Jump to content

Billig montasje til Blaser R93???


Jabb

Recommended Posts

Hei,

 

lurer på om det er noen gode montasjer til Blaser R93 som ikke koster 3729,- slik som de hos Landrø. Kikkerten jeg ser for meg å anskaffe vil ha et objektiv på 50 mm.. Noen billigere??

 

Takker for svar!

 

/Jabb

Link to comment
Share on other sites

Toll er det ikke på varene, men du må nok betale moms(25%), og et fortollingsgebyr som jeg ikke husker i farta. 200kr kanskje..

 

I tillegg kommer frakt på 325kr og 4% i tillegg hvis du skal betale med kredittkort. Tror nok momsen blir beregnet ut fra pris + 4% og kanskje + fraktkost.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Noen som har bestilt tidligere fra eurooptics. Lurer på å bestille selv, men kjekt å høre andres erfaringer først???

Det er mange som har kjøpt Zeiss og annet av Alex. Du finner ikke mer seriøs butikk/type hvertfall. Sett i gang :D

 

Ser at flere har anbefalt eurooptics.

Ingenting er så surt som folk som ikke gjør opp for seg. Selv har jeg særdeles bra kontroll på økonomi/regninger o.l., og kan knapt huske å ha fått en purring på noe som hels så langt i livet.

 

Imidlertid finner jeg det noe "primitivt" og direkte useriøst av en forhandler å henge ut diverse personer på en nettside slik det ser ut til at "Alex" (hvem denne karen nå er)/Eurooptics tilsynelatende gjør. Gapestokkens tid er etter mitt syn forbi. I den siviliserte delen av verden bruker man i dag inkassobyråer og kjører rettslig prosess mot folk som ikke gjør opp for seg, eller for å få klarlagt hvem av partene som ikke har oppfylt sin del av "kjøpsavtalen".

 

Av den grunn ville jeg ikke brukt Eurooptics,- selv om den statistiske sjansen for at jeg selv ikke hadde gjort opp for meg er tilnærmet lik 0. Hva om jeg ikke hadde mottatt noe sikte fra vedkommende,- mens selger hadde vært av en annen oppfatning? Plutselig er du "dårlig betaler" p.g.a. dårlig kommunikasjon, feilsending i posten, uenighet om leveransen eller lignende.

 

Seriøse folk kjører rettslig prosess og får klarlagt fakta i en sak,- ikke gapestokkprinsippet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...