Jump to content

Mauser68`s patron samling


Mauser68

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sammleren, eg har .22 Rem Automatic frå før, og hylselengda på den er ca 17 mm, en låg også i orginal eske, så eg er ganske sikker på at det ikkje er den.

 

Men når eg sjekka den .22 extra long, så kan dette stemme meir Maral. Den står oppført med 19 mm hylse lengd på, min er nesten 20, så dette er det nærmeste eg har kome så langt.

 

Takker for tips frå begge, fint å få kjappe svar.. :)

 

Edit: Ja Maral, den .22 Automatic, den har heil kule, som .22 WMR, ingen riller eller på dei som eg har i allefall.

Link to comment
Share on other sites

Ai ai ai ai nå roter du litt min godeste vossafår. :?

Begynner nesten å lure på om du har fått en toyota-jekk i bakhodet i løpet av uken. :!:

Var nok den unge lovende, høye mørke, kjekke karen federal79 du fikk 40.S&W fra..

Du fikk jo en hel pose med greier å bytte vekk også.... pytt pytt bare la Per-s ta all åren for de teite 40 patronene du, så skal du se hvor mange venner du får....

 

PS. Kan du ikke spørre fruen om hun har litt pølse å avse? Du får si at jeg kan komme opp å ta fredagsvasken i bytte mot en liten pølse snabb... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sorry Federal79, sånn går det, når ein ikkje noterer ned alt som ein får... :oops:

Selfølgelig, så skal du kreditt for den der, skulle berre mangle, skal rette opp i det straks. :)

 

He, he, og kjerringa hadde kanskje blitt vippa av pinnen med Fredags vasken, men eg har allerede spurt ein kompis, om han har et par kg å selge. Snakka vel med deg, eller kanskje det var kun far din eg nevnte dette for... Skal få tilbakemelding om det når han har sjekka status i fryseboksen.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Edge, den .376 Steyr er lagt til lista di. Av ein eller annen grunn hadde den havna i "diverse mysterieposen" der det ligg et par ukjenta patroner. Når til og med kaliberet står bak på hylsa, så har den ingenting der å gjere. Det er ikkje alltid det lønner seg å forte seg.. :)

 

The Kid skreiv :

Eier du ikke sanvittighet du asså :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Nei, rett skal være det veit du.. :mrgreen: Har ei arvesynd til deg også, trur rett å slett du skal sende meg ein PM med adressa di og patron lista di, så skal me sjå om ikkje du får litt ekstra i pakka nedover, som kompensasjon Har fått tak i litt patroner i det siste og derav litt dubletter også... 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fekk ei super sending her i dag, med flotte gamle og staselige patroner. Fekk også 1 av litt nyere dato og finere stand. Tusen takk skal du har Fridtjhof !!! :mrgreen:

Her er bildet av dei forskjellige patronene, har enno ikkje fastslått her, men skal ta ein runde med skyvelæret og sjekke litt.

Hvis ein eller annen kan ta denne serien på strak arm, så blir eg litt imponert... Prøv.... 8)

 

Kan nett nevne at patrona til høgre er ei 9.3x74R.. :)

 

Gamle_patroner.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Då har samlinga mi blitt forstørra til 156 forskjellige patroner. Takk til Sammleren, Fridthjof, Hjortejeger og Shooter 2 for dei siste flotte bidraget i samlinga mi.

 

Edit : Kom plutselig over et par ekstra patroner i kveld, gitt av Mentor, som eg ikkje hadde registrert og merka. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Då har samlinga kome opp i 170 forskjellige patroner, etter Kammersmellens herjinger og eit lite bytte i går med ein lokal fyr. Fekk 2 småtasser i samlinga mi i går, som er litt spesielle. Det er 2mm pinfire, til verdens minste revolver, og ein 4mm practice, til eit ukjent våpen.

 

Men etter kammersmellen, så har eg 1 patron, som eg ikkje har funne givar til. Dette er ei .416 Taylor i ei nedpressa .458 Winmag hylse. Så hvis nokon kjem på å ha gitt meg denne, så ta kontakt, så du får navnet ditt på lista.

 

Her er bildet av dei 2 småtassene, den minste inni myntlomma, og den er flankert med diverse ammo rundt, inkludert den .416 Taylor`en på toppen :

 

Div_patroner.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du fekk ei 416 Taylor med meg saman med ein inntørka rest av det som ein gong var ei pølse i mars mnd. Den står på lista Mauser :lol:

 

Nuvel, så svimmel er eg ikkje, den var eg klar over, men eg fekk ei på Kammesmellen nettopp, som eg ikkje husker kven som gav meg... :mrgreen:

 

Hei og takk for sist mauser68. Mangler du 7x65R og 9,3x57 så kan jeg hjelpe deg.

 

Heisan og takk for sist ja. Eg kan aldri tenke meg at eg skulle nekte å få et par sånne til samlinga, så det hadde vært fint. Eg sender deg ein PM i morgen. :)

Link to comment
Share on other sites

He, he, Buster, har ikkje fått tid til å oppdatert lista mi her inne endå, så navnet ditt kjem nok fram snart.. :mrgreen:

 

Og Jerognal, skal ikkje nekte deg det, er ikkje så vanskelig på det området der.

 

ER ingen dans på roser å væra patronsamler serru!! Mye arbe! :lol::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Om det er mulig , så hadde jeg vært glad for hjelp fra ekspertisen på denne tråden til å identifisere en ukjent patron som jeg fant i min avdøde fars ladesaker.

Diameteren på kulen lengst inne er 14,25mm. Samlet patronlengde er 133,6 mm.Hylselengden er 99 mm. Hylsen har et typisk magnumbelte som når 10,1mm oppover hylsen. Diameteren på beltet er 21,6 mm. Bunndiameteren på hylsen er 20,4 mm. Hylsen har en veldig slakk skulder, nesten som en 300. H&H. Hettelommen er ca 8mm. Tipper dette er noe han har hatt liggende fra krigen. Er det mulig å ufarliggjøre denne saken og samtidig få vekk irret.

 

På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Om det er mulig , så hadde jeg vært glad for hjelp fra ekspertisen på denne tråden til å identifisere en ukjent patron som jeg fant i min avdøde fars ladesaker.

Diameteren på kulen lengst inne er 14,25mm. Samlet patronlengde er 133,6 mm.Hylselengden er 99 mm. Hylsen har et typisk magnumbelte som når 10,1mm oppover hylsen. Diameteren på beltet er 21,6 mm. Bunndiameteren på hylsen er 20,4 mm. Hylsen har en veldig slakk skulder, nesten som en 300. H&H. Hettelommen er ca 8mm. Tipper dette er noe han har hatt liggende fra krigen. Er det mulig å ufarliggjøre denne saken og samtidig få vekk irret.

 

På forhånd takk!

 

Uten å ha studert det nøye, så kan det høres ut som noe som nærmer seg en 55 Boyes. antitank.

Men det er mulig målene er feil. Jeg har ikke denne patronen i samlingen min, så du kan gjerne få min adresse. :wink::lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Uff då Gizmo, ja det var sant.. Eg har rett å glømt det der.. :oops:

 

Får ta det med ein gong her, det som er av interesse er :

 

6,5x52 Carcano

6,5x52R

204 Ruger

7mm Wby Mag

30 R Blaser

9,3x72R

 

Har forøvrig ikkje fått laga meg dublett liste, men ser kva som du mangler i forhold til mi liste, så eg skal sjå om eg har dubleer av noko av dette...

Link to comment
Share on other sites

Mauser 68, du har 44-40, det fikk du av meg :D Fra 1860 åra til og med :D

 

Jøss den er skjelden! Ble jo introdusert med Winchester'73 i 1873 :wink:

 

Har foresten en stk 250 Savage av 1936 lott liggende, men jeg samler ikke på gammelt rask så den går i søpla om ingen vil ha den :roll:

Har også et par 44-40 med blykule av 1890 lott og en eller to 44-40 med halvmantlet kule av 1921 lott. De går i søpla de med :wink:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ahh fandens oldemor ja.. :mrgreen:

Pokker, den må eg jaggu leite etter, eg hadde ein diverse pose etter smellen, og det blei litt rot når ein ikkje klarte å skrive ned etter kvar som gode hjelparar kom med patroner.. Sorry for det eg skal ta ein runde etter den der og få den på lista..Var det orginal stempling på den patrona, husker du det ?

Link to comment
Share on other sites

Eg var vel i tvil om kva kaliber det skulle være faktisk, hadde ikkje greie mål å gå ut i frå og meinar at eg fant ut at begge kaliberene hadde samme måla som eg fant via Wikipedia..

Men eg skal ha meg litt bøker om patroner snart og har blitt medlem i SARA, så eg skal finne utav den eksakte patrona. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...