Jump to content

Huff og huff... Dette var ikke gode nyheter.


Rino Hals

Recommended Posts

Fra artikkel

Backers handlinger har fått en negativ effekt i Sør-Afrika. Flere selskaper har avlyst turer som var booket men ennå ikke betalt, og noen selskaper avviser norske jegere helt, sier Jarisch

 

Veldig forundret hvis selskaper nekter alle nordmann på bakgrunn av hva en nordmenn har gjort. Da er det vel ingen nansjonaliteter som får jakte der nede. Tipper nordmenn er ganske flinke i forhold til andre land.

Link to comment
Share on other sites

"- Backers handlinger har fått en negativ effekt i Sør-Afrika. Flere selskaper har avlyst turer som var booket men ennå ikke betalt, og noen selskaper avviser norske jegere helt, sier Jarisch."

 

Tror neppe det innvirker på norske jegere generelt. Har ikke hørt noe om dette fra andre kanter enn akkurat denne artikkelen. Dessuten en sak har alltid to sider...

 

Forøvrig hyggelig å se Jacques Taljaard igjen! :D

Link to comment
Share on other sites

Fra artikkel
Backers handlinger har fått en negativ effekt i Sør-Afrika. Flere selskaper har avlyst turer som var booket men ennå ikke betalt, og noen selskaper avviser norske jegere helt, sier Jarisch
Veldig forundret hvis selskaper nekter alle nordmann på bakgrunn av hva en nordmenn har gjort. Da er det vel ingen nansjonaliteter som får jakte der nede. Tipper nordmenn er ganske flinke i forhold til andre land.

Jeg er enig med deg.

Jeg tviler sterkt på at andre nordmenn ikke skulle være ønsket som jegere.

Dersom de skulle tenkt slik, ville de ikke kunne hatt noen jaktkunder i det hele tatt. Da det alltid er noen råtne egg som ikke gjør opp for seg eller lager andre problemer fra alle nasjoner.

Jeg har heller et generelt inntrykk av at nordmenn er veldig populære jegere å ha som kunder.

Link to comment
Share on other sites

"Dessuten en sak har alltid to sider...

Joda, men vi snakker om en kar som lever av å late som han har kreft, for så å selge "motivator-foredrag" og ta imot pengestøtte, så jeg ville vært litt skeptisk til "den andre siden".

Det at han svindler jaktutleiere blir da altså ikke noe nytt fra den fyren.

 

Greit oppsummert her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1482853" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig, jeg skjønner at folk i SA blir forbannet når de blir blåst slik,

men å skjære alle nordmenn over samme kam blir helt overkill og urettferdig for meg..

 

Men ok, hvis de ikke vil ha norske oljepenger så finnes det mange andre fine jaktmål i Afrika som tar deg i mot med åpne armer..

 

My two cents..

Link to comment
Share on other sites

Er dette samme person:

Takk for all omtanke etter Geir Magnus.

 

Det ble fort så vanskelig for oss nære familie å fortsette etter at Geir Magnus døde. Det er vanskelig å miste en far, sønn, bror, onkel og det er vanskelig å miste en venn.

Det er godt å oppleve at en ikke sørger alene. Det gjør det litt lettere å reise seg når medmennesker bryr seg om oss og om Geir Magnus minne.

Vi mottar så mange omtanker, fra en tåre til et smil.

Vi vil på denne måten takke for all omtanke i forbindelse med Geir Magnus Backer sin død.

 

Er det riktig så br man vel vise den døde respekt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...