Jump to content

Prosjekt; Forbredelser til predator jakta


Recommended Posts

Heisann. Er litt utolmodig i påvente på predatorjakta så derfor starta eg denne tråden med forbredelser. Fant ut mykje i fjor om korleis ting skulle gjerast i år. Så nå gjenstar det berre og få til alt til jaktstart. Legger også ut jaktresultater i denne tråden etterkvart. I år blir det nokk ikkje like mykje jakt som fjordåret på grunn av skule. Men satser på og få skutt min del av predatorane.

 

Her er eg avbilda med dei fire første revane eg skaut forgje sesong

normal_MEG.jpg

 

I fjor fikk eg eit stormkjøkken, samt 1800kr fra Sauesankelaget og 1800kr fra grunneigarene for å ha skutt 6 rever og mange kråkefugler.

 

Riflene som skal brukast under jakta

Remington 700 LTR .308

- Nightforce 5.5-22x56, Lånt av en kompis

- Nightforce 20moa base

- A-tec TMM 6 demper

- TIS Quick cuff sling

- Harris tofot

- Justerbar kolbe fra Practac

- Duracoata i WW2 OD Green

 

Remington 700 bdl .223, Ragnar Hansen bygg.

- McMillan HTG stokk

- Falcon Menace Illuminated 4.5-18x56

- Leopould Mark4 ringer

- 20moa base

- Eagle Stockpack

- Niggeloah reim

- Duracoata løp og kasse med Black glossy maling.

 

Ragnar Hansen 704. 300 win mag

- Mcmillan A5 stokk

- Jewell avtrekk

- 10moa base

- A-tec Tmm-6

- Smith und Bender 5-25x56 p4

 

 

Ltr rifla uten demper montert

normal_Ltr_uten_demper.jpg

 

Ltr rifla med demper

normal_uten_dempertrekk.jpg

 

Ltr med demper og heimelaga dempertrekk

normal_dempertrekk.jpg

 

223 rifla slik eg kjøpte den av en flott kar her på kammeret

normal_IMG_4020_01.jpg

 

223 rifla etter maling

normal_223.jpg

 

Ltr rifla og 223 rifla side om side

normal_side_om_side.jpg

 

RH 704. 300WM

normal_DSC001120.jpg

 

RH 704. 300WM, Eagle Drag bag

normal_DSC001111.jpg

 

Utstyr til jakta og langholdskyting

Triad tactical databook cover.

normal_div3.jpg

 

Innvendig med ei loggbok

normal_div2.jpg

 

Silva ACD summit, 3 forskjellige loggbøker fra triad tactical, mildot master med metrisk rekning, stensil til teikning, tusj, penn, kalkulator. Mindre notatbok cover med notatblokk innvendig

normal_div1.jpg

 

Smith und Bender 5-25x56 p4 fine retikkel. Trenger montasje til denne om nokon har noko til salgs! :wink:

normal_smith.jpg

 

Heimelaga Ghille suit

Tenkte eg skulle teste og lage meg ei ghilli suit. Tok ein kjeledress eg hadde liggande. På framsida limte eg på pvc med tekstillim, samt limte på eit kamonett på baksida. Det hang for dårlig så eg laga hull i dressen med kniv og stripsa fast nettet i ettertid. Dressen er ikkje ferdig slik den er no. Mangler pvc på beina framme, samt att den skal sprayast og helst gjørmebadast med. Denne dressen lagde eg til for og kunne krype med, sidan eg bur på bygda og vi kan køyre på skogsvegane til vi lokaliserer ravneflokken. Og deretter snike oss inn på ravnen dei siste 500 meterane. Utrulig vanskelig og snike seg innpå dei. Ganske artig igrunn.

 

Her ser du framsida

normal_framside.jpg

 

Her er baksida. Den her har eg laga for og putte vegetasjon inni nettet når du kjem dit du skal. Med lyng/mose/grass stappa inni nettet her blir du usynlig. Må også stripse fast nettet som skal over haudet i ein caps/hatt

normal_bakside.jpg

 

Her sett fra 3 meters høgde, utan noko som helst vegetasjon i. Skal prøve og få tatt eit bilde med meg inni med skikkelig kamuflasje endag.

normal_fra_tre_meter.jpg

 

Bygging av skjul

I dag var eg og en kompis ute i skogen for og starte og forbrede åteplassen samt bygge eit lite skjul. Fra skjulet til åtet er det 75 meter. Det er meininga og kunne ligge inni skjulet og slappe av medan ein venter på att kråkefulgane skal lande på åtet. Det kjem ein stor ravneflokk kvar sommar og i år skal den lurast.

 

Her legger eg ut bilder og forklaringar etterkvart som vi bygger vidare. Dette skjulet eller OP'en som nokon sikkert tenkjer på, er bygd med tanke på og vere skjult fra vilt. For dei som har vert i enkelte avdelingar i forsvaret vil nokk lett klare og sjå igjen dette skjulet i terrenget. Og for dei som kansje lurer så er taket sterkt nokk til og stå og hoppe på :wink:

 

Først må du finne deg ein egna plass med god utsikt til der du vil ha åtet. Det er ein fordel om det er ei lita grop eller hole, da går det mykje fortare og bygge.

normal_DSC00031%7E0.JPG

 

Sett nedanfor

normal_DSC00035.JPG

 

Sett fra litt lengre avstand

normal_DSC00036.JPG

 

Som du ser så er det allerede mykje skjul og dekning fra åtet. Det vi skal bygge er eit overbygg som tetter taket og skjuler oss fullstendig

 

Vi sagde ned raier til taket og satte opp

normal_DSC00037.JPG

 

normal_DSC00038.JPG

 

Her har vi gravd ut litt større plass, samt fått på nokre planker.m Plankene er der for att torva og vegitasjonen som skal på taket ikkje skal ramle gjennom. Gjer det enkelt.

normal_DSC00039.JPG

 

Her har vi fått på plankane på denne halvdelen av taket

normal_DSC00040.JPG

 

Presenning blir lagt over taket

normal_DSC00041.JPG

 

Her har vi starta med og legge på torv og vegitasjon. Torva som du ser er lagt på stemmer ikkje heilt overens med omgivelsane der. Men det har blitt retta på etter bildet. Viktig og legge til detaljer.

normal_DSC00042.JPG

 

På siste bildet ser du der inngangsdøra skal vere. Der skal det vere ei skrå raie, samt kamonett med naturlig vegitasjon festa i.

 

Her ser du andre sida av skjulet før plankane er komt på. Ser også kor stor plass det er innvendig. Er god plass til minst 5 stk der.

normal_DSC00044%7E0.JPG

 

Plankar blir lagt på. Er berre bra att det blir litt bulker og humper i taket så terrenget ikkje blir så flatt

normal_DSC00046.JPG

 

Presenningen blir lagt over og festa

normal_DSC00047.JPG

 

Her begynder vi med torvlegginga nedanfra

normal_DSC00051.JPG

 

Skjulet er ferdig utvendig, sett forfra

normal_DSC00054.JPG

 

På denne sida er opningen som vi skyter fra når dei er på åtet

normal_DSC00055.JPG

 

Sett ovanfra

normal_DSC00056.JPG

 

Taket på skjulet. Stubben ligger midt på taket

normal_DSC00057.JPG

 

Her ser du døra. Har ikkje kamuflert den skikkelig, er berre og løfte opp kamonettet og krype inn

normal_DSC00058.JPG

Bilder fra viltkamera:

La ett par egg oppå viltkameraet, får håpe på ett nærbilde av fugl eller rev som prøver og få tak i dei.

normal_viltkamera.jpg

 

Ganske sikker på att dette er rev til høgre i bildet.

normal_rev.jpg

 

Her er det kråker på åtet. Den eine kråka er ei plastkråke. Ser du den?

normal_fugl.jpg

 

Bilder av åtet

Fylte på åtet etter att alt de andre råtna vekk i varmen

normal_paafyll.jpg

 

Bygging av jakttårn

normal_DSC001166.jpg

 

normal_DSC001199.jpg

 

normal_DSC001200.jpg

 

FORTSETTELSE FØLGER, Neste som kjem er bilder innafra, samt innredning, åtet, testskyting på ulike hold fra skjulet. "

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Fangstrapport

 

Tok og la fangstrapporten min fra Predatorjaktkonkurransen inn her. Har ikkje bilde av alt her.

 

Viltart: Ravn

Antall: 2

 

Viltart: Kråke

Antall: 3

 

Viltart: Skjor

Antall: 3

29 september

normal_te_nette__ravn.jpg

Landa 5 ravner på åtet. Skaut den ståande på 60 meter med ein kost som støtte innafra ei lade :lol:

6 oktober

normal_ravn_to.jpg

Skaut meg enda ei ravn på samme åte som sist. La oss inni lada og sov i hal sju tida i dag tidlig. So kom det sinnsjukt mykje kråker og skjorer rundt halv åtte. Satt og venta på ravnen. Og endelig kom det en og landa på åtet. Og den blei liggande. Var og revespor rundt åtet fra inatt.

8 oktober

normal_ett_skudd.jpg

I dag kom fuglen seint på åtet. Venta lenge på att skjorene skulle lokke til seg fugl. Vurderte og skyte skjor da det plutselig kom ei kråke og landa. Og så kom det fleire etterkvart. Viste eg hadde berre en skuddsjangse så eg venta til eg fikk to kråker som stod nøyaktig bak kvarandre. Venta ca 30 min etter att den første kråka landa for og få sjangsen til og ta to kråkefugler med ett skudd. Det funka meget bra da dei sto heilt inntil kvarandre. Fikk sjangs på ei skjor seinare i dag men valgte og ikkje skyte ihåp om att det kom meir fugl. Men det gjor det ikkje. Etterpå bestemte eg meg for og sjekke dei andre bøane etter kråkefugl. Og då såg eg pinade en rev. Brukte litt tid på og få stoppa og gjort klar rifla. Pee wee en vart tatt fram. Lokka reven fra 400 til 150 meter. Men den hadde sett meg lenge så den var vel mest nyskjerrig. Stakk opp haude og so for den igjen.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

@bbdg Veeldig lite elg i Stryn :wink: , men desto mer hjort :D:D

 

:oops: Så ikke det var i Stryn, men tror hjorten blir skremt også når den går på tryne :wink:

Skjule er jo så godt kamuflert at jeg tror ikke jeg hadde turt å sitte der, med fare for å få en hjort i hodet :?:oops:

Link to comment
Share on other sites

For min del blir det pangen eg har i signaturen, samt ei ny rifle som kjem når søknaden er iorden. Dei andre som skal jakte der har stort sett Tikka T3, og en kombi. Bilder fra alt av forbredelser kjem.

 

Det fine med skjulet er att fra eine opningen ser vi gongen vi har hengt opp på 500meter, og fra skjulet står den på nøyaktig 250meter. Så har mulighet for å ligge der og skyte.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har ikkje fått oppdatert denne på lenge no. Det har skjedd mykje her på denne fronten.

 

Åtet er lagt ut, og det har vore rev på åtet. Ny rifle i 223 er komen i hus, samt optikk til denne. Remington ltr rifla har blitt duracoata. Samt att eg har laga meg demper trekk til demperen.

 

Skal prøve og få tatt bilder og lagt inn i førsteposten. Samt endre trådtittelen når det har blitt gjort.

Link to comment
Share on other sites

Har no sovidt rukke og lasta opp litt bilder før eg må stikke igjen. Der er bilder av riflene eg skal bruke, samt att dei har blitt duracoata. På ltr rifla ser du også eit heimelaga dempertrekk eg har laga.

 

Neste oppdateringer som kjem er:

- Bygging av ghilli suit

- Innvendig i skjulet

- Åtet, samt viltkamera

- Mcmillan M3 Operator sekken min, samt innhold

- Nærmere beskrivelse av korleis eg lagde dempertrekket

- Testskyting fra skjulet

- Innlokking av kråker med hubro

- Overnatting i skjulet

 

++ Etterkvart som eg finner ut andre ting :D

Link to comment
Share on other sites

No har kråkene også klart og funne åtet :D

 

Fikk sjekka bilder fra viltkamera og der er mange bilder av kråker, og eit bilde der ein såvidt ser haudet på en rev. Dette lover bra. No er det berre og fylle på åtet fram mot opningsdagen :wink:

 

Skal ta meg ein dag denne veka og oppdatere tråden med bilder av det som mangler.

Link to comment
Share on other sites

No har eg oppdatert første posten igjen. Lagt ut bilder av diverse stesh, samt to bilder fra viltkameraet. Har myyykje igjen og gjere før jakta starter. Så får berre håpe eg har litt fri fra breføringa så eg rekker og ordne alt til jakttstart :roll:

Link to comment
Share on other sites

Siste eg fylte på åtet var mykje egg, brød og middagsrester. Det meste forsvinn i varmen. Men no er det så mykje kråker og rev på åtet att alt eg legger på er ete opp iløpet av ein dag eller to. Bedre det enn att det råtner vekk i sola.

 

Fikk også montasje til smith und bender siktet. Montasjen var litt for høg men det gjekk fint sidan eg har justerbar kolbekam. Men på sikt blir det nokk og bytte til ein lavare.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Det er ingen kolbeforhøyer. Men viss du tar ein liten bit med liggeunderlag over kolben og denne oppå funker det perfekt. Det er det eg har gjort på bildet. Er ei lita lomme med plass til litt rask og så er det plass til 6 patroner på utsida.

 

Kjøpte den på triadtactical.com

 

Kjem oppdateringer en dag eg har tid. Men jobber heile tida så har ikkje fått tid til og jakte eller oppdatere enda.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

shit.. hadde litt fritid og kjeda meg i går så no har eg begyndt og bygge jakttårn :roll: Var og kjøpte sement idag, samt ett hengerlass med material. Skal prøve og få gjort noke og tatt bilder i neste veke. Skal på øvelse i helga. Men dette kan bli gøy :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Litt av et skjul du har laget der! Og for et solid jakttårn!

 

Tror det skjulet er godt nok kamuflert, du skal klare å skjule deg fra det meste inni det der.

 

Edit: Hvor mye snø tåler det taket der? På skjulet altså. Er det noe som kan stå år etter år?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...