Jump to content

Våpenloftet as


Busemann

Recommended Posts

Har handla mye, dette til tross for at de sjelden er best på pris. Når jeg alikevel handler der, er det fordi de etter min mening er desidert best på service. Og da kan de etter min mening forsvare, at de er litt dyrere på pris. God service koster, det er forskjell på å drive butikk med fagkunnskap og varelager, enn ingen ekspertise og null varelager. Når det nå går å handle bl a Blaser til konkurransedyktige priser, er det ikke noe å stusse på. Løp å kjøp.

Link to comment
Share on other sites

fikk mail om at de hadde børsa, demper og montasje inne så det var bare å bestemme seg, å siden tillatelsen ligger klar så teller det veldig mye å få det du bestiller fort :D hva angår xxl og service har jeg ingen erfaring, men de skal gå under og vel så det før jeg bestiller derfra.

Link to comment
Share on other sites

Virker som de har veldig bra service, venter nytt tilbud fra xxl, får se hvem det blir tilslutt

 

Hvem det blir tilslutt? Xxl har prisgaranti.....de skal gå under prisen til alle andre! Du ser forskjellen den dagen du skal reklamere på noe, men en blaser blir det vel ikke noe tull med? :moresarcasm:

Link to comment
Share on other sites

Hvem det blir tilslutt? Xxl har prisgaranti.....de skal gå under prisen til alle andre!

 

Tja - er ikke våpen, ammo og skyterekvisita unntatt prisgarantien da ?? Det har ihvertfall vært slik en stund...

 

 

En kollega av meg her i Oslo fant en annonse på nett fra en butikk i Tromsø om sluttsalg på Beretta 686 Silver Pigeon til 12.990,-, skrev ut annonsen tok den med på XXL Alnabru og fikk kjøpt børsa til samme pris der.

 

Dette var Okt/Nov 2010

 

mvh

Sauerhansen

Link to comment
Share on other sites

Ser att Jarles våpen på kongsberg er nevnt her. Å han har gode priser ingen tvil om det , men når det skal gjenges for demper å så må også han sende til Våpenloftet.

Det viser vell ken som er den store guten i klassen :D:D

 

Hva har det med pris/service å gjøre at han ikke driver børsemakerverksted?

Link to comment
Share on other sites

Ser att Jarles våpen på kongsberg er nevnt her. Å han har gode priser ingen tvil om det , men når det skal gjenges for demper å så må også han sende til Våpenloftet.

Det viser vell ken som er den store guten i klassen :D:D

 

Hva har det med pris/service å gjøre at han ikke driver børsemakerverksted?

 

Att viss en trenger hjelp på service så må det sendes andre plasser. Men har kjøpt blaser hos Jarle E så det er ingen ting galt med det å seglge billi men kan dei også hjelpe når det står fast så er det ett pluss.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt problemet til brutus. Får du ikke den hjelpen du trenger hos jarles da? Dersom det er noe galt med Blaseren som dekkes av kjøpsloven så ordner Norma opp. Er det snakk om å utføre endringer som feks. gjenging for demper så er det jo bare å sende den der du måtte ønske.

Men hvorfor kjøpte du ikke hos den største gutten i klassen? Var han for dyr?

Link to comment
Share on other sites

Våpenloftet har veldi god service,gjere godt arbeid og har fornuftige priser.

Betaler gladeleg litt ekstra forhold til XXL for å få lokal sevice som hjelper deg når du trenger det litt raskt.

Har gjenga rifle der og hos Jakt og Friluft i seinare tid og Våpenloftet er mykje beire på tilpassing av gjenger uten slark.

Overgangen mellom løp og gjengebeskyttelsen er vanskeleg å sjå og eg har ikkje betalt noe ekstra for gjengebeskyttelsen.

Link to comment
Share on other sites

Da blir det til å handle Blaser fra Våpenloftet, xxl gikk 400,- under, men de kunne ikke levere børsa før om 5-6mnd inkl børsemakerarbeid, og de kunne ikke levere a-tec maxim. Våpenloftet hadde alt inne og de kunne levere omgående :P

Så da blir det Blaser R8 pro med maxim demper og kappa løp!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...