Jump to content

cz 457 i links er offisielt


madlychip

Recommended Posts

Supert! Virker som ei knallrifle.Er nok meir moderne i forhold boltløft, bytte av kaliber osv. Men er for glad i min CZ 452 i 22lr til at den blir byttet ut. Koster jo litt mellom 8700-11000 NOK alt ettersom. Gav vel 4 blank for min 452 den gangen. Uansett veldig bra at det nå er mulig for linksskyttere med CZ 457 med både 22lr, 22wmr og 17hmr.CZ 455 kom aldri i links..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pererik skrev (På 2.6.2022 den 9.29):

Noen som kan si noe om CZ457 i forhold til Tikka t1x? kvalitet, avtrekk, vekt, etc. Er fordelen kun løpsbytte?

Og jeg mener det motsatte av Ei tohi Jarjata. De to Tikka T1X jeg har tafset på har ikke vært like "gode" som min 457 ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
vux skrev (På 11.6.2022 den 22.39):

Syns min CZ virker mer forseggjort ut en den ene jeg tafset på før kjøp i alle fall..

Utseendemessig synes jeg american er flere hakk opp, fra standard plastic. Så mye penere i tre. Cz har vel og godt rykte i forhold til presisjon og kvalitet. Flott at de tenker på oss som skyter fra "feil skulder"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Noen som har fått gode priser på 457 i links? Evt forhandlere? Og ikke minst, noen som har prøvd de? :)Ser Schou kan ha de i links når jeg gjør ett kjapt søk, men 11 - 11.5k etter hvilken modell som velges. Sikkla lenge på cz og venta lenge på løpsbytte, så har sendt inn en søknad på 22lr i første omgang. Håper på "gode" priser noen plass

 

-Anders

Edited by Andyrz
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...