Jump to content

NOJS og Kammeret til messa på Lillestrøm


Guest Thomasnb

Recommended Posts

Hei hei godtfolk.

 

Noen har vel allerede fått med seg at Kammeret.no har stand på messa i år også.

Vi har fått vår alles raudnakke med sine remedier og flotte trefjøler til å stille opp på standen, i tillegg blir det litt

kolleksjon, og slikt. Som ifjor har vi storskjerm med kammeret og håper på god stevning hele helga.

 

Om noen føler seg kallet, er det bare å svinge innom en tur å ta en prat. Vi håper å ha NOJS representanter der

hele, eller i allefall mesteparten av helga.

Link to comment
Share on other sites

Ja..som Thomasnb sier og jeg selv har sagt i denne tråden: http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?p=403296#p403296 kommer jeg til å være på standen hele messen...

 

Siden det sannsyligvis er en del som kommer til byen i forbindelse med messa, kunne det vært artig med en liten Kammerpils etter messas stengetid..nede i byen, på et egnet lokale f.eks.på lørdagen?

 

Jeg kunne godt tenke meg å treffe noen Kammerater over en pils eller to, men kan av forskjellige praktiske grunner ikke forestå et slikt arrangement sjøl..

 

Noen som kunne tenke seg å dra no' sånt i gang?

Link to comment
Share on other sites

Har nettopp fått en melding fra Alvene ned på Sanatoriets Farmakologiske Laboratorium som meddeler at ennu en ferdigmodnet Mixturum Oleum er funnet på hyllene der...

 

De flittige små arbeider nå med dekantering og tapping, slik at jeg vil kunne gjøre ennå en liten håndfuld tilgjengelig på Kammerets Stand.

 

olie2.jpg

 

Vi taler dog om sterkt begrensede kvanta, fremstillet for haand på den traditionelle maade, slik at jeg nok må begrense ervervsmulighedene til kun een flakong per personlig fremmødte...

 

Vi sees vel?

Link to comment
Share on other sites

Tilgi meg min uvitenhet, men hvilke lidelser er dette remediet kurerer? (Bortsett fra å stilne stormer, spontant flå levende og død rev i hele soknet samt få ungmøyer til kaste benklærne, naturligvis)

 

 

Ingen av de overnevnte... :lol: men med korrekt bruk...:

 

Før:

170220090410517413ab2b69457c89.jpg?69

 

Etter:

normal_ang256.jpg

 

 

Denne olja ble brukt på renoveringen av Angelina, http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=15802 og det har vært en viss pågang etter denne olja siden det.. Jeg selger vanligvis ikke de remediene jeg lager til internt bruk her, men for å lage litt blest rundt Kammerets Stand på Villmarksmessen har jeg laget et begrenset opplag for salg der...

Link to comment
Share on other sites

Reservasjon er desverre ikke mulig...det er kun ved personlig fremmøte på Kammerets Stand man kan erverve denne.. :wink:

 

Jeg skal dog se om jeg muligens kan dele det begrensede opplaget opp i dagsrasjoner, slik at det er en sjanse hvis man ikke ankommer torsdag kl. 12.00...

Link to comment
Share on other sites

Hvor er denne standen da ??

 

jeg har tasset rundt i begge hallene i dag, innimellom rigging på en annen stand og tittet, men det var gresselig tomt for kammerater....

 

Den eneste jeg så var Purdey og han så jeg bare hælene på,dog må jeg berømme den innleide franskmannen for flittig arbeid... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ok - men var jo ikke tilgjenglig heller, da jeg drev på hos Artemis. At jeg sniker meg unna noen minutter får heller slavedrivern finne seg i - han kan jo ikke akkurat trekke meg i lønn... :mrgreen:

 

Blir vel å jobbe noen timer i forbindelse med åpningen i morgen, ellers er jeg opptatt med annet i helgen.

Link to comment
Share on other sites

Sånn..da er Sanatoriets samlede produksjon fra i vinter dekantert og tappet på flasker...

Flaskene inneholder 50ml.. Samme som CCL sine, og rekker normalt til 2-3 stokker..

 

Uheldigvis fikk jeg ikke tak i 50ml. flasker..disse er 2oz. så derfor er de ikke fulle.. Jeg har valgt å gjøre det sånn slik at flest mulig får muligheten til å sikre seg en...Som en ser av bildet, er opplaget svært begrenset..Selv om jeg skulle ønske at jeg som Valen kunne sagt: "Alle skal få..", kan jeg desverre ikke det...

 

Prisen er satt til 250,- pr. flaske, og da tjener jeg nok til å ta meg en øl pr. flaske... når produksjonskostnadene er trukket fra...

 

normal_olie5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvor er denne standen da ??

 

jeg har tasset rundt i begge hallene i dag, innimellom rigging på en annen stand og tittet, men det var gresselig tomt for kammerater....

 

Den eneste jeg så var Purdey og han så jeg bare hælene på,dog må jeg berømme den innleide franskmannen for flittig arbeid... :mrgreen:

 

Vi har hatt litt problemer med bemanninga i år, om man skal uttrykke seg forsiktig. :wink: Desverre har vi jobber som man ikke alltid kan løpe fra og det har ikke vært mulig å klare å rigge noe i dag. Nå ser alt ut til å løse seg fint, og vi har det meste klart for å kjøre opp i morgen. Jeg tror vi skal ha det meste på plass til rundt kl 12.

 

Sjøl hadde jeg tenkt jeg skulle ta med litt saker for å preppe hylser, sånn i tilfelle det skulle bli rolige perioder, men jeg kommer vel til å henge over skuldrene på raudnakke tenker jeg. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...