Jump to content

Bra datajaktspill


Mikkel

Recommended Posts

Har en morfar som tidligere har vært en ivrig jeger, men som nå begynner å bli litt for skral fysisk til å jakte. Men han er skarp som et barberblad ellers, og helt oppdatert med alt som heter PC, internett og digitalt kamera. Lurer på om jeg skal skaffe han noen bra jaktspill, som han kan kose seg med på seine vinterkvelder. Er det noen som har noen gode spill å anbefale, og noen tips om hvor jeg får tak i dem?

Link to comment
Share on other sites

Deer Hunter Tournament er ganske bra, kan jakte en del forskjellig storvilt, men må kjøpes fra USA.

Ellers skal det komme et nytt spill om ei stund (er ikke fastsatt noen dato enda) som heter The Hunter der man kan jakte både småvilt og storvilt, ska vist bli det mest realistiske jaktspillet som noen gang er produsert. :P

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

du har også Trophy Hunter. spillet er ganske likt deer hunter i "utseende", men er flere dyr å jakte på. rimelig morsomt, og veldig populært også blant folk som ikke driver med jakt!

ene hybel-samboern min spiller det hele tia, og han har aldri vært utom døra førutenom når han skal trene!

Link to comment
Share on other sites

Deer Hunter Tournament er stort sett det samme som Trophy hunter 2003. Forskjellen er i grunn bare bedre grafikk og bedre gameplay på Deer Hunter Tournament. :wink: Tror det er flere arter på Deer Hunter Tournament også, er vist mulig å jakte i afrika.

Link to comment
Share on other sites

DeerHunter 2005 :D

 

spiller det nesten vær dag. :wink: der får du bygge dine egne våpen og da er kalibervalg, utseende, kuler, kikkertsikter, velge mange forskjelige omeråder og jakte på og til slutt det beste: jakte online og møte alle de andre som har spillet og jakte sammen :D

 

Edit: Trophy Hunter 2004 er også et kjempespill :D

Link to comment
Share on other sites

Hunting Unlimied 2008.

 

Graffiken er kjedelig og stygg og ikke bedre en 2005 spill.

Det er et stor utvalg dyr: Elefant, Løve, Villsvin, Elk, Antilope, Hjort, Kalkun, Puma, Elg + noe anna. Men dyra er DUMMME mange løper bare rundt så du kan løpe helt innpå før du skyter. Er et dårlig utvalg av kikkertsikter og man kan ikke tilpasse våpna som på andre spill. Du kan løpe ned klipper, men dør hvis du kræsjer i en 20cm kaktus i litt fart (firehjuling). Har heller ikke noen onlinefunksjon som gjør det mye morsommere å spille. Tar heller ikke lang tid å bli ferdi med alle oppdraga.

Er ikke et spill jeg ville kjøpt igjen.

Link to comment
Share on other sites

DeerHunter 2005 :D

 

spiller det nesten vær dag. :wink: der får du bygge dine egne våpen og da er kalibervalg, utseende, kuler, kikkertsikter, velge mange forskjelige omeråder og jakte på og til slutt det beste: jakte online og møte alle de andre som har spillet og jakte sammen :D

 

Edit: Trophy Hunter 2004 er også et kjempespill :D

 

+1

Link to comment
Share on other sites

The hunter havner nok i spillhylla mi :wink:

 

så veldig BRA ut...håper bare det kommer til Norge

 

Jo "The Hunter" skal komme til både europa og amerika, hvis det da av en eller annen grunn ikke skulle komme i butikkene i Norge så er det likevel mulig å få kjøpt det på nettsida og laste det rett ned på pc'n. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ca. 8 forskjellige jaktspill her hjemme, deriblant: Deer Hunter 04, 05. Trophy Hunter 03. Bird Hunter 03. Hunting unlimited 2 og 3. Cabelas Big Game Hunter 08, og ett jeg ikke husker navnet på.

 

Personlig synes jeg Trophy Hunter er ett veldig bra spill der det går å jakte flere dyrearter og det er ett realistisk spill på flere måter, Deer Hunter blir jeg fort lei av, og Hunting Unlimited syns er urealistisk.

 

Cabelas Big Game Hunter 08 er også ett veldig bra spill, men jeg har det på ps2.

Link to comment
Share on other sites

dit du linker var vel moderert bort tidligere så du bør vel kanskje ta litt selvmoderering her sportskytter......

 

Ikke meningen å være drittsekk altså.... :wink: men det er jo ulovlig.....

men du var kjapp og flink gutt sportskytter...... :mrgreen:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Gode, gamle Duckhunter :!: Like moro hver gang...og det begynner jo å bli litt nostalgisk :lol: Kompisene og jeg hadde MANGE timer med det for 10 år tilbake, og når det er lite å gjøre for en gjeng jaktivrige studenter, hva gjør vi da? Duckhunter 8) Er en luring i gjengen som har spart på en gammel nintendo... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Gode, gamle Duckhunter :!: Like moro hver gang...og det begynner jo å bli litt nostalgisk :lol: Kompisene og jeg hadde MANGE timer med det for 10 år tilbake, og når det er lite å gjøre for en gjeng jaktivrige studenter, hva gjør vi da? Duckhunter 8) Er en luring i gjengen som har spart på en gammel nintendo... :lol:

 

Fikk lasta ned en demo på pc`en , kjempe morro!

Enkelt og greit.

Må prøve og finne fullversjonen!

 

John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Støtter rexton933 i Hunting Unlimited 2009 og Cabela's Big Game Hunter 2009. Underholdende spill på hver sin måte, men man kan vel si at Huunting Unlimited ikke har grafikken på sin side :lol: Oppdragene i HU2009 går fort unna, mens "Free Hunt" modusen byr på mye trasking/kjøring i store områder, og kan være ganske morsomt når en ser seg ut et dyr på avstand og sniker seg innpå. Men man må leve seg litt inn i spillet for at det skal bli morsomt :roll:

 

Cabela's Big Game Hunter 2009 består av mye action, og det er god grafikk. Til dels et vakkert spill, men blir litt slakt-følelse når en bare skal plaffe ned en masse dyr som "synker" i bakken etter et par sekunder. I HU2009 må man i hvertfall putte dyrene i sekken :lol: (går fint med 3 elefanter i sekken).

 

Så det er egentlig bare å prøve seg fram, personlig går jeg fort lei av de fleste spill, men er artig å ta fram en dag man ikke har mulighet til å være i skauen selv.

 

Mvh

Knut

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

IKKE kjøp Cabelas Thophy Bucks. Det absolutt kjedeligste jakspille jeg noen sinne har spilt. Altfor lett, kan ikke spille baner på nytt, ingen "fri" jakt, ingen multiplayer.

Og det værste er "Hunters Sence" Så du kan se hvor alle dyra er...

 

Er 160 kr jeg aldri ser igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

det er for øyeblikket gratis. men serveren deres er hele tiden full så det er litt problematisk og logga seg inn der å få lasta ned spillet og programene så det kjører silkemykt. men jeg har hørt det skal være veldig bra til å være ett spill i utvikling. får håpe det forsetter sånn. gå inn på hjemmesiden deres så finner du alt du trenger å vite ;) husker ikke adressa, men det ordner google ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...