Jump to content

Pris på løyve


Ace

Recommended Posts

Lurer på hva prisene er på hjorteløyve rundt i landet. Jeg betaler 2500 for kalv, 5000 for kolle-ungdyr og bukk med maks 8 takker. Store bukker 6000. Dyrene er noe småfallen og en kolle er fra 48 kg opp til max 68.

Prisene er for løyve, kjøtt og ettersøkshund.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Tror vi som leier jakt skal si stopp, Dyr over 5000 kr er uakseptabelt.

 

Dersom kjøtet er inkludert so er det billeg jakt, sett i forhold til marknaden.

Reknar du snittvekt på 55 kg på dyra, og verdi på hjortekjøtet på 65 kr per kg so er slaktet verdt ca 3500 kr.

Med 5000 for heile greia betalar ein då 1500 for det å jakte på å felle dyret.

Dersom ein ser på det med grunneigar-synsvinkel, so må det nesten vere sopass.

 

Dersom det kjem kjøtpris i tillegg til dei 5000 so er det litt dyrt, men slett ikkje uvanleg i marknaden. Vi kan like det eller ikkje, men betalingsvilligheiten er der.

Link to comment
Share on other sites

Ace

Det er eit rimeleg og godt tilbod du har.

Prisane varierar etter kor lett det er å koma til og frå jaktfeltet,

styggbratt vestlandsutfordring, få kjøtet ut, tetteleik med dyr og overnatting, + + meir.

Prisane for eit svært godt hjortefelt ligg frå kr 10 000 og oppover pr. vakse dyr i indre Sogn.

Fellingsprosenten er då på 100% i området.

Link to comment
Share on other sites

Eg leiger selv ut jakt. Har dei samme jegeranne kvart år. Dei betalar 15000 kvart år for 3 hjortar (uansett sort), fri bruk av hytte med straum og vatn, 2 rådyr og kjøtt. Dei jaktar ikkje spesielt etter rådyr og eg får eit kjøttet frå ein halv hjort,oftast det minste. Dette kan virke billig og grunnen til dette er fordi eg er med dei og jaktar. Eg jaktar også når dei ikkje er der og eg får ofte kjøttet frå rådyra.

 

Når det kommer til meininga mi om prisar per løyve for hjort kommer det heilt ann på tettheten i bestanden i området, om det er eit godt bukketerreng og størelsen på dyra.

8000 er vertfall ein maks pris for ein voksen stor bukk med kjøtt.

 

Eg ser at ein grunneigar fort kan tjene mykje penger på utleige av jakt, men priser han jakta for høgt går jegaren ofte etter storbukkane og tenkjer lite på forvaltning.

Link to comment
Share on other sites

dette med priser har tatt helt latterlig av etter min meining, alt over 6000kr for en voksen bukk er etter min mening helt horribelt.

dere viser til større priser der det er mere dyr? der burde det vel være billigere så bonden får leid ut jakta og får bort dyra?? områder med tett bestand er ingen fordel for bonden med tanke på avling og buskap.

betaler selv en slikk og ingenting for 8 hjort og er selvfølgelig glad for det, blir stadig oppringt av bønder som vil ha meg til og skyte for dem, betaler 0 og får litt kjøtt for jobben.

 

Det er jegrene selv som ødlegger med prisene, noen har for feit lommebok og byr over andre for og få jakta i området, mens en normal mann, ungdom osv ikkje kan konkurere med "snobben".

 

Nei tenk på framtida og vær med og redusere prisene på denen fantastiske aktiviteten så vi får beholde den i laaang tid.

 

1500 for kalv, 3000 for ungdyr, og 5000 kolle og 6000 bukk er etter min meining ein fin pris.

Link to comment
Share on other sites

Hva som er passe pris kommer an på markedet der du jakter. Selv er jeg i den situasjonen at jeg har ettvoksent løyve på eget vald. Utover det er vel gratis jaktmuligheter ubegrenset på hjort og rådyr. Mange med løyver er glad de har tilgang på seriøse, lokalkjente jegere som tar forvaltning og sikkerheten på alvor, og som kan hjelpe dem å få kjøttet i hus. Avtaler om halve dyret er også relativt vanlig.

Link to comment
Share on other sites

Jo mer du betaler for et løyve,desto mere forventur du vel å få igjen.Da skyter du ikke et lite dyr dersom du kan ta et større ? For å ta ut små dyr som ikke bør inn i avlen er det vel slik at prisen for et løyve bør være fornuftig....5000 for et voksent hodyr !!! Da tar du ikke de små iallefall...........

Link to comment
Share on other sites

Har jaktet på samme plass i 10 år og da er det umulig å ikke bli opphengt i forvaltning. Jeg ønsker å jakte der i mange år framover og med bakgrunn i at terrenget er meget bra, mye dyr blir det til at man er selektiv. Med det mener jeg at jeg tar ut dyr etter det som er best for stammen og ikke lommeboka mi. Må innrømme at det svir både til i lommeboka og i hodet når man tenker på hva man kunne hatt igjen hvis man tenkte mere ego.

Link to comment
Share on other sites

 

Dei prisane der ligger omtrent på marknadspris for berre løyve, altso uten kjøt inkludert.

Dersom prisane er for både løyve og kjøt so har du billeg jakt :D

 

Jeg vet bondelaget hadde en kampanje med å innføre et topris system slik du nevner. Tror ikke det er det som er mest vanlig markedspris rundt omkring. Personlig synes jeg fem tusen ink kjøttet er dyrt for et løyve. Vi har solgt 4 dyr til nå i år, og vi har ikke fått over fem tusen for noen av dyrene vi har solgt. vi tar 85 kr per kilo.

Link to comment
Share on other sites

Også i Skogandelslaga anbefalar vi topris-system.

Både av hensyn til at inntektspotensialet for grunneigar vert større, samtidig som at jegerane har større tryggheit for at dei ikkje betalar for noko dei ikkje får.

Grunnprisen for løyvet vil variere, då den skal avspeile kva som ligger inkludert og kvaliteten på produktet.

Link to comment
Share on other sites

Eg trur ikkje det finns EIN markedspris. Det er vanskeleg å samanlikne hjortejakt med andre "varer". Til det varierer hjortebestanden, kor stor sjanse det er for felling, tilgjengeligheit, topografi , overnatting, mattilbud osv altfor mykje .

 

I nokre områder kan det for eksempel vera bra avskyting,men jegerane må bruke ekstremt mange timar for å felle dyr.I eit slikt terreng kan ein langtfrå forvente samme pris som i eit lettjakta, flatare terreng med samme avskytingsprosent. Dessverre er det ikkje alle grunneigarar som skjønar dette, i alle fall ikkje til å begynne med, men lar seg imponere av at dei har høyrt at andre har fått godt betalt for sine løyver og trur at dei då kan ta same pris.

Link to comment
Share on other sites

Også i Skogandelslaga anbefalar vi topris-system.

Både av hensyn til at inntektspotensialet for grunneigar vert større, samtidig som at jegerane har større tryggheit for at dei ikkje betalar for noko dei ikkje får.

Grunnprisen for løyvet vil variere, då den skal avspeile kva som ligger inkludert og kvaliteten på produktet.

 

Dette er jeg enig i. Det er litt "kjipt" å betale 5000 spenn for et voksent dyr, og ikke klare å felle dette. Da er det bedre å betale f.eks. 1000 lapp for å jakte og en grei kilopris for kjøttet hvis en skulle være så heldig å få nedlagt et dyr.

Link to comment
Share on other sites

Du må nok over 1000 kr for løyvet.

 

Eit typisk eksempel er 2000 for kalvar, 3-4000 for koller og ungdyr og 4-6000 for voksne bukkar. Ved felling 65-75 kr per kg slaktevekt. Då er det gjerne inkludert ein halv dags guiding/kjentmann, tilgang på slakteplass og plass å oppbevare kjøt.

Det vil komme på ca 100 kr per kg for heile sulamitten sånn grovt rekna.

 

Ein kan meine både det eine og det andre om dette prisnivået. Men dette er reelt for det som blir tilbydd kommersielt.

 

Edit:

Her er litt forskjellige prisleier og opplegg.

http://www.naturogferie.no/visartikkel.asp?art=298

Link to comment
Share on other sites

Også i Skogandelslaga anbefalar vi topris-system.

Både av hensyn til at inntektspotensialet for grunneigar vert større, samtidig som at jegerane har større tryggheit for at dei ikkje betalar for noko dei ikkje får.

Grunnprisen for løyvet vil variere, då den skal avspeile kva som ligger inkludert og kvaliteten på produktet.

 

Dette er jeg enig i. Det er litt "kjipt" å betale 5000 spenn for et voksent dyr, og ikke klare å felle dette. Da er det bedre å betale f.eks. 1000 lapp for å jakte og en grei kilopris for kjøttet hvis en skulle være så heldig å få nedlagt et dyr.

 

Hallo...... :idea:

 

Det var vell nevnt 5000 kr, plus en kilopris for kjøttet utenom i toprissystemet. Hvis det er kun 1000 kr i toprissystemet støtter jeg det fult ut. med en kilopris på 60 kr utenom vil dette stort sett gå til jegerens fordel.

Til dere som betaler 8-10-12 tusen for et hjorteløyve, finn dere noe annent og bruke pengene på, og la jakt være for alle :?

Link to comment
Share on other sites

på det eine terrenget betaler 800 vi for "pliktdyra" vi må skyte for grunneigerane og beholder halvedyret deretter 1500 pr dyr, men får refundert 600 vis du skyt kalv..og da tilfaller heile dyret jegeren

med dei prisane som andre opperera med med såmå ej vel snart ta betaling av østleningane som e med mej å jakta litt :D

 

på det andre terrenget betaler vi kun statsavgifta og beholder halve dyret.

Link to comment
Share on other sites

Før om åra betalte eg fastpris. Hugsar ikkje heilt kva det var, men da var det muleg for meg å tene pengar eller gå i null sånn cirka ved å selje til oppkjøpar. I år betaler eg 80 per kg. Har ingen problem med det. Eg syns det er heilt greit at grunneigarane sit igjen med akseptable inntekter på hjortejakta. Det er jo ikkje akkurat rikmannsliv å vere bonde på små plassar på Vestlandet...

Link to comment
Share on other sites

Er det meg og mine sviktende matematiske evner, eller...

 

Sånn som jeg har forstått det vil et bukkeslakt etter de eksemplene som er nevnt her komme på 54-75,- pr. kilo.

Om noen syns de blir flådd så kan de sikkert få solgt slaktene til den prisen, og da har de jo hatt jaktopplevelsen gratis. :P

 

Hmm, for 54,- pr. kilo kunne jeg nesten kjørt ned og kjøpt skrotten selv om det er noen jaktlag som vil ha inntjening på jakten sin. :lol:

 

Men for all del, du finner sikkert billigere kjøtt i frysedisken, da slipper du å bevege deg fra sofaen og ut i stupbratte lier i all slags vær.

Og ønsker du frisk luft kan du fremdeles plukke kantareller i skogen til naboen, helt gratis! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...