Jump to content

billig leirdueammo?


tikkabysako

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

xxl på forus (stavanger) har av og til gode tilbud på leirdueammon men sist jeg kjøpte en kartong (250 stykk) måtte jeg betale 1,89 kroner skuddet og det er ikke spesielt billig. På våpenhuset i stavanger sentrum har jeg flere ganger endt opp med billigere totalpris på 200 leirduer og 250 skudd enn på xxl på forus!

 

Et annet problem med xxl på forus er at de stort sett aldri har leirdueammo inne... I hvertfall når de har disse fantastiske tilbudene så virker det som det er tomt før salget begyner:(

Link to comment
Share on other sites

betalte 2.50kr pr skudd da jeg kjøpte 300 stk på XXL. ikke akkurat rimelig, men man får betale det som det koster ellers blir det ikke noe skyting. skal ringe til dem å høre om de ikke kan få til noe rimeligere om jeg kjøper f.eks 2-3000stk. får jeg det ikke rimeligere da så kan de glemme meg som kunde.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

betalte 2.50kr for 300 stk på XXL. ikke akkurat rimelig, men man får betale det som det koster ellers blir det ikke noe skyting. skal ringe til dem å høre om de ikke kan få til noe rimeligere om jeg kjøper f.eks 2-3000stk. får jeg det ikke rimeligere da så kan de glemme meg som kunde.

 

Det var j*** rimelig spør du meg :D

- Kunne ikke la være 8)

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

XXL varierer litt med pris litt avhengig av når du er der. Men de har prisgaranti, så om du kan vise til en webside eller annen butikk som har varene du skal ha billigere, så matcher de den. De er litt "variable" når det gjelder pris i butikk og prisen de har på weben (noe er nettpris, men noen ganger er det dyrere på web en i butikken!).

 

Uansett, kjøpte Saga stål (12/70) som er på tilbud nå; 1,39/stk. Var ikke noe krav om hvor mange du skulle kjøpe, men jeg tok 250 stk.

 

Leirduer: 200 stk. til 149,- Ved kjøp av 1000 stk, 139,- per 200 pakke. Hadde også Tungsten Matrix på tilbud; 15/stk (normalpris 17,99/stk).

 

Prisene er fra XXL på Lade i Trondheim.

 

Mvh

Rune

Link to comment
Share on other sites

XXL har ivertfall 3 forskjellige merker med leirdueammo de selger ettersom hva som er på lager. De er som regel priset forskjellig etter hvor mye du handler. F.eks per 25, 500 og 5000. Noen merker er dyrere enn andre. Sist kjøpte jeg 500 stk kal 12 Saga for 1,25 kr skuddet. Kal 20 er noe dyrere, mener jeg gav 1,50 kr skuddet ved kjøp av 500.

 

Billigste ammoen så langt i sommer kjøpte jeg på G-sport Skarnes for 1 kr smellen.

Link to comment
Share on other sites

XXL har ivertfall 3 forskjellige merker med leirdueammo de selger ettersom hva som er på lager. De er som regel priset forskjellig etter hvor mye du handler. F.eks per 25, 500 og 5000. Noen merker er dyrere enn andre. Sist kjøpte jeg 500 stk kal 12 Saga for 1,25 kr skuddet. Kal 20 er noe dyrere, mener jeg gav 1,50 kr skuddet ved kjøp av 500.

 

Billigste ammoen så langt i sommer kjøpte jeg på G-sport Skarnes for 1 kr smellen.

 

 

1 kr?? hvor mye kjøpte du da? Husker du merket?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tilbudet på Skarnes var begrensa, dom hadde 1 pall og solgte maks 500 skudd per kunde(=minimum 500). Synes det stod gyttorp på eskene, litt usikker ettersom jeg var mest interessert i innholdet. Jeg kan gjerne handle i en lokal butikk selv om prisen er noe høyere, men ser jo alltid etter gode tilbud. 2 kasser varer uansett ikke lenge når en har med 5 kammerater som skal prøve litt...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

XXL selger Saga Eurotrap til 1,35 per skudd (maks 250 skudd pr kunde) denne uken (fom 7. tom 12. september)

Ellers er Saga Heavy 34 Gram til 3,99 et morsomt alternativ med trykk i. Fin og effektiv for jakt, men også fint alternativ på skytebanen for litt variasjon. Mener prisen er noe stiv ift hva den var i fjor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
Noe erfaring med RC skudda?

Hva med gamebore super trap?

 

Hei RC har flere typer patroner for lerdueskyting en del bra men de koster også en del mere en de billigste.

Gamebore Super Steel ser slik ut images?q=tbn:ANd9GcQMfhFtXofH6PpF8BgScjFbjo_qpO8MYX-MNR_QBomjlIfGHLcVIger en meget god patron til prisen av ca.kr.1,25,- her i Østfold i fjor (Har ikke kjøpt noen i år enda)

mange skyttere har denne patronen som sin favoritt inkludert meg:-)

Link to comment
Share on other sites

Noe erfaring med RC skudda?

Hva med gamebore super trap?

 

Hei RC har flere typer patroner for lerdueskyting en del bra men de koster også en del mere en de billigste.

Gamebore Super Steel ser slik ut images?q=tbn:ANd9GcQMfhFtXofH6PpF8BgScjFbjo_qpO8MYX-MNR_QBomjlIfGHLcVIger en meget god patron til prisen av ca.kr.1,25,- her i Østfold i fjor (Har ikke kjøpt noen i år enda)

mange skyttere har denne patronen som sin favoritt inkludert meg:-)

 

tror jeg betaler rundt 350 for kartongen på bana. blir vel 1.4kr skuddet. klager vel egentlig ikke på det, med tanke på at man fort betaler to-tre ganger så mye på g-sport

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...