Jump to content

JMonsen gjenvalgt som leder i Hordaland NJFF


Guest solheimen

Recommended Posts

Er enig med forrige taler.

Nå kjenner jeg Jmonsen littegrann, så derfor tør jeg også føye til:

Nå må du se å gi forbundsstyret inn nå da! Ikke bli i ett med mengden som stemmer fram tullete forslag mot jegerstanden og ikke for jegernes beste!

 

 

Hehe. Gratulerer som gjenvalgt leder Jan, og lykke til i kampens hete. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer Jan, NJFF trenger slike som deg også i sentralleddet, håper du kommer inn i forbundstyret ved neste landsmøte.

Dog, Jeg kommer ikke til å melde meg inn i NJFF igjen før NJFF tar rev i seilene og snart begynner å jobbe for jegerens kår i dette landet, det er pokker snart så man ikke får lov å gå i fjellet med grovmønstrete fjellsko på beina....

Link to comment
Share on other sites

Takk

Rødme Rødme Rødme. :oops::oops:

 

Til Alle.

Jeg har tenkt å forsette å sloss for SKYTTERE, JEGERE og FISKERE så lenge hodet og ryggen holder. Jeg gjør min lille del av jobben, og mange med meg. Det være seg i NJFF, NSF eller DFS.

Jeg kommer til å delta her og på sluttstykket, at jeg av å til kan være kvass å henge noen etter ørene for dere tilgi meg. :D:D

Jeg tar tak i de sakene som jeg mener er nødvendig, om saken er politisk brennbar bryr jeg meg lite om. Mener vi at Jegeren/Skytteren/Fiskeren har retten på sin side skal vi sloss for retten vår. Om dette ikke er helt etter Politi, POD/DN /JDeller MD sin mening så skal vi kjempe for de rettene som vi har opparbeidet gjennom generasjoner.

At jeg gjør dette innad i NJFF er det ingen som bør tvile på, men jeg er og lojal mot de vedtak som fattes på demokratisk vis.

Vi kan slåss for det som er overbevisningen vår, men vi er lite tjent med å opptre som splittende ellementer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...