Jump to content

da er ny stokk til cz 452 bestilt


Meteormann

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
jeg har en 452 varmint, med en selvlaget heldemper.

 

stokken kom på cirka 800 og noen kroner ink frakt, få bare se hva staten skal ha når den kommer. gleder meg som en unge til den kommer

 

Ca 300.- blir staten å loppe deg for :roll:

Jeg har å en stokk fra Boyds..men til Marlin..

Bilder finnes hær :)

http://pulversjaktblogg.blogspot.com/20 ... n-min.html

Blir beddet på tirsdag :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gubbandarius! :shock: Tøft! Liker det rette og fyldige grepet! (måhamåhamåhamåha)

Takker for bildeoppdateringen!

Ble litt mer betenkt av den lave kinnstøtten. Hvorfor lage en slik stokk tilpasset åpne sikter?

Kan ikke tenke meg at noen vil ha Tacticoolstokk på en dorullfri blykladdkaster.

Men en kydexforhøyer vil bare se riktig ut på denne da!

 

Edit: Hvilket magasin er det du har?

Link to comment
Share on other sites

Hvor langt er "pull" (eller hva det nå heter) på den (avstand fra avtreker til og med kolbekappen)?

 

Hvor stiv er stokken i forhold til den originale varmintstokken?

 

Fet nok burde vel beskrive CZ'n din nå. :wink:

 

P.s. Laminert tre ja, da kan man jo pusse ned og bygge på kinnstøtte. Eller sage ut og montere kolbeheis på den.

Link to comment
Share on other sites

pull-er nok omtrent likt men kan måle når jeg kommer hjem ikveld.

ja er ikke helt sikker hva jeg gjør med kinnstøtte ennå:)

stoken er mye stivere en org varmint stokken.

 

liten forklaring på børsa da :wink:

det er en cz 452 varmint, som løpet er kappet til ca 25cm med en selvlaget heldemper, med freste fluter bortover, skivene i demperen er lagd kon på ca 30 grader.

kikkerten er en bushnell 6-24x50 tactical elite 4200.

 

presisjon er ikke nope å si noe på, skytter lett 5 skudd på 1moa på 100meter om jeg gjør mitt

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tactical, hadde du og utruleg lang ventetid på denne stokken??

Byrjar å verte lei no, har venta i 7 veker, og har ikkje hørt frå dei. Då eg bestilte fekk eg mail om at dei måtte stoppe litt med betalinga eller noko lignande fordi det kunne hende nokon kapra kortet mitt. Men eg trudde eg skulle få beskjed dersom det vart noko meir trøbbel...

Eg fekk og beskjed om at stokken ikkje var på lager, og at det kunne ta 6 veker å vente, men no har det jo gått 7.

 

Har du nokon formeiningar om detta, tactical?? Er litt frustrert no :cry::wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hei

 

Har forsøkt å søke meg frem til om min BRNO Mod 2 vil passe i en 452 stokk, uten resultat.

 

Vet noen om dette lar seg gjøre uten en større tilpasningsjobb?

 

Du må fjerne litt ved i stokken. Mener det ligger en tråd om dette på rimfirecentral.com om dette. Jeg har tilpasset en stokk til CZ 452 og gikk greit det og.

 

http://www.rimfirecentral.com/forums/showthread.php?t=371421&highlight=brnoman+stock+to+cz stokkene her skal være tilpasset brno zkm 451, jeg tilpasset en sånn til min CZ 452.

 

Og skal du ha stokken tilpasset en CZ 452 følger du oppskriften her http://www.rimfirecentral.com/forums/showthread.php?t=292998

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...