Jump to content

Integraldempet Ruger MK2?


ranger-green

Recommended Posts

Jeg har en High Standard Som er heldempet. Den er litt forskjellig, og mer egnet enn Ruger til heldemping etter min mening. Den store forskjellen er at løpet lett kan skiftes, og flere løp tilpasses. En dyktig mann har gjort det for meg. Jeg har heldempet, 2", 5" og 10" til min.

Link to comment
Share on other sites

Eh, nei?

 

Når du snakker om toppen så regner jeg med at du snakker om den delen som er fester til skjeftet og rommer sluttstykket, sant? Låskassa om du vil? Pipa sitter så gjenget fast i den igjen.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

De er ikke ett stykke.

 

Ekstra topp funker jo det, hvis det er greit å få tak i. Pris og tilgjengelighet kan dog kanskje bli et tema?

 

500 på gjengejobb, 500 på en A-Tec rimfire. Enkelt, greit og rimelig, våpenet kan fortsatt brukes til alt mulig rart av programmer, og det kreves ikke våpensøknad.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke etter noen fordeler med å ha en demper på pistolen.

For å være ærlig så har jeg kun interesse av å skyte seriøs konkurranse i production-class med 9mm og 40.

Denne pistolen ville kun være å ha for gøy og for å kunne ha noe spesielt til et og annet sivilpistol stevne.

 

Er vel ingen øyeblikkelige fordeler med å ha integraldempet, jeg synes bare pistolen er stilig og jeg vil ha en(sikkert fordi jeg har lest for mange spion romaner) :winke1: derfor ønsker jeg å vite om det er mulig for en børsemaker å lage en til meg.

 

Einherje: en Hi-Standard H-D Military 22 med integraldemper er ønskedrømmen 8) langt mer enn en ruger sådan, hadde satt meget stor pris på om du kunne gitt meg informasjon på PM om hvem som har gjort jobben på pistolen din da jeg muligens kan få kjøpt meg en H-D 22.

Hadde vært helt supert om du kunne inkludert et bilde også :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...