Jump to content

Medlemmer med NULL INNLEGG


Ranger

Recommended Posts

Folk med negativ holdning, gå vekk :)
Tvert imot. Folk med negativ holdning, men uten negative postinger - vær velkommen. Håpet er at litt av entusiasmen og interessen kan smitte over og gjere dei litt mindre negative, eller - heavens forbid! - kanskje t.o.m. også bli litt positive? Folk som kun er ute etter å kritisere, angripe eller slenge dritt kan holde seg unna - alle andre bør være velkomne

 

Kanskje litt naivt av meg, men eg pleier å tru det beste om meiningsmotstandere. Så lenge dei ikkje driv og slenger dritt, vel å merke.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ad Kammertreffet;

Jeg vill gjerne være med, men når jeg leser innlegg fra dem som har vært med tidligere, fortoner det seg som en gruppe med svært godt kjente venner.

Å komme innen for i en slik sirkel er erfaringsmessig vanskelig, spessielt om du ikke nyter (?) alkohol.

Og som nevt av Wolf, det er vel egentlig forbehold rifleskyttere... :oops:

Skulle ønske at det var mulig (dagpssient) å komme innom og se på våpen og skyting, kanskje en hyggelig prat med alle de koslige folka, en kopp kaffe og så dra hjemover igjen.

For meg hadde det vært en fin tur med sommerbilen (gammel engelskmann)

 

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i denne Triggerhappy.

Selvfølgelig er det mange som er gamle kjente etter de treffene som har vært tidligere + div sosiale treff ellers. Men enten det er skytetreff eller fest så er det heldigvis alltid noen nye som stiller opp. Jeg kan ikke si annet en at disse uten unntak har blitt tatt vel i mot.

 

Jo, stevnet er lagt opp for rifleskyting, men om du har lyst til å prøve deg på en av konkuransene, eller om du bare har lyst til å prøve noen skudd på skive så kan jeg garantere at du får tredd et våpen i handa med beskjed om at det bare er å skyte. :D

 

En ting vi har er felles er genuin interesse for våpen og skyting enten det er lange eller korte våpen. :wink:

 

Det er ingen forutsetning at en må nyte alkohol for å ha det hyggelig/moro her.

Link to comment
Share on other sites

Blir mye OT her nå, men hele tråden dreier seg egentlig om utenomsnakk.

Ad Kammertreffet;

Jeg vill gjerne være med, men når jeg leser innlegg fra dem som har vært med tidligere, fortoner det seg som en gruppe med svært godt kjente venner.

Å komme innen for i en slik sirkel er erfaringsmessig vanskelig, spessielt om du ikke nyter (?) alkohol.

Dette er en riv ruskende gal oppfatning av hva det egentlig dreier seg om triggerhappy!

Målet med et slikt treff er å treffe likesinnede med samme interesse.

 

At vi er blitt gode venner er ikke så rart. Gi meg to minutter med en som har ei rifle jeg liker godt, så er vi på nett i årevis. Resten av livet faktisk, hvis vi holder kontakten. ..Og det er nettopp det vi forsøker å få til her.

 

At dette treffet er forbeholdt rifleskyttere, er på grunn av at vi skal ha årets treff på en riflebane. Det er ingen annen grunn til at det kun skal skytes med rifle enn akkurat det. Vi får se.. Kanskje vi får muligheten til å leie et komplett skyteanlegg en gang i fremtiden der hvor alle som har et ben i skytesporten kan få luftet sine jern.

 

Om den siste linjen av sitatet ditt kan jeg bare si at dette kan umulig gjelde skyttere eller jegere. Det virker mer som folk som er rivaler fremfor å dele sin interesse med ukjente.

Og at det nærmest må være alkohol på bordet i sosiale sammenhenger er slik det er blitt, dessverre. Jeg kunne godt greid meg uten alkohol i et hyggelig sosialt lag. Og jeg vet om mange av mine venner som har samme oppfatning.

 

Jeg vil bare avslutningsvis nærmest be deg om å ta en tur. Det er fryktelig moro å lære å kjenne ansiktene bak nickene, og samtidig fikk du vist frem engelskmannen din. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ad Kammertreffet;

Jeg vill gjerne være med, men når jeg leser innlegg fra dem som har vært med tidligere, fortoner det seg som en gruppe med svært godt kjente venner.

Å komme innen for i en slik sirkel er erfaringsmessig vanskelig, spessielt om du ikke nyter (?) alkohol.

Og som nevt av Wolf, det er vel egentlig forbehold rifleskyttere... :oops:

Nei, det er absolutt ikke forbeholdt rifleskyttere - det er forbeholdt folk som har lyst til å skyte med rifle fra 1 til 3 mai. Men først og fremst er stevnet forbeholdt folk som har lyst til å samles i uformelle omgivelser og enten se på eller delta i fredelig kappestrid - innhyllet i kruttrøyk, jakt- og våpenprat, god mat og reale kvalitetsskrøner.

 

Det er opp til den enkelte om man vil nyte alkohol eller ikke, med et eneste unntak; alkohol og våpen hører ikke sammen under stevnet. Så kommer du en tur bort på banen, vil du ikke se annet enn en masse blide mennesker som storkoser seg, massevis av skyting og en uanstendig stor mengde skytevåpen og ammunisjon. Ta gjerne en kopp kaffe med oss - eller en brus.

 

Om du ser på hvor mange brukere kammeret har, vil du fort se at ingen her inne kjenner mer enn en brøkdel av dem. Noen få av oss kjenner hverandre fra nettet langt tilbake i tid - noen svært få før sluttstykket, faktisk. Men det er ikke mange. Så godt som alle jeg kjenner her inne, har jeg blitt kjent med gjennom sluttstykket og kammeret - mange av dem har jeg truffet på SF (sluttstykkets feltstevne). Så ja, du har nok rett i at noen av oss er svært godt kjente venner - møt opp og finn ut hvorfor og opplev det samme du også. Velkommen skal du uansett være!

Link to comment
Share on other sites

tenkte at mitt første innlegg passer her. ny på forumet, men ikke helt ukjent med våpen :P .

er nok av di som leser mye nyttig (og svada) her på kammeret og har fått Masse tips om ting jeg undres over. :roll: håper jeg tar meg i nakken og blir aktiv medlem :oops: er jo litt aktiv når det gjelder skyting (luftpistol, finpistol,finrifle :arrow: så grovere :mrgreen:

har startet noe små byggeprosjekter, men det er så i startfasen at verken bilder eller ideer er på plass :cry:

Vel det var en start her på kammeret, så kommer nok mere om litt 8)

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tesla32!

Selv har jeg vært medlem en liten stund nå. Det tok litt tid før jeg skrev første innlegget,ikke fordi jeg var redd for det,men fordi det var så mye å lese! Ligger mange gode tråder her,og jeg søkte og fant ofte akkurat det jeg var på utkikk etter. Holder meg ennå litt i "bakkant" når jeg leser trådene,for ofte føler jeg at jeg ikke har noe nytt å komme med. Det står ofte skrevet i tråden fra før! Kansje er dette en dum tankegang,men jeg vil liksom ikke bidra med "tomprat" som gjør trådene lenger enn nødvendig. Blir mange sider å pløye gjennom til slutt.... :) Kansje flere er som meg? Og at dette gjør at mange har null innlegg?

Link to comment
Share on other sites

Ad Kammertreffet;Jeg vill gjerne være med, men når jeg leser innlegg fra dem som har vært med tidligere, fortoner det seg som en gruppe med svært godt kjente venner.

Å komme innen for i en slik sirkel er erfaringsmessig vanskelig, spessielt om du ikke nyter (?) alkohol.

Dette er en riv ruskende gal oppfatning av hva det egentlig dreier seg om triggerhappy!

Målet med et slikt treff er å treffe likesinnede med samme interesse.

Huff da! Der skremte du han nok skikkelig! :mrgreen:

(Jeg passer på å skrive "møte", "sammen med" eller slikt, i forbindelse med skyting!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...