Jump to content

Gaupejakt 2011 Region 2


Kolbe-Rolf

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mildværet i helga har gjort det vanskelig å spore, nå må vi ha snø i Tinn vis det skal bli noe fart 1.Feb... Ser ikke lovende ut på meldingene enda :(

 

Hehe begynner du å frykte en tam jaktstart, Stian :wink: Kan fort bli utsettelse av planlagt ferie detta her....?? Du kan trøste deg med at i alle fall hundeføret blir upåklagelig! Er spådd samme været i både Vinje, Hallingdal og Tinn, så nei det ser ikke spesielt lovende ut!!! Men mye kan skje på 8 dager :!: Tenk scenarioet; Først mildvær, så iskaldt, og deretter 2 cm nysnø annahver dag ut februar. Går for den planen jeg tenker jeg :mrgreen:

 

Pratas over en "skåtte" og et kattespor

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til siljan med gaupe felling idag! Var selv med å spore på denne gaupa i Skien's terrenger(Flitti), men den dro desverre over til siljan ;D

 

Kan fortelle at Skien sliter med å finne spor, eneste høydepunkt sålangt var en gaupe ringet inn, (men ikke fellt) på Kikkut første dagen... :P

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ja dere for gratulere igjenn da. Jeg fikk beskjed om at dere hadde skutt 17.30 i kveld jeg. Ryktene gikk om at det var den siste ungen fra Eileen, deretter når jeg fikk bilde av den så trudde folk det var Tom, noe jeg fikk avkrefta klokken 19.45. Da kom beskjeden om at det var fresus... Gratulerer så meget i allefall...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...