Jump to content

Løpsvekt til revolver.


Junell

Recommended Posts

Er har tenkt å anskaffe meg ei løpsvekt til revolveren min, det er ein 686 med 6" løp. Eg søkte litt rundt på nett tidlegare i dag utan å finne noko særleg. Er det nokon som veit om slikt selges over disk nokon plass?

 

Eg er nemlig heilt sikker på at eg blir ein litt betre skyttar av å få på ei løpsvekt på revolveren min. Alle dei "proffe" feltskyttarane har jo løpsvekt, og at dei skyt betre enn meg kan umulig skyldes noko anna enn løpsvekta.. :D

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke spørre en av "proffene" hvor han har fått tak i løpsvekta :?::?:

 

"Proffene" har bytta bort orginalløpet med et bull barrel som er minst en tomme tykt, og da får du plenty med løpsvekt :D

Skulle ikke det være nok. Vel, så kan man sette på en underlugg i stål, og ei sikteskinne med stål "kropp" ...da skulle du ende opp med godt over 2 kg.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke spørre en av "proffene" hvor han har fått tak i løpsvekta :?::?:

Godt spørsmål. I hovedsak fordi det var kjappere å poste her. Og ein anna god grunn: linker og bilder! :wink:

 

Kan det være en sånn som denne du tenker på?

 

http://triebel-shop.com/product_info.php?cPath=236_397&products_id=9958

Jupps! Det var akkurat noko slikt eg tenkte på.. Takker! :D

Edit: Vent no litt! Aluminium?? :shock: Slikt skal revolveren min skånas for, men takk likevel! :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Vel, ikke fullt 2kg....

 

Min veier 1700g med Aristocrat-lug montert, lug`en alene veier 116g. Og da er både sikteskinne og lug i stål og løpet er 1"

Men noen av de PPC revolverene som Merkle selger er nok sikkert over 2kg ja.

 

 

Hva er det slags lettvekst biter du har da? :D

K-ramma mi veier 1649g med Aristokrat underlug, min veier 145g og er helt lik din men ikke rustfri. Det er alu i sikteskinna, alu tønne utløser og bobbet hane. Den veide så vidt over kiloen i utgangspunktet, en 686 veier jo en kvart kilo mere.

...OK, så har jeg et Bill Davis gummigrep, det er kanskje tyngere enn treklossen fra Nill.

 

Junell ikke vær redd for alu, den "luggen" veier 130g. Også har den rail, der kan du henge på ennå mere :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sidan det ikkje var so mykje å finne til salgs so vart det krèert ei løpsvekt etter fri fantasi.. :? Borra og fresa litt i ein Ø40 rustfri aksling, og vips! So vart det ei slags løpsvekt av den. Lagde den slik at ein kan tre den inn på underlugen på 686en, med setskruar på undersida for at den skulle halde seg på plass.

Nåla stoppa på 2044 gram då eg vegde revolveren med løpsvekta montert. :o

Link to comment
Share on other sites

Ble bra den der. men skyter du bedre :mrgreen::?::?:

Vel.. Det går jo ikkje å skyte so mykje verre enn det eg gjer i utgangspunktet! So oddsa for at eg blir betre etter å ha fått på vekta eg skyhøge! :P

 

Har prøvd nokre skot med ammo på "fabrikknivå".. Behagelig å skyte med og stødig som dovrefjell. Har enda ikkje fått testa den med magnum. Skal bli artig å sjå om den held seg på plass.

Men eg må nok skaffe meg klippekort på eit helsestudio dersom eg skal greie å skyte ei heil feltløype med den til sommaren. Det vart litt i tyngste laget for ein svekling som meg! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Epo og russisk "forundringsjuice" bør være en aktiv del av kostholdet!

Eg likte dette forslaget mykje betre enn mitt eget! :D

 

Ellers såg det bra ut, det er jo masse gods å fjærne enda, om det skulle bli tungt.

Har allerede planer om å lage eit til, eit som veg litt mindre. Eit par hundre gram mindre kunne kanskje gjort susen! :)

Link to comment
Share on other sites

Har et lodd som til forveksling ligner det Junell har produsert. Anskaffet fra Brownells en gang i forrige årtusen, veier 1 pund (454 g). Det er borte fra katalogen nå, men jeg minnes at de også hadde et 10-oz lodd (284 g). Plenty stødig, to-tre skudd på "Stans" med noenlunde presisjon er fullt mulig, selv enhånds.

Link to comment
Share on other sites

Men hva on noen lurer en magnet inn mellom ty-skoene dine rett før ild. Opp får du den vertfall ikke :D

Sabo frå nordmørsmafiaen tok eg sjølvsagt hensyn til då eg laga vekta. Det er ein rustfrikvalitet som magnetar ikkje "bit på" i det heile tatt! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...