Jump to content

Rusk inni kikkertsikte?


JK90

Recommended Posts

Har en Sightron 6-24, kjøpt ny på Jaktfall for noen år siden. Har lagt merke til noe rusk som virker til å være  inni siktet like bak okularet, som blir veldig tydelig på høy forstørrelse. Det er nok ikke utvendig smuss da jeg har forsøkt å pusse det vekk uten suksess. Noen tanker om hva det kan være og om det er noe jeg kan fikse selv? 
 

 

8B8F664F-3CE1-4328-8DFC-EF1039875544.jpeg

DDB4F789-5D89-4958-A955-61D7A690AEFD.jpeg

Edited by JK90
Link to comment
Share on other sites

Skrueråmuttere skrev (12 minutter siden):

Kjempefint hvis Jaktfall har ordnet kundene livstidsgaranti fra produsent, altså. Men på hjemmesiden deres står det eksplisitt at det kun gjelder amerikanske kunder.

Hvis ikke garantien gjelder som Jaktfall har beskrevet under produktinfo på sin hjemmeside, er det i beste (verste?) fall svært villedende markedsføring😬.

(Jeg vil anta at de har et svært begrenset antall av amerikanske kunder;)!)

 

Edit: Vi får på trådstarters vegne håpe dette går glatt og smertefritt som en garantisak.

Edited by Sølvrev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Skrueråmuttere skrev (2 timer siden):

Kjempefint hvis Jaktfall har ordnet kundene livstidsgaranti fra produsent, altså. Men på hjemmesiden deres står det eksplisitt at det kun gjelder amerikanske kunder.

 

 

Du får prøve å lese hele teksten da..

 

Sitat

SIGHTRON INTERNATIONAL LIMITED LIFETIME WARRANTY

The Sightron "Limited Lifetime International Warranty" covers all products sold outside the 50 states of the United States. "See Exclusions Below"

This warranty does not cover damage that occurs in shipment or failures that result from accidents, misuse, abuse, unauthorized alterations, theft, modifications or acts of God.

Should your Sightron product ever fail due to workmanship or materials simply return it to the Sightron Distributor from the Country it was purchased along with a copy of the sales receipt and we will repair or replace it our option.

Due to the changing requirements by the U.S. Department of Commerce it is important to let your Distributor return your scope for repair as they are aware of the proper importation and exportation regulations for your Country.

 

Edited by Chiefen.v-2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...