Jump to content

Kanon film fra Clausen


ntwaidumela

Recommended Posts

Har ventet lenge på Rådyrjakt 2 fra Kristoffer Clausen og igår kom den i posten :D

Har rukket å sett den to ganger allerede og må bare få sagt at dette er en av de beste filmene han har laget.

Knall fin filming, spennende jakting og jeg likte godt sporet med tips og råd.

 

I tillegg ser trailerene til den nye elgfilmen og I skogfuglens rike 2 lovende ut, synd vi må vente til april for disse.

Link to comment
Share on other sites

Fikk den i går og det var nok en fin film fra Clausen.

 

Stor den ene bukken!!!

 

Hyggelig å se at noen sparer produksjonsdyra..

 

Mange fine tips å få med seg også.

 

Skulle ønske det var meg som kunne reise rundt og filme jakt.

 

Gratulerer med en topp film!!(mener å ha sett Clausen inne på forumet tidligere?)

Link to comment
Share on other sites

Akkurat sett filmen jeg også :D

 

Veldig bra film. Mange fellinger og mye skogsjakt og hundejakt, nesten ikke noen plukkjakt på store jorder, som jeg syntes er bra. :wink:

 

Nok en gang en kjempejobb av Clausen.

 

Venter i spenning på duejakt, og i skogsfuglens rike.. :wink:

 

STÅ PÅ.!!

Link to comment
Share on other sites

Ja da har jeg også klart å rive meg vekk fra tv (Rådyrjakt 2) :) , å inn på kammeret igjenn :) . Kjempefilm, og absolutt å annbefale.

Vil også benytte annledningen til å skryte litt av kjapp levering av filmen. Kom i posten et par dager etter bestilling. :)

Link to comment
Share on other sites

.............................Vil også benytte annledningen til å skryte litt av kjapp levering av filmen. Kom i posten et par dager etter bestilling. :)

 

Håper jeg også kan det......bestilte igår :D

 

Kommentarerene virker lovende, rådyrjakt 1 var også en fornøyelig dvd...gleder meg til nr.2

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Så filmen Bukkejakt 2 om lørdagen og må si at den var veldig god. Ble imponert over den hagleskytinga som ble vist ! MEN, jeg så traileren til elgjakt dvdèn og den gleder jeg meg stort til. Kristoffer og co har blitt virkelig proffe på det de driver med. Like spennende hver gang det dukker opp en film i postkassa. Som sagt, gleder meg stort til elgjaktfilmen så den kan du bare sende når den er klar Kristoffer. :D:D

Link to comment
Share on other sites

.......MEN, jeg så traileren til elgjakt dvdèn og den gleder jeg meg stort til. Kristoffer og co har blitt virkelig proffe på det de driver med..........

 

Den gleder jeg meg til også....uten sett verken trailer eller annet. Lest bare litt info på bloggen til hr. Clausen.

 

Noen som vet når den kommer???

Link to comment
Share on other sites

Bare å ta av seg hatten for nok en kjempfilm, fra Mr Clausen. Rådyrjakt 2 havner på topp 3-lista mi sammen med I skogsfuglens rike og Reinsjakt.

Har tidligere vært litt skeptisk til jaktfilmer som skal være belærende og ha en rekke prat og tips, noe filmene til Clausen har hatt befriende lite av.

Men jeg må bare innrømme at måten dette ble gjort i Rådyrjakt 2 var genial. Ekstrasporet med råd og tips var jo som en spennende jaktfilm i seg sjøl, og sjøl om jeg føler meg som en meget habil rådyrjeger var det faktisk flere nyttige ting å lære.

 

Holder de kommende filmene hans samme nivå blir dette en meget spennende vinter foran tv-skjermen.

 

Gleder meg allerede til den nye elgfilmen. Stå på, Clausen

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Må bare takke og bukke for alle de gode tilbakemeldingene på filmen:)

Det er jo ekstra gøy og holde på med dette når så mange er fornøyde med det jeg lager:)

 

Kristoffer Clausen

 

Roses den som roses bør :!::D:D

Link to comment
Share on other sites

....Håper du tar deg tid til å sette sammen en film om beverjakt eller 2 ....

 

@kristoffer Clausen: jeg støtter Hansen og ønsker meg beverjaktfilm!! :D (en hel film....)

 

Synes du nevnte du skulle se på slikt prosjekt når jeg nevnte det for deg for på Villmarksmessa på Lillestrøm ifjor... :D

 

Når kommer den nye elgjaktfilmen din forresten?

Link to comment
Share on other sites

Elgfilmen blir lansert 16 april på Villmarksmesen i Lillestrøm.

 

Jeg har planer om å filme endel beverjakt utover våren så det er opptakene som bestemmer om det blir nok til en egen film.

 

Hvis det er noen som har tilgang til noe bra beverjakt med gode muligheter for filming så må de gjerne ta kontakt med meg på: kr-cl@online.no

 

Kristoffer Clausen

www.jaktogdvd.no

Link to comment
Share on other sites

Beverjaktfilm hadde vært knall.....Vårens vakreste :D

 

Stå på Clausen, detta blir bra 8)

 

I år håper jeg å kunne ta med guttungen, som rykende fersk jeger, og at han får muligheten til å "kneppe" en burre....inntet hadde gledet meg mer. Da vil jeg vel få en jaktkopis for livet :D

 

Har tatt noen kikkerunder, og det er godt med bever i terrenget :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blir nok dessverre ingen harejaktfilm med det første.

Runar Høgfoss fra Modum har imidlertid laget to fine filmer om harejakt. De heter "Trollhare" og "Fra uttak til gryte" De kan bestilles på: http://www.kennelbojentans.net/jaktfilmer.htm

 

Jeg driver for tiden å jobber med min nye film om revejakt som vil ta for seg revejakt med jagende hunder, hijakt, åtejakt og lokkejakt. Filmen Revejakt kommer til høsten.

 

Jaktfilmene Elgjakt og I skogsfuglens rike 2 blir lansert på Villmarksmessen i Lillestrøm 16 april.

 

Kristoffer Clausen

www.jaktogdvd.no

Link to comment
Share on other sites

Har nå sett filmen Rådyrjakt 2 jeg også og går inn i rekken av gratulanter til en meget fin film!

Likte spesielt delen med rådyrjakt med hund bra. Bra filmet og spennende å høre losen nærme seg og formelig følte nervene til gutta på post!

Ang lokkejakt føler jeg at jeg har sett bedre filmer før med mere matnyttige og konkrete råd og tips! Hadde vel hørt det meste som blir sagt i filmen før! Men for all del det ble jo felt bukker i fine situasjoner!

Mange fine trailere om nye filmer så vi får følge med!

Link to comment
Share on other sites

Ellers ser jo klippene fra gåsejakta han har filmet i høst sinnsykt bra ut, tror de kommer i filmen Småviltjakt 2: http://www.youtube.com/watch?v=rGWV4fwF ... annel_page

Ja, det var jo nesten som da jeg jakta gås det, men bare nesten. 8) Men jeg synes ikke helt om at ørten mann ligger på skytterrekke som det der da, særlig så nært bebyggelsen... Sånn veritabel ildstorm skaper ikke goodwill hos folk.

Link to comment
Share on other sites

I jaktfilmen Duejakt blir det masse jakting, men også utfyllende tips og råd om alt fra rekognosering til lokkefugloppsett. Vi opplevde noen eventyrlige dager på duetrekket sist høst og tidvis holdt hagla seg varm hele ettermidagen:)

Det er rett og slett vannvittig moro når alt klaffer på duejakt og det er dette jeg vil prøve å formidle i filmen.

 

Kristoffer Clausen

www.jaktogdvd.no

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest graahund

Kjøpte filmen "elgjakt" på messa. Den må dere bare se, dere som driver med løshundjakt spesielt, men også alle andre. Meget bra film.

Nb. det er en bra sene fra stanlos på bjønn der og. Vel verd og se.

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Må bære få sakt det Kristofer! du lag kanon bra filmæ, breng jaktæ rætt inn i stuæ te oss! kjenn bære kor jaktløstæ strømmæ på når eg ser filman dennæ.

Mæn som du skjønn så e savne etter ein go!!! harejaktfilm te stede så du må bære hiv deg rundt å planlægg ein! eksempelvis så kan du ta før deg jakt me de forskjellie harehundrasan!!! det e bære å ta kontakt så ska du få los ja.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...