Jump to content

Jaktdepotet har endelig fått hjemmeside.


Xesray

Recommended Posts

Bare 1 gang av alle ganger jeg har bestillt pakker fra de har det tatt tid og da var det posten som hadde rotet bort pakka og sendt det tilbake til sender i stedet for motaker :mrgreen: Ellers har det tatt 2-3 dager før den kunne hentes på postkontoret. Svarer alltid på e-post og tlf også.

Link to comment
Share on other sites

La de nå få en sjanse da folkens!
Joda.... Men nå har vi ventet på dette kruttet i 2 år. Jeg skjønner at Jaktdepotet gjør så godt de kan. Men jeg kan ikke la være å bli oppgitt, når jeg leser alle krutt-anbefalingene de har på kuleannonsene sine, og de ikke har ett eneste kruttkorn i butikken. Jeg kan sikkert også anbefale høna til Tone Damli, fremfor en såperunk i dusjen. Men det hjelper lite, når såperunken er alt jeg har mulighet til å levere. :lol::lol::lol:

 

P.S: Jeg liker både Jaktdepotet, og folka som jobber der. Men jeg har gledet meg så lenge,............. til å se hyllene fulle av fargerike kruttbokser.

Link to comment
Share on other sites

At kruttet ikke ligger på nettsida ennå er helt greit. Sida er bra den, og blir sikkert enda bedre. Det jeg er opptatt av er om kruttet er å finne i butikken ennå? Men det er det vel ikke da, hvis jeg skjønner dere rett. Varget burde vært i standardsortimentet til Kiwi, imo.

Link to comment
Share on other sites

Sist jeg var innom så var det dårlig med hetter, cci+ magtec. 0 federal. Begynnelsen av juni

Lite krutt, tomt for vv320 etter at jeg tømte butikken.

Snakket om en kontainer med am. Krutt, men den kontaineren har det vært snakket om siden moses vandret gjennom ørkenen.

Tror kontaineren er litt som julenissen, mangen tror få har sett

Link to comment
Share on other sites

Hovedkatalog står det midt på siden, øverst. http://www.jaktdepotet.no/

 

:wink::wink:

 

jada den linken virker, men jeg studerer skjermen på min sony ericsson xperia til øyet blir stort og vått men det står ingen ting om katalog der... :lol:

Det vises rett og slett ikke. Direktelinken til katalogen lengre opp i tråden fører til svart skjerm på telefonen. Det må være noe med formatet på filene som utgjør katalogen som telefonen ikke takler... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fant følgende tekst nederst på sida:

Dere kan også se i katalogen vår på

forsiden . Dette var også en link i ordet forsiden. Når jeg trykket på den linken kommer følgende feilmelding opp:

"403 - Forbidden: Access is denied.

You do not have permission to view

this directory or page using the

credentials that you supplied."

Tror ikke det er mulig å lese katalogen med idiottelefonen min... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

jeg studerer skjermen på min sony ericsson xperia til øyet blir stort og vått men det står ingen ting om katalog der... :lol:

Det vises rett og slett ikke.

 

Ser katalogen på min xperia og får til å lese den også. Må være noe med innstillingene på din telefon. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Uff. Har sittet og sammenlignet priser og brennhastighet, for å finne erstatningskrutt for et visst finskt et. Gledet meg til min planlagte tur dit, om et par uker.

Men, turen skjer uansett (siden jeg kjører forbi). Så, håper du tar feil

;)

Link to comment
Share on other sites

Det vises rett og slett ikke. Direktelinken til katalogen lengre opp i tråden fører til svart skjerm på telefonen. Det må være noe med formatet på filene som utgjør katalogen som telefonen ikke takler... :twisted:

 

Testet litt tolmodighet? At skjermen går i svart kan også tyde på at det lastes.. Litt avhengig av hvilken hastighet du har på nettet ;)

 

Ikke problem og lese på Ipaden, og selv om jeg har 30/10mbit nett, så tok det en stund før den poppet fram :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Uff. Har sittet og sammenlignet priser og brennhastighet, for å finne erstatningskrutt for et visst finskt et. Gledet meg til min planlagte tur dit, om et par uker.Men, turen skjer uansett (siden jeg kjører forbi). Så, håper du tar feil
Ja Smygen.... Da har du kanskje vært innom i Drammen? Fant du noe krutt i hyllene, eller ble du servert "Eventyret om den forsvunnede container"? :winke1:
Link to comment
Share on other sites

jeg fant en billig leirduekaster på den nye nettsia og tok turen til drammen for å sjekke den ut.....

der fikk jeg jaggu servert historie om en ny conteiner :lol: som var på vei fra Kina og burde være på plass om

"et par uker"...litt spent på hvor lange de ukene blir......... :roll:

 

EDIT jeg gadd rett og slett ikke..................................

 

Til alle andre var tingene på plass tirsdag og alle venteordre var ekspedert innen utgangen av gårdagen og det har jo vært ganske usynlig at ting var klart for levering både her og på finn. Varene lå for øvrig ikke i nettbutikken før i går morges.

Link to comment
Share on other sites

Uff. Har sittet og sammenlignet priser og brennhastighet, for å finne erstatningskrutt for et visst finskt et. Gledet meg til min planlagte tur dit, om et par uker.Men, turen skjer uansett (siden jeg kjører forbi). Så, håper du tar feil
Ja Smygen.... Da har du kanskje vært innom i Drammen? Fant du noe krutt i hyllene, eller ble du servert "Eventyret om den forsvunnede container"? :winke1:

 

Blir neste uke.

Håper på fangst. Men, liker gode historier også

;)

Link to comment
Share on other sites

Tror Jaktdepotet må få bedre kontroll med når de får vareleveransene sine.

Spurte om en Lyman Gen5 for litt siden, og fikk svaret at de kom, men at de ikke visste når. Kjøpte en dyrt 3-4 dager etter på skytterlinken, og dagen etter ringte Jaktdepotet om at de hadde fått inn Gen5. Argh! Kunne ha spart meg 400kr om jeg hadde ventet 2 dager til.

Link to comment
Share on other sites

Dere er ett vanskelig publikum å tilfredsstille gitt :|

 

Hjemmeside, når den mangler er det feil. Når den er oppe er det som betyr noe er hvilke feil, testvarer osv en kan finne.

 

Så er siste kravet at alle ansatte sommerhjelper inkludert skal kunne svare på sekundet pr telefon, med garantier for den bestemte dagen de ulike forsendelsene fra alle de ulike leverandørene kommer inn døra. Og nåde den som svarer det den siste beskjed fra produsent, merkevareinnehaver, eller fraktselskapet. Når det ikke stemmer - skyt budbringeren. Om ikke annet er en i hvert fall sikker på at det ikke kommer noen flere beskjeder fra den kanten. Vi svarer ikke av prinsipp lenger ikke på slike spørsmål uten å ha en bestemt dag å komme med. En mister selvfølgelig noen salg på det, men en slipper i det minste kjefta for ting en ikke kan gjøre noe som helst med fra en som trengte noen å bli kvitt frustrasjon.

 

Fint om flere starter butikk og betjener kundene. Om ikke annet blir det om ikke annet flere å dele alt skrytet med.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...