Jump to content

Jaktlykke sin moderatoravskjed.


Mauser68

Recommended Posts

Heisan godtfolk og Kammerater

 

Vår alles kjære gode Moderator kollega Jaktlykke/Helga-Mari har tredd av som Moderator og har tredd inn i rekkene som Kammerambassadør, forøvrig av ypperst klasse.

 

Jaktlykke har vært med siden tidenes morgen og har hatt med blandt annet alle velkomstmeldingene til nye brukere å gjere. Denne delen vil ho også fortsette med i framtida, det var i hennes interesse og dette skal ho selfølgelig få lov til å fortsette med.

I tillegg så har ho vært aktivt med i kulissene og holdt testosteron nivået på eit komfortabel nivå og holdt oss andre litt i øyrene og svinga piska, når det har storma som værst. Ho har ikkje vært flau for å svinge piska på oss andre, når det har vært grunn til dette, det vil bli savna, det er sikkert å visst. :)

 

På vegne av meg og sikkert alle moderatorene, vil eg sei tusen takk for eit godt samarbeid Helga-Mari, det har vært ein glede å ha med deg å gjere. Set stor pris på at du skal fortsette å gjere ein aktiv innsats framover også og heldigvis så veit eg at me vil snakkes igjen og igjen i framtida. :)

Link to comment
Share on other sites

At hun egenhendig uten noen form for automatikk har sendt 15958 velkomsmeldinger så langt, sier litt om hennes enorme engasjement.

Tusen takk for godt gjennomført arbeid som moderator Jaktlykke, og lykke til med ny tittel.

En kammerambassadør har du forøvrig alltid vært. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Takk for det gutter :) Jeg kommer altså fortsatt til å sende ut velkomstmeldinger og jeg kan videreformidle ting og tang til drift dersom det er ønskelig - dere kjenner jo meg ;)

 

Bilde

.... nå i rosa utgave :lol:

Sweeet :D !

 

Hvis det trengs en til i den stillingen, så kan jeg opplyse om at jeg har tilsvarende hørselvern (no shit!), men noe kortere fletter.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Lykke er en moderator jeg satte stor pris på. Takk for det du gjorde for oss brukere og lykke til med det nye du skal gjøre. Beste hilsner fra graahund.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...