Jump to content

Billig Blaser


308nm

Recommended Posts

hehe, takk for sist bullstaff! Er på jobb å tilpasser demperen til løpet nå. De hadde rota bort dempern som hørte til i alt kaoset, så da tok jeg en ny en istedenfor. Bare å dreie opp plastskiva i bakkant. Må ta en tur på banen å teste i morgen. Var din skutt med fra før bullstaff? Var godt med kobber i løpet på min, så ble egentlig litt skeptisk til hva som er gjort med det løpet i forrhold til innskyting/puss.

Link to comment
Share on other sites

aner ikke egentlig! så på - betalte - gikk at! tenkte å hente den over helga. Må fikse noen papirer først. Skal sjekke når jeg får den jeg så. Er nok i orden skal du se! Takk for ei sosial natt med mye jaktskrøner og mye artige folk, og om du skulle ha artig ta å høre en revlos tel vinteren så kommer jeg så fort jeg kan:-)

Link to comment
Share on other sites

Alle riflepakker var ferdig monterte. og hadde et gitt antall forhåndsdefinerte kaliber.

De fire Blaser pakkene var i 6,5x55 og .308.

 

PS: Jeg kjøpte Tikka pakke i 6,5x55 og Beretta A400, betalte 14850,- Særs fornøyd:) En Beretta med Tikka på kjøpet:)

Link to comment
Share on other sites

ja fyrsamei, forferdelig dårlig tilbud.. så dårlig at jeg tror jeg går henn og selger igjen hele pakka for ca 30-35000 brukt når jeg betalte 20000. Samtlige av de supertilbudene var noe sponset av importør og noe sponset av butikk, alt gikk i minus. Men tror nok at det ikke gikk så værst sånn totalt sett med alt annet som ble solgt der.

Link to comment
Share on other sites

Kikkerten til bedre pris? Bedre pris enn hva da? Du skal lete ekstremt lenge om du skal finne noen som selger blaser med montasje til under 19000 kroner fra butikk... Det vet jeg for jeg har ringt Norge rundt. Så får du kastet etter deg en demper også... Har vel sett kikkaren nede i 15000. Mulig bedre en plass i Norge der du bor. Hva vet jeg... Demperen er sikkert ikke all verden, men den hang da på den også... Slik jeg ser det så betalte jeg 500 kr for kikkerten+demper(for jeg har kommet ned i 19400 som billigste tilbud fra butikk på kun våpen med montasje!!!). Var så snill å ring meg om du får tak i den billigere, for da skal jeg jammen overnatte mere ute!

 

Forøvrig synes jeg det krydrer disse forumene når slike som denne "sir" får ytre meninger... En god grunn til ikke å bruke for mye tid inne på slike steder som dette. Tenk om man skulle være "ny" jeger og vil lære seg litt og søker råd. Så får man svar av "besservissere" som ikke har peiling på noko(Uten sammenlikning med "sir" forøvrig!!).

 

Denna grymma grymma verden:-)

 

Tilbake til "sir"! Send meldig da du har fått tak i bedre "pakkepris på zeiss varipointen+maximen fra a-tec". Får du den til 499 så blir je med å kjøper! Ja jeg trur jaggu jeg blir med om du får "pakka" til 12-14000 og jeg!

 

 

Sir eller ikke. Je er fornøyd med kjøpet. Synes je har gjort årets handel!

 

hehe...

Link to comment
Share on other sites

Ok. Skjønte ikke at det var for å poengtere din mening om at Blaser itte er brukbart... Er vel like god som noe anna, så for min del må jeg si at jeg er like godt fornøyd med kjøpet mitt selv om du prøvde alt du kunne for å gjøre livet surt for andre du ikke kjenner!

 

Godt forsøk, håper du klarer å lage noe dritt i livet til noen andre en dag slik at du selv kan synes at du har det greit. Litt unødvendig føler jeg å i det hele tatt bruke energi på å kommentere i tråden, men noen gjør vel slik. Merkelig greier. Åkke som - Lykke tel videre!

 

 

*Ja, det var r93 pro.

Link to comment
Share on other sites

Trur ikke du sårer noen, men du gjør som jeg ser, det du kan for at andre skal ha så mange dårlige dager som deg sjøl, eller du prøver å få andre til å ha dårligere dager enn deg sjøl. Går ut fra at du er verdensmester i det meste. Glad jeg slipper å ha slike som deg i livet mitt.

Her bruker vi et eneste uttrykk på slike som deg. Idiot.

 

Ja, du fikk napp. Får når du sier latterlige ting må du regne med latterlige svar. Stupid is - stupid does!!

 

Se deg litt rundt om så finner du sikkert en annen tråd du også kan inngripe i for å svartne til litt! Lykke til videre med å gjøre livet ditt levelig! Og for all del; signaturen din juger ikke! Makan... Så nå kan du gå å skyte noe med 44'en din...

 

Forøvrig: Takk for gratulasjonen. Var heldig ja!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...