Jump to content

Strelok historie?


FNJ

Recommended Posts

Ser ut til at Strelok er på vei bort fra Google play? Det finnes jo alternativer, men jeg synes Strelok+ er enkel og grei. Hvilke alternativer er det naturlig å se på om man ønsker noe som er tilsvarende brukervennlig - noen som skiller seg positivt ut? 

Skjermbilde 2023-03-06 kl. 21.59.57.png

Link to comment
Share on other sites

Du har Applied Ballistics (AB) som også er veldig enkel å bruke, koster 379kr på Appstore, men jeg har fortsatt min Strelok Pro installert og Igor oppdaterer den fortsatt, men det er anbefalt og skru av oppdateringer i tilfelle det plutselig blir lagt inn en sperre på den. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Et lite tips for andre i samme situasjon…

 

Klarte å ødelegge telefonen og måtte få meg en ny. Fikk ikke installert StrelokPro da app er fjernet fra App Store (selv ikke å speile den gamle telefonen over på den nye fungerte).

 

Lastet ned et program som heter iMazing på PCen og fikk laget en kopi av appen fra den gamle telefonen. Denne kunne da installeres på ny telefon. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Igor er sanksjonert av amerikanerne.

 

"Igor Vladimirovich Borisov is the developer of Strelok and Strelok Pro, mobile phone applications used for ballistics calculations, which have reportedly been used by Russia’s forces in Ukraine."

https://www.state.gov/the-united-states-takes-sweeping-actions-on-the-one-year-anniversary-of-russias-war-against-ukraine/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
350 Rem mag skrev (På 9.11.2023 den 20.47):

Overførte nettopp Strelok Pro fra iPhone 7 til 15 Pro. Virker som tidligere på den nye telefonen. Gledes!!!

Kan EDB, men ikke telefon, hvordan fikk du overført Strelok til ny telefon?

Link to comment
Share on other sites

350 Rem mag skrev (På 9.1.2024 den 16.42):

Hei, da bruker man et program som heter Imazing. Du kan kjøre dette som demoversjon og overføre programmet. All info du trenger finner du her:

 

 

 

 

 

 

Dette var virkelig en lettelse, min iphone begynner å kjenne på alderen, men jeg ville ikke oppgradere i frykt for å miste Strelok.

Nå kan jeg bestille ny telefon gjennom jobb uten å måtte ta bryet med å gå over på ny app.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...