Jump to content

NJFF android app


RWA

Recommended Posts

Den er bra ja - enig med det ja :clap: . Spesielt lokkelydene, hadd nån firbeinte som ble litt gira og ei kjerring som lurte på ka det va førr en lyd i katta når haren hylte - :lol:

 

Får bare håpe de klarer å rette opp bugsen med den, selv om jeg ikke er noen ekspert på det programeringsområdet :roll: Bare å være litt tolmodig å vente vil jeg tro :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

@ Lassegutten: Du må nok bytte telefon.. SVJV kommer appen kun til Android-telefoner, og siden Nokia lever i den gammeldagse Symbian-verdenen vil det ikke funke der :/

 

Kråkelokkelyden fungerer upåklagelig, og med et par pc-høyttalere tilkoblet min Defy i helga ble det to stk fjærkledde mindre :lol:

Link to comment
Share on other sites

Er det ett engangsbeløp man må betale for sånne app'er eller drar det på seg noe kostnader ved bruk ??

Det er vel bare snakk om et engangsbeløp for selve appen. Noe av funksjonaliteten, f.eks. NJFFs nyhetsfeed eller oversikt over skytebaner i nærheten, vil nok bruke litt datatrafikk i tillegg om du ikke er koblet til med wifi.

 

Appen krever tillatelse til å ringe telefonnummer på egen hånd. Dette brukes nok helst bare for å gjøre det lettvint å ringe nummer av interesse (f.eks. ovennevnte skytebaner), men kan i teorien også ringe dyre betalingstjenester mens du ligger og sover.

 

En app kjøpt fra Android Market kan refunderes (første gang du kjøper den) om den avinstalleres innen 15 minutter: http://www.google.com/support/androidmarket/bin/answer.py?answer=134336

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Lastet den ned til min HTC i går, men finner ingen harelyd som nevnt tidligere i tråden. Er den fjernet i senere verson kanskje :?: Begynner å få god dreis på orrfugl selv nå. Lokket til meg to haner i høst med kun "tjoing", og nå begynner jeg å få til buldringen også :D

Link to comment
Share on other sites

No fikk eg til å laste ned. Prøvd den som var gratis først. Så kjøpte eg full versjonen.

Men får ikkje lagret den på grunn av plass mangel, noen som vet kordan eg sletter ting eg ikkje har brukt for?

Har htc desire.

 

Jeg fikk samme feilmelding, til tross for at jeg hadde plenty med plass.

Det viste seg å være en bug i nyeste versjon av android market, så jeg reverterte den til eldre utgave, så glei den rett inn.

Du finner fremgangsmåte ved å google feilmeldingen.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...