Jump to content

Noen i Norge som driver med service/reprasjon av optikk?


Chiefen.v-2

Recommended Posts

Etter bare 25år har jeg fått dugg i min trofaste Leupold 1-4x2noe. Per dag har det vært et rimelig sikt, kostet 2700kr hos Søilen og de slo bra av på sluttsummen på handelen :-)

 

Men-noe sted i landet må det da være noen som kan ta fra hverandre et sikte, rengjøre, bytte pakninger og sette sammen igjen? 

Alltid kjekt med noe nytt med dette siktet er solid som grunnfjellet, har masse øyeavstand og er langt nok til å monteres på en magnum låskasse uten noe ekstra.

 

 

Link to comment
Share on other sites

M67 skrev (5 timer siden):

Leupold fikser nok dette.

 

K

Tja, de sender deg mest sannsynlig et nytt 1,5-4 sikte.  Jeg hadde også et sånn et som jeg sendte inn via J&F. Mitt hadde det vært fukt inni, skjolder på linsene etc. Jeg ville gjerne ha samme igjen da det passet bra på min pre-64 Winchester, men fikk nytt tilbake. Det  var jo matt svart og ikke fint på Winchesteren i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Sendte inn en Leupold Vari 2  3-9x50 til J&F Arendal, etter et ordentlig tryn på vei til elgpost tidlig på morgenen. Kikkertsikte ble fast 4x50 etter dette. (Felte en piggokse noen timer etter). Turen over dammen og tilbake tok 5 måneder. Kikkertsikte var som nytt etter besøket og det til kr. 0,-.  

Edited by Vapenskjold
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...