Jump to content

Avstemning, Pardini eller noe annet?


sindre.S.K

Kjøpe pardini eller nytt grep på browning fn150  

65 members have voted

  1. 1. Kjøpe pardini eller nytt grep på browning fn150

    • Kjøp pardini
      49
    • Nytt grep
      16


Recommended Posts

Har skutt pistol i et års tid. Stiller i år i kl B i fin pistol, skyter for det meste felt.

Har en problemstilling om jeg skal svi av 14 lapper på en ny pardini eller kjøpe nytt grep på min gamle fn pistol. Problemstillingen er vel at jeg lure på om differansen på 12 tusen er verd det.

Link to comment
Share on other sites

Herregud mann, hvis du har klart å komme til kl B i finpistol med Browningen din, fortjener du er matchpistol!! Tenk hvor bra du ville skutt etterhvert med noe bedre, det er jo en annen verden.. Andre kvelden etter at jeg kjøpte Pardinien min, hadde jeg to femti-serier på 6-sekunderen i Hurtig-programmet. Plutselig hadde jeg følelsen av TID selv på 6-sekunderen. Går jo an å annonsere på Kammeret at du ønsker en brukt Pardini, eller vente til det dukker opp en på finn? Alternativt ringe de største utsalgsstedene i landet og be de ringe deg umiddelbart når de får inn en brukt? Mvh Finkel

Link to comment
Share on other sites

Morinien min ble kjøpt i det stille...og ØKH ble i grunnen ikke så sur da det kom for en dag, selv om hun mente å ha lagt ned veto mot fler våpen i huset... Jeg mener- de er sammen med oss fordi de liker menn. :mrgreen: Og en EKTE mann lar ikke være å utvide arsenalet i frykt for negativisme i heimen! :lol:

...men det trengs ikke å annonseres så høylytt heller alltid.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Da var pardinien bestilt og på tur i dag, blir kjekt og få enda en pistol som banker OlavM sin ned i støvlene :twisted:

Har du spist noe fra det låste skapet i "jobb-bilen"?

Du må nok vente på den dagen, hadde gjort det enklere for deg om du hadde valgt rett i første omgang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...