Jump to content

Hagle gies bort til verdig trengende


olav

Recommended Posts

Høres flott ut! Eneste problemet mitt er vel at jeg må vente til våpenskapene på XXL kommer på salg til 1900kr igjen.. :?

 

 

Europris har jo noen i den prisklassa.. bare et tips. Jeg har et sånn og det er helt greit det. Ikke noe fancy, men fg-godkjent og nok plass til mine 8 våpen

 

Edit: skrivefeil hilsen htc.

Link to comment
Share on other sites

Knalltiltak, dette er god kammerånd!

 

Hvordan melder kandidatene seg? Selvanmeldelse eller kan man nominere?

 

Om nominasjon er greia, vil jeg gjerne nominere min nevø, ivrig jeger på lærlingelønn som ikke har egen hagle enda, snill å hjelpe onkelen sin er han også når det behøves. Og han er bruker på forumet her.

Link to comment
Share on other sites

Må nesten få nominere kompisen min. Han har nettopp tatt jegerprøva og har lyst til å vere med oss andre på rypejakt. Men han har ikke hagle. Han har sett rundt etter en billig brukbar, men som fattig student er det vanskelig å finne noe billig og bra.

 

Denne her hadde vært perfekt til han! Han har nettopp vært og levert våpentillatelse også, så han skal ha hagle. Men denne hadde vert perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Får nesten lyst til å nominere søstera mi. Hun driver variert friluftsliv, og tenker å ta jegerprøven nå i høst. Vi er to brødre som gjerne stiller opp som jaktkamerater og kan bidra til opplæring, men har dårlig med muligheter for å få lånt en ekstra hagle. Vi har tilgang på variert småviltjakt på eget terreng, så det er i og for seg bare våpenet som mangler. Dersom hun kunne fått denne hagla, ville det gjort det langt lettere for henne å komme raskt i gang med jakta, og terskelen ville blitt lavere m.t.p. å komme seg ut på egenhånd.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Hvis du har lyst på den Hassel, kan du jo skaffe en annen hagle som kan donneres vekk.

For så å bytte til deg denne med utvendige haner.

Brukte sideliggere i god stand får du fra kr 1500,-.

 

En hagle med utvendige haner er vel strengt tatt ikke noe å sende nybegynnere på skogen med i 2011.

 

Regner med at det ikke er noen sikring på dette våpenet, utover det at hanene ikke er spente :?:

 

Roar

Link to comment
Share on other sites

Høres flott ut! Eneste problemet mitt er vel at jeg må vente til våpenskapene på XXL kommer på salg til 1900kr igjen.. :?

 

 

Europris har jo noen i den prisklassa.. bare et tips. Jeg har et sånn og det er helt greit det. Ikke noe fancy, men fg-godkjent og nok plass til mine 8 våpen

 

Edit: skrivefeil hilsen htc.

 

Har et fra Europris fungerer veldigt bra! Tror det var for 1900kr men litt trangt til 8 våpen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...