Jump to content

XXL slutter med Nosler


243 winchester

Recommended Posts

Guest graahund
Har gitt opp å kjøpe kuler og utstyr hos min lokale XXL for lenge siden. Slunkne hyller og talentløs kundeservice :? .

 

Slutter meg til dette inlegget, XXL på Ski er like dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Bra JFM- da blir det tur til Lagunen!

 

Eg tykkjer XXL er bra, så lenge ein sjølv veit kva ein vil ha, og litt om ulike produkt, så treng ikkje den som står bak kassen vita noko som helst for min del. Då vert det gjerne meir ro og fred til å studere ting og kosa seg i butikken!

 

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Har gitt opp å kjøpe kuler og utstyr hos min lokale XXL for lenge siden. Slunkne hyller og talentløs kundeservice :? .

 

Slutter meg til dette inlegget, XXL på Ski er like dårlig.

Jaså, kan dette utdypes noe? Hva gjorde jeg feil sist du var innom, jobber jo stadig med å bli bedre vet du.

 

Kommer man sist for å handle kan nok hyller være slunkne. Enkelte produkter er vanskelig å få tak i når grossist er tom og ny sending duver på bølgene. Dette har vært tilfelle lenge før XXL kjeden dukket opp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg handler på våpenavdelingen til XXL i Sandvika fra tid til annen og elsker prisene der!

Men det er alt for ofte tomt av ulike ting og hyllene bærer alltid preg av og være slunkene. Jeg handler på mange andre våpenbutikker også, og ingen andre er i nærheten av å være så dårlige på å etterfylle hyllene sine som XXL.

Det er jo så mange av oss jegere og skyttere som mener det samme i denne saken så det må jo være noe i det, og XXL burde ta det inn over seg og gjøre noe med det!

Servicen er fra helt topp til helt bunn, og jeg synes fagkunnskapen på avdelingen i Sandvika er blidt alt for dårlig etter at han svenske unggutten (Richard eller hva han het) forsvant til Jaktdepotet.

Men når de har det jeg trenger i hyllene sine (og som jeg vet er i sortementet) er det ikke noe sted jeg heller handler!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...