Jump to content

Forby småviltjakt


joakim222

Recommended Posts

Hvis man ser litt nærmere på dagens samfunn, så burde kanskje vakuumpakket og nedfrosset kjøtt i butikkene forbys. Folk blir forskånet fra å ha noe som helst forhold til hva vi faktisk spiser. "Alt kjøtt kommer fra en fabrikk".

Kanskje det heller skulle ha vært obligatorisk med slakterdisker i alle butikker som selger kjøtt, slik at folk faktisk ser hvilken del av dyret kjøttet kommer fra? -og at kjøttet faktisk kommer fra et dyr..

 

 

bare en liten toøring fra meg.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det heller skulle ha vært obligatorisk med slakterdisker i alle butikker som selger kjøtt, slik at folk faktisk ser hvilken del av dyret kjøttet kommer fra? -og at kjøttet faktisk kommer fra et dyr..

 

En hensysløs politikk som ikke tar hensyn til almuen som jakter i frysedisken ved grensen.

Det er ikke alle som har råd til NOK 50000 for å delta i elgjakta.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

50000 for elgjakt?

Ja.

Fattigfolk deler på godene og kaller seg jaktlag for å få ned prisen per deltager.

Rike Tyskere bare betaler og ingen spør hvor mange som bor i koiene.

Jeg forstår dem godt. Heller elgjakt i Norwegen om høsten enn i Afrika i varmen.

Veien blir overkommelig med Widerøe og MaxiTaxi gjør livet lettere.

Om de må betale ekstra per felling og for kjøttet vet jeg ikke.

Jeg spurte ikke.

Eldre Tyskere er glad til at de blir godt mottatt og behandlet med respekt.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

De rypene lider visst fælt med blod forgiftning og lunge betennelse etter vi fæle jegerene har hvert der .

 

Blir nok bra når siri og den verna gjengen skal løpe rundt i fjellet og telle halvdaue ryper uten annen næring enn nedfalls frukt og ostepop i kroppen.

 

Bare morro:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...