Jump to content

Gopro hero 3 black edition


Xesray

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da var gopro hero 3 kjøpt. vil si at med de spesifikasjonene nr3 black edition har så kan det ikke samelingnes me noen av de tidligere modelene dette er en klasse for seg selv. fårstår ikke ikke hvordan de skal klare og toppe dette med nr 4, blir spennende å se hva de kommer opp med!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen Hero utgaver,men skal ha nr.3. Men søkte på nettet forleden dag,å fant bare en butikk i USA som hadde dette kamera i nettbutikken..men da ikke før 30 November. Men så åvenfor at en bruker allerede har bestillt dette. Hvorfra da? Jeg handler selvsakt ikke i Norge...det koster skjorta og vell så det dessverre.

Link to comment
Share on other sites

jeg har kjøpt det på nett, gopro.com. kommer ikke før i nov nei. de sender ikke til norge enda, men jeg er så heldig at jeg får bruke en adr til ei vennine som bor i florida.

 

alle film og bildekvaliteter er oppgradert. filmer i 1440p!

raskerer.

mindre.

lettere.

ny linse og lyd system.

innebygd wi-fi.

utbedret styrings knappene.

i tillegg får du LCD skjem med touch.

Link to comment
Share on other sites

og hvis man ikke helt ser poenget:

" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Hjelper jo med litt skills for å lage noe sånt også da :lol:

 

Til info rister det så fælt på min 650 offroader at jeg enda har til gode at kamera ikke løsner med de medfølgende festearmene.

 

Mmm?, ikke bra!, nå må jeg sikkert bytte ut Hero2'n å bruke penger på dette, he he.

 

Hoppet over Hero 2.

Viste det ville komme Hero 3 :)

 

Skal bestille fra GoPro.com denne gangen.

Gidder ikke betale så mye for den her til lands..

Kjøpte Hero 2 i mai og hade ikke hørt om at det var noen 3'er på gang. Fulgte ikke med :evil:

 

Det sagt, stadig dagstilbud på CDON.com og andre steder - bare å følge med. Jeg fulgte med der og fikk 1000,- i rabatt :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hoppet over Hero 2.

Viste det ville komme Hero 3 :)

 

Skal bestille fra GoPro.com denne gangen.

Gidder ikke betale så mye for den her til lands..

Kjøpte Hero 2 i mai og hade ikke hørt om at det var noen 3'er på gang. Fulgte ikke med :evil:

 

Det sagt, stadig dagstilbud på CDON.com og andre steder - bare å følge med. Jeg fulgte med der og fikk 1000,- i rabatt :mrgreen:

 

Fulgte ikke med selv :)

Bare verdt treg til å kjøpe Hero 2. Heldigvis :lol:

 

Hva ligger total prisen på Hero 3 her i landet da?

Link to comment
Share on other sites

Hoppet over Hero 2.

Viste det ville komme Hero 3 :)

 

Skal bestille fra GoPro.com denne gangen.

Gidder ikke betale så mye for den her til lands..

Kjøpte Hero 2 i mai og hade ikke hørt om at det var noen 3'er på gang. Fulgte ikke med :evil:

 

Det sagt, stadig dagstilbud på CDON.com og andre steder - bare å følge med. Jeg fulgte med der og fikk 1000,- i rabatt :mrgreen:

 

Fulgte ikke med selv :)

Bare verdt treg til å kjøpe Hero 2. Heldigvis :lol:

 

Hva ligger total prisen på Hero 3 her i landet da?

Tror ikke det er mulig å kjøpe Hero3 her i landet enda.

Men det er jo bare å ta salgspris + frakt x valuta + 25% norsk mva + speditørens handling gebyr :mrgreen:

Ofte like greit å kjøpe i Norge hvis det bare er snakk om hundrelapper forskjell da man også får norsk garanti

 

Hero2 koster 1990,- hos Multicom

http://www.kelkoo.no/p-videokameraer-123501/gopro-hd-hero2-outdoor-edition-19786875

 

og 2239,- hos CDON

http://cdon.no/search?category=1769&q=gopro&x=23&y=24

Link to comment
Share on other sites

kostet meg 540USD (ca3100kr) for gopro hero 3 black edition, LCD touch skjerm og bateri back pack.

prøvde først og bestille til norge men da fikk jeg en pris på 610EUR(ca4500kr) fo så og få beskjed om at de ikke kunne sende til norge!

dvs at prisen til norge med moms og frakt ville blitt ca 6000kr, pris i norge pleier og ligge mellom 500-1000kr over dette.

Link to comment
Share on other sites

ein av fordelane med hero 3 er 1080p med 60 fps, og 720p med 120 fps. då er det mogleg å lage bra video i slow motion.

på hero 2 var det kun 1080p med 30 fps som var mogleg i narrow (90 graders synsfelt).

 

på jakt er det narrow som er best å bruke, då alt vil bli lite på hold over 30 meter.

 

film frå tidlegare i haust, filma med gopro hero 2, 1080p 30 fps. ca 25 meter (irriterande med dråpen på linsa):

 

Link to comment
Share on other sites

Ok..

Kanskje kjøpe Hero 3 uansett, eller holde ut til 4 kommer.

Grubble grubble... :?:

Klarer med godt med Hero`n jeg har egentlig en stund til..Snart jul, å så er det nyttår osv :)

Å vips kommer Hero Ultimate HD :mrgreen:

Nei pokker jeg venter.

Kjøpe meg noe Guns imellom tiden..

Link to comment
Share on other sites

Bra tilbud folkens.

 

Villmarksbutikken As

DAGENS SUPERKUPP!

 

Vi har kun 4 stk GoPro HD HERO2 Outdoor edition igjen. Derfor ønsker vi å gi våre facebook venner en gylden mulighet til å sikre seg et av disse kameraene først! Prisen? Utrolige 1999,- MEN, tilbudet gjelder kun ut dagen! DVS til klokken 21.00.

Kjøpet gjøres enten ved å møte opp i butikken, eller ringe oss på 63974746.

 

Førstemann til mølla!

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis en vil/skal bytte linse på Go pro`n sin, så er disse forskjellige linsene og filterene fra Snakeriver de beste som er å få tak i ja. Har ei sånn Blurfix linse sjøl på et hus jeg bruker på dykking. Orginal linsen i huset er ikke den beste under vann(annen lysbrytning enn over vann), og den fra Snakeriver leverer klokkeklare bilder.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Noen med Gopro 3 her enda, erfaringer vs tidligere modeller?

 

Hero 3 BE vs hero 2.. 1080p 60fps i wide/normal, mot hero2 30fps wide 1080p.

 

slik som jeg har forstått det så har hero3 silveredition samme prosessorkraft som hero 2, er blitt mindre og lettere samt litt flere innstillinger på hvilket format man skal filme i.

 

Hero 3, dobbelt så kraftig på alle måter. Fjernkontrollen er genial, styrer kamera fra opptil 180meter! for oss som driver med fiske så er kamerahuset på hero3 betraktelig mye bedre med tanke på undervannsfokus enn hva det gamle hero2 var.. :)

Link to comment
Share on other sites

Hallo folkens

 

Var i San Francisco for noen uker siden og kjøpte med meg en 3'er, white. (Prisene var snille i forhold til her hjemme, med 200, 300 og 400 USD for hhv. white, silver og black). Jeg har ikke hatt GoPro-kamera før, så jeg hadde sjekket specs på gopro sine nettsider og fant ut at det holdt med white. Det som derimot IKKE kom godt frem på den oversikten er hvilke modus som er tilgjengelig for de forskjellige oppløsningene (wide, medium, narrow).

 

White er begrenset ganske mye, og man må omtrent velge modus først og så heller velge oppløsning etterpå basert på hvor stor vidvinkel man vil ha. Jeg har ikke fått testet så veldig mye ennå, bortsett fra at jeg hadde kameraet på hodet mens jeg gikk en spesialfelt-løype i snøen forrige helg. Litt skuffet over bildekvalitet, men det kan kanskje være forholdene som lurte meg. Men når jeg ser videoene andre folk har postet på youtube, f.eks. fra skikjøring, så lurer jeg litt på hva jeg evt. gjør galt. 3'eren skal jo være bedre på low light conditions også, men synes ikke resultatet ble så veldig oppløftende:

 

Det jeg ble positivt overrasket over var funksjonaliteten i app-en. Helt konge å kunne få live preview når kameraet står på hodet ditt eller andre steder. Ser for meg at jeg måtte hatt lcd-skjermen dersom jeg ikke hadde hatt app-en til dette.

Link to comment
Share on other sites

Hallo folkens

Litt skuffet over bildekvalitet, men det kan kanskje være forholdene som lurte meg. Men når jeg ser videoene andre folk har postet på youtube, f.eks. fra skikjøring, så lurer jeg litt på hva jeg evt. gjør galt.

 

Jeg er ingen ekspert men for meg ser det ut som dugg på innsiden eller utsiden av kamerahuset.

Link to comment
Share on other sites

Ja, samme her.

 

Men jeg tok kameraet på hodet før jeg gikk hjemmefra, så dugg skulle vel i så fall ha dannet seg på utsiden. Men etter hvert som kameraet blir avkjølt (jeg filmet i over 75 minutter) så burde det blitt bedre, noe det ikke gjorde.

 

Hvis det har vært på innsiden så må det vel ha vært fuktighet der før jeg puttet det inn i kamerahuset, og det var det jo ikke. Til senere kan jeg jo prøve å legge kameraet i et kaldere rom før jeg stikker ut. Evt. bare legge det i bilen over natta.

 

 

Men en annen ting som ikke ser ut som det har med dugg å gjøre er at fargene ved sterke kontraster ser ut til å gå over i hver andre. Ref. min mørke jakke vs. snøen, eller den blå termodressen en av de andre har på seg. Veldig blurry, og det er jo midt i bildet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har veldig lyst på dette kameraet. Men problemet mitt er : Jeg har lite peiling på dette konseptet med actionkamera og bruk av det. Jeg føler meg trygg på å handle på nettet ting som jeg er fortrolig med. Rifler, montasjer, kikkerter og mye annet jakt tilbehør. Men hvis jeg aldri hadde tatt i ei børse og ikke visste at man måtte ha en montasje for å få kikkert til å henge fast på børsa, hadde jeg behøvd å gå til en butikk der det stod en troverdig kar (eller dame) bak disken og kunne fortelle meg ting. Og jeg kunne se og ta på det jeg ville kjøpe. Føler det slik med action kamaraer. Kan jeg finne dette kameraet ved å gå til en butikk som selger fotoutstyr foreks ??

Link to comment
Share on other sites

Veldig lett å bruke. Sett d på hodet eller der du kan,slå d på og trykk på rec knappen. Bildekvaliteten er helt rå på disse Go pro kameraene. jeg bruker mitt på masse rart, og særlig der andre vanlige kamera ikke bør være, som skikjøring, dykking og offroadsykling. Har fått masse artige snutter av dette. Fester d på unga når de kjører akebrett eller i sklia, å får artige snutter av det og.

Link to comment
Share on other sites

Bare ett lite tips til dem som vilnspare litt penger så selger de Hero 3 black edition på apple.com til 3290.- som er samme pris som om man skulle vert i USA å kjøpt det;)og det er ingen ting å si på prisen:D

Men for for å samenligne så er white som gopro hero (litt forbedret) , silver som hero2 og black er helt oppgradert:)

Har ikke testa white og silver men har black selv, har bare lest det:) Fordelen er jo fjernkontrollen som følger med på black, og koster vell 1000.- for bare fjernkontrollen, den er veldig snedig og lett i bruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...