Jump to content

Billig 9mm ammo


perjan

Recommended Posts

  • Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Etter min erfaring er fiocchi den med minst møkk og best presisjon. Men klart det kan væra flaks jeg vet om folk som har kjørt 350K med opel astra F uten problemer også. :mrgreen:

 

Hvordan våpen bruker du de i? Min P30l er ikke enig i det.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

" Endret: 22. mai 2014 13:12"

 

Det er rimelig å anta at den annonsen er gulle god.

Jaktdepotet.no har for vane å legge ut noe av det billigste på finn.no

men ikke på hjemmesiden.

 

I lys av at krona har sunket en del så kan det være ett sjakktrekk å sikre seg litt mens prisene er gamle.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Siden vi er omtalt i tråden håper vi det er ok at vi svarer her også.

 

Barnaul er pr i dag en saga blott, av 2 grunner:

 

1. Russerne selger i $. $ vs NOK = Opp 30%. Ergo all ammo uansett type av volumtype er ganske uinteressante i dag om de ikke kan betales i annen valuta enn $.

2. EU og Vestlige lands handelsboikott av Russland grunnet situasjonen på Krim og i Ukraina. Står en hel del om dette på UD sine hjemmesider.

 

De beste prisene pr i dag på 9mm vi har er 1,69,- ved kjøp av 2000stk S&B 115 grs FMJ.

124 grs FMJ av samme type er 1,79,-/stk

Link to comment
Share on other sites

Klart det er ok :wink: Hadde bare flere forhandlere vært som dere. Det er nok av de som ikke engang svarer på e-mail sendt direkte til de.

 

Ringte også til dere tidlig i dag og spurte om det var igjen på lager og fikk beskjed om niks, og trolig kom det ikke til å komme noe mere med det første. Kun igjen litt .223 rem ammo.

 

Men 1,69 for S&B var jo billig.

Link to comment
Share on other sites

Mas-36: Like greitt at Barnaul ikke fåes tak i, eg ble fysisk kvalm av å skyte denne ammoen i min Camp 9. Er jo et blowback våpen, med dertil gasser rett fremfor trynet.. Bruker gladelig dyrere ammo i denne :wink:

 

Tja skutt endel med .223, 308 og 30.06 og kan ikek si de luktet så fryktelig vondt?

 

S&B 38 SPL med slike svarteblykuler der i mot de lukter jo brendt elektronik. Det er gyselig lukt det :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Vær også klar over at postordreavdelingen ti XXL er treige med å levere om de i det hele tatt leverer. Årsaken til at de har sluttet å ta kort på ammo er at de er så treige at reservasjonene på kortene går ut før de får sendt ordrene. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Flott at de har salg nå rett før ca alt av L3 drar i gang... desverre en haug noscores fremover da :o

 

Folk som skyter 115 gr fabrikk i kort pipe uten å kronografere har virkelig bare seg selv å takk. Forhåpentligvis så lærer man etter første noscore. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...