Jump to content

Oi...CZ P-09...


Hassel

Recommended Posts

SR9c?

 

Men CZ P-09 Du vil ha den, men kan du få den ?

 

Jeg trodde CZ kunn skulle frese ut pistoler til Egypt i noen år fremover...http://english.sina.com/business/2013/0523/593085.html

Czech arms firm Ceska zbrojovka won an international tender to supply 50,000 pistols to the Egyptian interior ministry,

.......

The one-year contract will be followed by the supply of several hundred Scorpion submachine guns to the country.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett den reklamert på europiske sider. men det finnes noen i USA...

Klart SR9C'n er up for grabs om jeg får kloa i P 09 - for da trenger jeg jo en P07 også :twisted:

 

Såvidt jeg har fått med meg slippes denne skyteren i USA mars neste år. Den kommer i 9x19 og .40 S&W.

 

Billig var den også, $514 i 9mm. Lurer nesten på om jeg skal plukke en opp når de blir tilgjengelige. :mrgreen:

 

(I alle fall hvis jeg klarer å prute den under 400 fra importøren) :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Neivel? Ikke noe de har tenkt å drive med?!? Tenker man da på håndvåpen, CZ eller plastpistoler generelt, eller er det akkurat P-09 som vekker ubehag?

 

Synd, den ser jo ganske frekk ut egentlig. Skulle vært artig å prøve en plastpistol med noe jeg antar er et mye bedre avtrekk enn mange av konkurrentene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...