Jump to content

.......


Dachs

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg er dessverre ikke veldig kretiv med slike ting som dette så har ikke noe å tilføye de ellers gode forslagene her, men lurer bare på om det kom noen logo ut av de forslagene som har vært i denne tråden? Er logoen ferdig, eller fortsatt under utvikling? Om den er ferdig, kan du i såfall poste den her så vi kan få sett den? Eller kansje tilogmed poste den så langt du har kommet? :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kom plutslig på at jeg ville rote litt i illustrator og kom frem til et par forslag. De to gule er ikke helt ferdige, og jeg ble heller ikke fornøyd med dem, men slengte dem med allikevel.

 

Forslag 1

logoforslag1ms7.jpg

 

Forslag 2

logoforslag2hc6.jpg

 

Forslag 3

logoforslag3sw9.jpg

 

Forslag 4

logoforslag4vt9.jpg

 

Forslag 5

logoforslag5ac7.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Nå skal vi gjøre alvor av å finne passende logo for kammeret.no

 

Vi har noen gode forslag liggende i denne tråden, samtidig som det er kommet mange nye medlemmer siden sist vi hadde en runde angående logo.

 

Kom med forslag!

 

Tenk om det er nettopp ditt bidrag som blir stemt frem som kammerets logo. .. Sett daglig av flere tusen besøkende! :D

 

 

Igjen:

Passer greit i forbindelse med denne tråden:

 

http://kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=28&t=6691&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Link to comment
Share on other sites

Er sikker på at det kommer Bård 308. Mitt bidrag i logosammenheng er kun vært å gjøre små synsejusteringer og sørge for at logoen er faglig korrekt slik at trykkoriginaler til t-shirts og alt mulig annet er klart når styret måtte bestemme seg for å trykke opp profilartikler.

Dere må gjerne ta kontakt når det gjelder profilartikler. Det er trykksaker og profilartikler jeg lever av! :mrgreen:

 

mvh

Ulken

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...