Jump to content

Ka gjer du når hunder ødelegger jakka di ?


Ilatad

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har en liten tass i huset som er veldig glad i mat og derfor bruker jeg tørrfôr når vi er ute å trener. Det blir ofte liggende litt tørrfôr i jakkelomma og jakken henges i gangen. Nå har den jævelen av en valp funnet ut at hvis han hopper oppå buret kan han rive ned jakka mi :evil:

Heldigvis har det gått bra hittil da, men jeg frykter for at jeg plutselig finner jakka i fillebiter på gulvet en vakker dag :wink:

 

denne tråden har ingen mening i det hele tatt.. bare litt lei av de samme hundetrådene

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nok vært heldig med min lille frøken. Hun har latt det aller meste i fred. En tendens til å tygge på sko sluttet brått og permanent den dagen hun gav seg til å tygge på tøflene mine mens jeg hadde dem på. Jeg var fordypet i arbeid og merket ingen ting før hun bommet på tøffelen og traff tåen. :shock: Hun var redd for de tøflene i uker etterpå... :lol:

En uvane har jeg ikke fått av henne. Søppelbøtten på kontoret; den er hennes! To sekunder etter at et youghurtbeger eller et matpapir er sluppet opp i spannet så er gjenstanden beslaglagt. Et minutt senere ligger de fintygde restene under kontorpulten, og alt som var igjen av næringsverdi er trygt forvart i hundemagen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

takk ila nå fikk jeg meg en god latter. :lol::lol:

Ja du må huske at den lille søte Smådjevelen tester deg, ut om han kankje kan få klatre en liten bit oppover i rangstigen. og når han har tatt og spist opp jakka de og kanskje skoene dine etc så eier han deg tilslutt. :lol::lol:

Lykke til.

ps legger du han på rygg daglig ????

Link to comment
Share on other sites

ps legger du han på rygg daglig ????

 

Jepp flere ganger om dagen og det har stor virkning

Godt mulig at jeg har en usedvanlig unevnelig fantasi, men nå fikk jeg enda en gang noen bilder inni hodet mitt...

 

:oops: Da var'e freddan!

 

 

Nå må du slutte å tenke old-style-suitcase-300x273.jpg

Link to comment
Share on other sites

Enkelt! Anmeld produsenten av jakken! Hvis jakken slipper ut lukta av foret, holder den ikke vann ute. Ergo den holder ikke mål!

Anmeld forprodusenten! Hvis foret lukter så sterkt at lukta slipper ut av en vanntett jakke må det være gått ut på dato, eller feilprodusert. Begge deler er villedende forbrukerveiledning.

Hvis du mot formodning skulle stå fast her, kan du prøve å anmelde oppdretter av hund. Er jo ikke mening i å levere en uoppdragen hund!!

Ser ikke problemet i det hele og store, jeg.

Link to comment
Share on other sites

:shock: Med den dårlige husken min må godbitene ligge i jakkelomma hvis ikke blir de aldri med når vi er ute :roll:

Dette må være det dårligste forslaget hittil og det kom ikke som noe sjokk at det kom fra akkurat deg :lol:

 

Du får hva du fortjener og når man ser at du bor i Helvete så er jeg ikke forundra. Alternativt ville jeg prøvd en annen hunderase.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Det verste er om jeg blir nødt til å sitte på jakt uten klær. Da er det nokk ingen som vil ha meg med på jakt lengre :?

Nei jeg må vel flytte jakkene til yttergangen

 

Bra tråd!

 

Synes jeg ser overskriftene...

 

- Naken jeger fra Helvete jager uskyldige rådyr

 

Ellers kjenner jeg problemet på kroppen... Etter 20 år som hundeeier har jeg mange jakker med hull i lomma (ikke bukser!). Bikkjene jeg har nå driver ikke med sånt, men spesielt ei matglad retriever-tispe jeg hadde, spiste seg gjennom lommer, glidelåser og for, for å komme til godsakene (i jakka!).

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol:

 

Bør man vurdere å henge jaktjakkene i skapet etter endt jakt, evt skifte til rustning? Ser for meg Ilatad tungt slitende med jernhyre i skogen, fordi han har en hissig liten rakker! Forklaringsproblem for andre jegere! :mrgreen:

 

 

Ååååååååå.... Den der fikk jeg bilder av....... *vaske øya*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...