Jump to content

Børselars AS


drevern

Recommended Posts

hei ønsker bare å gi litt ros til børse lars. sjelden man får sånn service og hjelp. de var på felt stevne i torpa forrige helg, da leverte jeg rifla mi til løps bytte.,og oppgjenging til lyddemper. fikk igjen våpnet på dokka i kveld, så jeg rekker innskyting før stevnet på dokka i helga. fikk med patroner som de mente burde prøves for å bedre presisjon.sa jeg var litt misfornøyd med dempern min, fikk med en på prøve lån for å teste forskjell. de ringte og ga oppdateringer på hvordan de låg an. kjempe takk. de har ihvertfall fått en ny kunde fremover.

Link to comment
Share on other sites

hei ønsker bare å gi litt ros til børse lars. sjelden man får sånn service og hjelp. de var på felt stevne i torpa forrige helg, da leverte jeg rifla mi til løps bytte.,og oppgjenging til lyddemper. fikk igjen våpnet på dokka i kveld, så jeg rekker innskyting før stevnet på dokka i helga. fikk med patroner som de mente burde prøves for å bedre presisjon.sa jeg var litt misfornøyd med dempern min, fikk med en på prøve lån for å teste forskjell. de ringte og ga oppdateringer på hvordan de låg an. kjempe takk. de har ihvertfall fått en ny kunde fremover.

Det at sånn som børse lars kommer og er på jaktfeltstevner er helt topp, er rart ikke flere kommer og har stands der. dette er og med på at det blir mer en bare feltstevne

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En noen dager gammel tråd, men jeg vil føye meg inn i rekken av fornøyde kunder av Børselars. De gjorde en utmerket jobb med sikteskinna på Browning salongrifla mi, og vil snart få nye oppdrag i form av avtrekksjobb på min elskede Ruger Mk II og lyddempergjenging på min langholdswannabe.

 

På messa i dag fikk jeg også meget god hjelp og oppfølging ut over det en kan forvente. Hemmeligheten til Børselars er den gode dialogen de har med kundene. Man føler virkelig at det man sier mottas i andre enden, og at man blir behandlet som en likeverdig part.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns børselars er skikkelig kjipe jeg

hver gang jeg er innom lurer de meg med kaffe, pene piker og lekre våpen og flår meg for mye mer penger en jeg hadde planlagt.

Dessuten har de en lei tildens til å ha ting stående som jeg ikke helt var klar over at jeg trengte før jeg kom ditt.

 

For en gjeng... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Dessuten har de en lei tildens til å ha ting stående som jeg ikke helt var klar over at jeg trengte før jeg kom ditt.

 

Ja, det er godt vi har slike som Børselars-gjengen! TENK hvor mye utstyr du hadde gått rundt og manglet i motsatt fall! ;)

Link to comment
Share on other sites

For å bringe litt balanse i regnskapet har de nå brukt over 2 måneder på å få montert baksikte på en Beretta Cheetah, og ennå er de ikke ferdige...

Responsen pr. mail er stort sett ikkeeksisterende.

Tidligere har jeg kun hatt gode erfaringer med Børselars, så det er ekstra kjipt når de følger såpass dårlig opp i dette tilfellet.

Link to comment
Share on other sites

For å bringe litt balanse i regnskapet har de nå brukt over 2 måneder på å få montert baksikte på en Beretta Cheetah, og ennå er de ikke ferdige...

Responsen pr. mail er stort sett ikkeeksisterende.

Tidligere har jeg kun hatt gode erfaringer med Børselars, så det er ekstra kjipt når de følger såpass dårlig opp i dette tilfellet.

 

Jeg skal også ha sån sikte.. Men tror ikke di har fått di inn enda Viss det er d samme LPA siktet som skulle passe nesten rett på du meiner..?

Link to comment
Share on other sites

Det eneste lageret Midway har i Norge, er de varene som blir reklamert, eller som blir uavhentet. Alt annet kommer fra USA. Noe av fordelen og mye av ulempen. Såvidt jeg husker var forhandler rabatten ganske moderat, noe som fort kan gjøre at det rett og slett ikke vil lønne seg for et firma å ta inn enkelt artikkeler og måtte betale en ufordelaktig pris. Da tar de heller via sine vanlige kanaler, selv om det tidvis kan ta litt lenger tid. Tror imidlertid at Børselars får en del via Midway, har i hvertfall sett endel Midway artikkeler der.

Link to comment
Share on other sites

Uansett om de pleier å kjøpe inn fra den ene eller andre, er det uholdbart å la en kunde vente såpass lenge på noe såpass enkelt.

Hadde jeg hatt en tilsvarende bedrift, ville jeg strukket meg langt i å benytte utradisjonelle kanaler og ikke minst sørget for å informere kunden og svare på purremailer.

Link to comment
Share on other sites

Har ingen erfaring med mail dit, ringer bestandig. Noen firmaer har god oppfølging av mail, andre har et ganske tilfeldig foirhold til mail og burde vel da ikke oppgi det. Uansett har, jeg i hvertfall altid hatt svært god erfaring med Petter og de andre. At noe er 100% er vel umulig i en virksomhet drevet av mennesker.

Link to comment
Share on other sites

Man kan jaggu begynne å lure.

Våpenet kom i dag etter godt og vel to og en halv måned og pinedø har de klart å montere feil sikte.

Endatil la jeg ved en fyldig beskrivelse av hva jeg ville ha og mailet dem varenummeret hos Midway.

Selv da har de altså klart å montere feil sikte og loddet på et høyt tårn av et korn for å matche høyden på baksiktet.

Ikke bare ble det dritstygt, men våpenet har nå blitt et par millimeter for høyt for målekassa.

De har m.a.o. ikke lest det jeg har skrevet både i et følgebrev og pr. mail.

Og nå er sesongen i gang.

Fan heller...

Link to comment
Share on other sites

Hva med å ta med seg utstyret og ta en tur til de da, og legge frem saken og høre hva de kan gjøre for å rette opp i det? :)

Ja, det er ikke stort mer enn 140 mil å kjøre.

 

Skjønner ikke problemet jeg :roll:

 

Da hadde jeg satset på en telefon fremfor å ergre meg over det offentlig :)

Link to comment
Share on other sites

Synd et med for høyt sikte... (kankje de hadde tatt det litt mer med ro og fått fikset ting om du ikke hadde mast sånn...)

Jeg skal til vestlandet neset uke og så til oslo, og innom Børselars på neste mandag. Kan ta med jernet om det lar seg gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg ikke engang spurt hvordan det lå an med prosjektet før etter en måned og deretter et par ganger til, bl.a. en gang pr. telefon, så jeg har så absolutt ikke mast på dem.

2,5 måneder på en sånn fillejobb er helt utrolig.

Takker forøvrig for tilbudet Hassel, men jeg bor nok litt for langt unna deg til at jeg kan overlevere våpenet.

Får sende nedover i Posten, nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

da har jeg kjøpt meg ny rifle av børselars, takket være god service. det ble en blaser r8 ,anders som jobber der skulle forbi her i går kveld og kom faktisk innom og leverte den på døra. så nå blir det skytebanen ikveld. :mrgreen: er synd vist alle tydligvis ikke alle har vært så heldige som meg. men jeg har bare positivt å komme med :mrgreen: takk

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...