Jump to content

Bra datajaktspill


Mikkel

Recommended Posts

Høres jom kjekt ut dette spillet. men det går for svarte ikke an å komme inn å få gjort en dritt jo :evil::evil:

Driten laster jo siden helt feil, og får bare sett halvparten av knappene som skal kunne trykkes på. En del av menyen ligger oppå resten av skjermbildet, og blokkerer. Så langt er dette et MØKKASPILL

Link to comment
Share on other sites

Selve siten laster fint i både FF og IE hos meg (virker som du har problemer med oppstartssiden (?)). Er det selve spillet som er problemet så har jeg et godt råd til deg. Les litt høyere opp i tråden hvor jeg beskriver hvordan du sender DxDiag-fila til support. Gjør det - da kan de se mye mer nøyaktig hva som er problemet. Spillet har sine bugs (som de ofte har i Beta), men det er utrolig virkelighetsnært spill. Det eneste er kalkuner (!) - de har jeg ikke sansen for :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

jeg prøvde the hunter i går.. det var vel egentlig helt greit bortsett fra at jeg ikke fant noe å skyte etter :lol:

så egentlig var det skuffende.. gikk sikkert bortover den veien og i skogen der i en halvtime, uten å gjøre annet en å skyte øyenstikkere, høytflyvende måker osv.

noen som vet hvordan man kan finne vilt?

Link to comment
Share on other sites

For mitt vedkommende så er det fremdeles ikke noe bra spill. Fikk til slutt gjort noe med "dobbel" menyen, og fikk logget på. Grafikken var bra de få minuttene før hele greie frøs. etter 3. forsøk og pc'en låste seg. og ville bare starte opp i security modus etterpå. Så bestemte jeg meg for å gjenopprette PC til dagen før nedlasting og installering av the hunter. Kommer ikke til å installere det igjen før det kommer noe mer stabilt ihvertfall. så mine utalelser i tidligere innlegg står ennå ved lag. :evil:

Link to comment
Share on other sites

One Shot: det er synd, men har du forsøkt å sende DxDiag-fila til support? Jeg ser at jeg har referert til feil tråd vedr hvordan du skal gjøre dette. Riktig tråd er her: viewtopic.php?f=9&t=15157

 

Sjekk også om du har siste versjoner av .Net Framework: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

 

og DirectX: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

 

Jeg opplevde det også som køddete i starten, men bare jeg fikk den rette softwaren på plass så ordna det seg.

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller endel COD 4 (Call of Duty), som stiller temmelig barske krav til grafikk og hardware ellers. Men dette jegerspillet ser ut til å virkelig presse PCn til ytterkantene.

For de med maskiner i grenseland for hva jaktspillet takler, anbefales det å oppdatere Windows samt å ha de siste driverfilene for skjermkortet på plass.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...