste skotet går øvre halvdel ned og opnar for tomhylsa. Mekanisme fangar opp gass ved munninga, og blæs den rett ned i tomhylsa, som blir pressa ut av gassen. (Kan du seie "hylsepolering"..?)

 

JBf9N.jpg

 

JdyrX.jpg

 

Det som er sverta ut, er eit sikte som han ikkje har love å visa bilete av enno før patent er i orden.

 

Ventar framleis i spenning på at galningen skal utvikla ein mekanisme for å spenna hanen med gasstrykket.

 

ROBGR.jpg

 

Det gjer han her òg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde blitt mer imponert hvis han bygde om til gassdrevet halvauto. Tapp av gass på samme måte, få gassen til å drive et stempel som spenner hanen. Returfjær som driver stempelet fram igjen, så ikke stempelet bremser hanen og fører til klikk. Mest sannsynlig vil man få alt for rask oppspenning og økt slitasje på mekanismen, men det burde fungere en liten stund i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Totrinns gassdrevet halvauto repetersystem for riktigere spenning av hanen kunne kanskje gå?:

Tapp gass på samme måte og lagre den i en tank, gassen fra neste skudd går i tank nr to, mens første tank spenner hanen pent dosert - sånn går det veklselvis ;)

Skulle hatt en russisk nagant til dette da jeg ser for meg at en revolver som var gasstett mellom løp og tønne gir litt mere gass å fange opp foran pipa..

 

 

Flax at det er gratis å fantasere :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Det er vel plenty av gass å fange opp uansett, så lenge man skyter litt friske ladninger. Ser ut som det er munningsblåsten han fanger opp, omtrent som Søren Bangs gassfellepatent. Dette gir vel litt rekyldempereffekt også, det blir som en lyddemper med bare en baffel.

 

Litt enklere enn vekslende totanksystem er vel å tappe gassen gjennom en enveisventil inn på en tank, som bare tjener som ekspansjonsvolum for å redusere trykket. Gassen går videre fra tanken gjennom en strupeventil, som bidrar til å redusere hastigheten på stempelet. I det stempelet når største utslag åpnes en port slik at gjenværende gasstrykk slipper ut.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde blitt mer imponert hvis han bygde om til gassdrevet halvauto. Tapp av gass på samme måte, få gassen til å drive et stempel som spenner hanen. Returfjær som driver stempelet fram igjen, så ikke stempelet bremser hanen og fører til klikk. Mest sannsynlig vil man få alt for rask oppspenning og økt slitasje på mekanismen, men det burde fungere en liten stund i alle fall.

 

Tja. Eit stempel som trykka bakover hadde truleg knukke hanen tvert etter fyrste skot, sidan det tross alt må litt kraft til. Eg ville nok heller ha satsa på ein kam som virka mot ei pinne bak på hana, men det hadde blitt ein Reodor-Felgen-dagen-derpå-konstruksjon uansett.

 

Eg ser berre ei løysing på dette problemet, faktisk: :overrasket: WEBLEY-FOSBERY :overrasket:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

joo. Men matebaen er bare en Fosbery snudd opp ned egentlig. og 70 år senere ute...

Nok et eksempel på en artig teknisk løsning på et problem som for lenge siden er tilfredstillende løst.

 

Vrikkehagla street sweeper har en tilsvarende autoutkast sak på sin tolvskuddssylinder. Der løses dette ved at hele sylinderen er innkapslet og ladeport/utkasteråpning er eneste ventil. De første 11 tomhylsene blir derved puffet ut av cylinderen av gasslekkasjen mellom sylinder/overgangskonus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...