Jump to content

R.I.P. ULLA


vilma

Recommended Posts

Bøjentans Knall kule Ulla døde idag etter at hun kom under en bil. En jaktkamerat skulle reise da Ulla løp under bilen hans. Jeg er forferdelig lei meg.

 

Ulla har rukket å bli både NJCH, NUCH og SUCH, vi skulle startet på Cacit prøve i Sverige 2 november, men det blir det jo ikke noe av.

Link to comment
Share on other sites

Oi Leif.... det var en forferdelig trist nyhet å få!! Jeg kondolerer masse og kan ikke få uttrykt meg nok... Vi som er i bassetmiljøet, og i særdeleshet vi som deler interessen for petit, kjenner jo Ulla. Jeg har fulgt med på henne og gledet meg over de fantastiske prestasjonene hun har gjort på utstillinger, særlig i 2010. Hun lå veldig godt an til å bli Årets Utstillingshund i år, og i tillegg vet jeg at hun var en særdeles dugende jakthund.

Jeg føler virkelig med deg nå...

 

Det er vel en jaktkompis av deg som også lider allverdens kvaler nå, det må være en vond følelse sjøl om det var uforskyldt. :(

 

R.I.P Bøjentan´s Knall Kule Ulla, måtte du få mange flotte loser i de evige jaktmarker.

 

Jens.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kjære Leif og Mari. Dette var forferdelig triste nyheter. Kondolerer. Vi føler enormt med dere. Vi fikk gleden av å møte dere

på utstillingen på Elverum. Ulla hadde jo et fantastisk år i ringen. Og hun var en meget dyktig jeger. Ord kan ikke

beskrive den vonde tiden dere opplever nå. Men vit at det er mange som tenker på dere. Dette er alle hundeeieres skrekk.

Sender mange medfølende og gode tanker til dere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...