Jump to content

Annonser på forum forsiden.


One Shot

Recommended Posts

Mulig jeg er treg, men hvor lenge har det vært annonser på forsiden av forumet i høyre kolonne?

Oppdaget det nettopp selv, og synest det ble veldig bra. Liker godt at det fins litt diskre reklame som reklamerer for noe fornuftig.

 

keep up the good work. :D

Link to comment
Share on other sites

Ser der endelig har kommet reklamebannere på forumets hovedside.

Det synes jeg er svært gledelig :D

Men må de ha så stor plass?

Siste mld rubrikkene var blitt veldig små, og underforumene var også krympet betraktelig siden jeg var innom i morges...

Er det slik det skal se ut?

Synes alt var bedre med bare en annonse i bredden slik det var til og begynne med.

Link to comment
Share on other sites

Begynner ikke annonsene å "breie" seg litt vel mye på forsiden av forumet nå? :wink:

Nå er ikke jeg i besittelse av en såkalt widescreen, og med 2 reklamebannere (brunst.no & winge) ved siden av hverandre synes jeg resten av forum-"looken" blir noe verklempt...

 

Hadde kanskje vært bedre å hatt de under hverandre? Eller lagt til en funksjon hvor vi kunne velge om reklamen synes eller ikke... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Då har eg vært på ferde her og slått sammen trådene, som var doble, sletta et par innlegg som varsla ang. dette, og sletta et innlegg av Sako_35 og kopiert inn teksten forrige innlegg. Så skjønner enkelt meir kva som har skjedd her.. :)

 

Edit : Annonsene skal ligge over kverandre, det gjer det også hos meg. Kanskje dei som har fått dei i bredden, skulle ha sletta litt cookies, evnt kjørt ein diskoppryddning og sletta alt i Temporary Internet Files..Så sjekke om det går i orden. Dei skal selfølgelig ligge over kverandre, ellers så tar dei for masse plass.

Link to comment
Share on other sites

:lol: Er Winge en liten (blinkende) filial av Brunst.no?

Har denne reklamen noe med at "siste innlegg" på venstresiden av og til ikke kommer fram? (Kommer ved refresh av siden..)

 

Ed: feil side ja!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Finnlight 338WM, ta springfart og kjør hodet hardt i veggen et par gonger, og så sjekker du skjermen igjen. Er det akkurat det samme problemet, så gjenta behandlingen, til skjermen ser bra ut igjen.. :mrgreen:

 

Frå spøk til alvor, Nilsen har gjort ein retting her inne, etter klager på at forumet virka treigt. Så han har forandra funksjonen med at siste innlegg blir ikkje automatisk kjørt fram, etter du har vært inne i ein tråd. Så klikk F5 og refresh skjermen din, eller trykk på knappen med "Forumets hovedside", så kjem den fram igjen. Denne redigeringa gjorde at forumet ikkje var så treigt lenger. :)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje dei som har fått dei i bredden, skulle ha sletta litt cookies, evnt kjørt ein diskoppryddning og sletta alt i Temporary Internet Files..

[ironi]Kanskje du skal holde deg til å være moderator her på forumet, og ikke fortelle meg hva jeg skal gjøre med min datamaskin??![/ironi]

:mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

(Prøvde å slette... Funka ikke..) :wink:

Link to comment
Share on other sites

He, he, fanden også, måtte du komme med den... :mrgreen:

 

Så det funka dårlig altså ? Hmm merkelige greier det der.. Kanskje det er oppløsninga som er synderen her, men det er vel kanskje ikkje så lett å kjøre opp den, uten at den roter til noko anna.

Du får kanskje sende H.Nilsen ein PM, og spørre om han kan legge ut litt tips på sånne problemstillinger i ein tråd ?

Link to comment
Share on other sites

Har ikke merket noe til at annonsørene ligger på siden av hverandre. Kjører Mozilla Firefox.

Men for nykjerrighetens skyld gikk jeg inn på kammeret.no gjennom Windows Internet Explorer.

Hva skuet mine blå? Joda. Der lå annonsørene ved siden av hverandre gitt. :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...