Jump to content

passende pakke. nå komplett


PederR

Recommended Posts

halllo

sitter nå og regner for harde livet på ei rifle. har slått av meg alle andre kalibre kun fokusert på en kaliber. nemlig 300 win mag!

da har jeg sett på følgende

howa lightning eneste rifla jeg har tenkt på.

og sammen med dette har jeg sett på følgende

2 kikkerter, 1 par leupold qr base, 2 par qr ringer tofot 2 bøker(ladebok og våpenbok) monopod og tomhylser og kuler.

alt dette til den nette sum av 12698 kr.

er dette en bra pakke eller hva vil dere si.

dette var en midlertidig.

den nederste med rød skrift er den endelige

 

Riflepakke

 

howa lightning,- 5000 kr

versa bipod,- 700 kr

Leupold vari-X III 6,5-20 +50 ,- 4500 kr

diesett,- 780 kr

JP Enterprises Recoil Eliminator Muzzle Brake ,- 1576 kr

sluttsum,- 12556

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Du overrasker stadig wolfhunter, fra ene dagen til å ville kjøpe 338Lapua til andre dagen å synes 243'en har vond rekyl.

 

Nå er det 300WinMag, har du prøvd en slik? Tror du rekylen fra en 300 er mindre enn en 243? Da vil du få deg en overraskelse ;)

 

Kjøp deg en Weatherby eller Howa, billig og mye børse for pengene.

Link to comment
Share on other sites

Du overrasker stadig wolfhunter, fra ene dagen til å ville kjøpe 338Lapua til andre dagen å synes 243'en har vond rekyl.

 

Nå er det 300WinMag, har du prøvd en slik? Tror du rekylen fra en 300 er mindre enn en 243? Da vil du få deg en overraskelse ;).

 

nei har ikke prøvd en slik en men jeg har skutt med en del andre kalibre som 338 win mag.

og lapua magnum er noe jeg skal spare opp til seinere

Link to comment
Share on other sites

Det du trenger er en presis 308 eller 6.5x55 , et pålitelig kikkertsikte med nok justeringsområde, flere tusen skudd med ammo og en erfaren skytter stående over deg som forteller deg hva du gjør galt.

 

DA blir du god på langhold.

 

Mye bedre enn ved å jage det siste, kuleste kaliberet og den siste, kuleste kikkerten.

Link to comment
Share on other sites

bruker en 6.5x55 alt til dette formålet. men jeg har hatt lyst på en slik rifle ganske så lenge i 300 win mag . før 338 og hele den pakka der!

og jeg har full skutt 5-6 tusen skudd i året som jeg skyter fra 100 til 500 m så jeg tror ikke skuddene mangler.

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Det ligger en Meopta 4-16 x 44 med mil dot på kammeret for salg, kjøp den, det er en meget bra kikkert.

 

En 300 win mag er en bra patron, men som flere sier den er dyr i drift ved mengde trening og det må til skal en treffe stabilt når holda blir lange 8), 6,55x55 er en utmerket og billig løsning som gir flere smell for pengene og er lettere å skyte godt med.

Link to comment
Share on other sites

bare til litt info. jeg driver mye med hjemmelading så jeg skal nok få ned prisen en del...

også så jobber jeg jo litt for en jaktbutikk der jeg får litt avslag på ting jeg skal kjøpe. men foreldra mine må være med når jeg skal kjøpe kuler og krutt okkusom da så da er det greit.

Link to comment
Share on other sites

Stryk den støyforsterkeren. Den kommer til å irritere alle som er i nærheten. Og du får en støyimpuls i ditt eget øre som ikke er av det gode.

hehe.

kommer til å bruke den når jeg er alene/veldig få på banen. og hørselvern kommer på okkusom. det har jeg gjort til en vane sjøl når jeg jakter på fugl med pappa.

men ellers var det et bra tips

Link to comment
Share on other sites

Wolfhunter..---> versa bipod,- 700 kr

 

Hvor får du kjøpt den så billigt? regner med det er orginalen?

 

Hehe, versapod er en kopi. (den versapoden jeg har sto det "made in china" på emballasjen til)

Det er Parker Hale som er orginalen ;)

 

Men det fins selvfølgelig en kopi av versapod og. (den er sikkert og lagd i kina)

Link to comment
Share on other sites

Wolfhunter..---> versa bipod,- 700 kr

 

Hvor får du kjøpt den så billigt? regner med det er orginalen?

jaktdepotet :D

ellers vet jeg ikke.

har brukt katalogen dems og litt av midway og en kikkert her fra kammeret. så det er bare å spørre i vei :D

 

Var innom jaktdepoet i fjor å da hadde di sluttet å selge orginalen, men solgte versa-kopien.(tror det er flere kopier av denne)

Kom over en "versa"-kina-kopi som jeg bestilte,Til under 200kr med frakt. den har ikke di stramme muligheter som orginalen,men den funker helt greit.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26217

Link to comment
Share on other sites

Ikke no vits i å droppe tofoten, når du kan få den levert for under 200,-.

Jeg kjøpte selv en slik tofot fra dealextreme og har sammenlignet den med versapod. Hadde det ikke

vært for versapod merket, så hadde ikke jeg kunne skillet dem fra hverandre. Mulig kinakopien

er en smule tyngre, men ikke mye. Skal du ha lett tofot så velger du ikke noen av disse uansett.

Link to comment
Share on other sites

Zos er ikke verdt det, det er noe av det verste østen- jalla som er lagd. Nikon er myyyye bedre da .

 

Hva slags kolbe er det på den rifla mente han . Da du kan "bygge " de sjøl så få satt på forskjellige skjefter.

 

 

 

er så enig!!!!!!!!!zos gjennomgikk 5 skudd med 308w så rammla begge justeingstårnene av:D og retikkel linsa ble skjeiv :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...