Jump to content

A4 umbrakoskruer, hvor får man tak i slikt i odde dimensjon?


Recommended Posts

jeg skulle gjerne hatt noen rustrfrie umbrakoskruer.

Jeg ser etter følgende dimensjoner:

M3 X12 mm (X)

M5 X16 mm

M5 X25mm

M5 x30mm

M5 X35 mm (X)

M6 X35 mm (X)

M6 X90 mm (X)

 

Endel av de finner jeg vel hos biltema eller chlas ohlsson, men de jeg har merket med X mener jeg at jeg ikek har sett der. Noen som vet hvor man finner disse dim?

Link to comment
Share on other sites

Forresten ser jeg på et par av innleggene i denne tråden som forsøpling av tråden og totalt irrelevante.
Hvilke innlegg da?

Enda mer forsøpling, jaja.

 

Feks alt som gjelder flisespikking på N-M.

 

Dvs bla dette innlegget.....

Link to comment
Share on other sites

Bor du i nærheten av en by eller stort tettsted, er det stort sett alltid et jernvare lager/utsalg. Byen der jeg bor, er det et diiiiigert jernvare som leverer til olje og sjøfart. Det som ikke finnes der, finnes ikke i Norge ihvertfall. Biltema og Claser`n har bare noen få standard ting/lengder. "jernvare" ting som er bitte litt utenom det vanlige finnes ikke der.

Link to comment
Share on other sites

 

Komisk... Jeg har jobbet på Grene i sin tid... Lite firma, vi var vel 6 mann der, så artig å se folk veit om det.

Link to comment
Share on other sites

Skal du ha skruer utenom det helt vanelige er det A&B Jernvare på Hamar som gjelder.

Det de ikke har eller kan skaffe, finnes ikke!

 

 

Har de små tomme-dimensjoner, feks no10-32?

 

Har satt fast flere påståtte eksperter kurset av bla Tingstad og Wurth i min leting etter en norsk butikk som selger disse småstørrelsene.

Kanskje en liten forretningside?

Link to comment
Share on other sites

Mener å huske at Clas Ohlson i hvert fall har M6x40 i rustfritt. Hvis det kan hjelpe. Forresten, hvis du går for M6x35 får noen av dem til overs, kunne jeg bomma en? Trenger den til sykkelen min ...

selvfølgelig.

skal rope ut om jeg plutselig får tak i noen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...