Jump to content

Fredag den 13, "myth busted"??


Kjetil-A

Recommended Posts

God kveld folkens!

 

Idag, på fredag den 13 så har ikke ulykken slått til. Jeg føler vel heller nå at denne dagen er en litt sånn halvveis lykkens dag. For det første som skjer idag er at jeg fikk tilbake karakteren min på bedriftsøkonomi eksamen. A! Må si jeg ble veeldig overrasket, men jeg kan jo ikke klage over det akkurat.

"Overraskelse" nr to er at jeg fikk mail av en kar at jeg kan få kjøpt en remington 700 ADL for en billig penge. Stokken er i nøttetre og den ser faktisk nesten ikke brukt ut i det hele tatt. (Ja jeg har kikket på den). Det er i 30.06 kaliber. Får kjøpt denne til en meget gunstig pris fordi vedkommende flytter til utlandet og trenger å bli kvitt den.

 

Så jeg vet ikke jeg :shock: Er myten om fredag den 13 herved avlivet? Eller er det noen hendelser dere vil dele med omverdenen som knuser min "myth busted" teori?

 

Edit: Endret overskrift til noe mer passende

Link to comment
Share on other sites

Jepp, den avliva jeg også idag!

Var hos Alms på Moi å skøyt inn den nye kikkerten idag, og nå går børsa hull i hull med ny kikkert.

Spurte for morro skyld om de hadde noen hagleskudd i .410

og jammen hadde de snaut to pakker jeg fikk kjøpt!

Så hadde jeg en flott dag på jobb de få timene jeg var der idag, solgte masse!

Også kostet brillene jeg hadde bestillt meg bare 249,- ikke 499,- slik jeg hadde lest!

Middag på bordet når jeg kom hjem, og så en sløv kveld i sofaen

gjør fredag 13. til en av de bedre på lenge...

Link to comment
Share on other sites

Nei fredag den 13 er ikke myth busted................

Ihværtfall ikke for min del. :evil:

 

Min fine mercedes sin front ble så å si knust i stad etter en liten feil fra min side.

Jævlig irriterende, typisk at det skjer på den 13 å mitt aller første trafikk uhell.

Link to comment
Share on other sites

jajaja, fredag den 13. ser ikke ut til å nekte seg for min del iallefall.

 

Ser ut for at den siste spikeren i kista for samboerforholdet ble slått inn idag, så nå er jeg på egne bein snart.... :cry:

 

Med 2 små barn og enebolig til 2.5 millioner er det ingen morsom fremtid jeg går i møte :evil: Med dagens marked og renter er jeg vel heldig om jeg selger med gevinst.............. DÆVEN det blir bittert om jeg faktisk sitter igjen med gjeld etter ett hus vi har eid i 4 år og lagt sjela i, FY FA** :evil:

 

Herregud jeg er i bunnløs fortvilelse i disse dager. Ender sikkert med at jeg må stampe våpen også, trenger cash fremover ja, keep looking at kjøp og salg.. :cry:

 

Sorry for depping, bare måtte få det ut. Fredag den 13 blir heretter ikke min lykkedag iallefall, ergo; MYTH NOT BUSTED!

Link to comment
Share on other sites

Vel Tikka-Sporter, skal ikkje bryske meg her, etter å ha lest historien din. Det var ikkje så hyggjeleg.

 

Men har fått min del med fandenskap i dag, og eg er ikkje så veldig overtruisk av meg.

 

- Blei forsinka med 1.5 time på dagens første oppdrag, som førte til litt hastverk utover dagen. :evil:

- Skulle fikse ei kopimaskin, med det resutat at den blei verre enn den var før eg begynte. Måtte avbryte oppdraget, for eg hadde lova ein annne kunde hastehjelp også... :evil:

- Kom heim frå jobb, til sure og bråkete unger, fulle av sukkerstoff... :evil:

- Reiste på skyte banen med 2 rifler, for å skyte inn kikkerten heilt perfekt. Resultere i at eg ikkje fekk samling med første rifla, av for mykje kaffi og dårlig humør, måtte berre gje meg på 9`ere og 10`ere. Og når eg skulle til med rifle 2, så hadde faen meg tennstiften gått til helsiken. :evil:

- Kom heim til endå surere unger.... :evil:

- Smørte meg nettopp 3 skiver med hardkokt egg på. Snadder kveldsmat, men det resulterte i at når eg sette meg ned i sofaen, så sklei 2 av skivene rett i gulvet. Kjekt å skrape opp egg frå gulvet, fulle av vekas støv og dritt. Åt dei på full trass.... Grrrrr...... :evil:

 

Så hipp hipp hurra for Fredag den 13. :evil:

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol: sorry stygt å le... men hva annet kan man vel gjøre? Har du ikke bikkje Mauser68 som kan vaske gulvet ditt?

 

Hos meg har fredag den 13 var akkurat passe dritt med migreneanfall utpå ettermiddagen. Lå og sov noen timer med medisin innabords og nå er jeg fit for fight igjen. Hurra for legevitenskapen :P .

Link to comment
Share on other sites

Jaktlykke, du virker da som ei snerten dame....... :wink:

 

Har du plass til en kar m 2 unger, 2 rifler, ladebenk, blandingshund av groenendael og langhåret schæfer og mulig underskudd etter hussalg? Er sykepleierstudent og mener da å huske at noen av dere damene her inne er sykepleiere, da er vi jo en perfekt kombinasjon :lol::lol:

 

Nei svarte, føler meg ekstra teit som sitter her febrilsk og knotrer på dataen, men holder ikke ut ellers. Eksræva er dratt på telttur med ungene, så jeg sitter her mutters aleine og synes synd på meg selv. Huset føles uuuuuutrolig tomt å dødt. Ikke har jeg flere tomhylse hellerr, så ikke får jeg laddet noe nå, bedre psykisk adspredelse finner ikke jeg innomhus iallefall.

 

Nei pokker, får sette meg ned å se en film med litt hjernedød og umotivert vold, da blir jeg sikkert i bedre humør :roll:

 

Over and out from Tikka-Sporter

Link to comment
Share on other sites

Uff, tikka-sporter. Dette må være den verste fredag den 13 historien jeg har hørt noen sinne :( Hørtes absolutt ikke noe morsomt ut i det hele tatt! Men det er vel kansje noe i det som sies: "det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere". Håper det ordner seg.

 

Og ellers må jeg si at det ser nesten ut som teorien min har slått seg helt feil her:?

Link to comment
Share on other sites

Tikka - jeg er søster jeg også - intensiv til og med :P

 

Skjønner at du depper - samlivsbrudd er fryktelig opprivende og jeg føler med deg. Men - ikke mye du kan gjøre med det her og nå: trekk pusten og senk skuldrene og så tenker du sikkert klarere i morgen.

 

*lykkepillaklem*

Link to comment
Share on other sites

Tikka-sporter; *klask* - verbal ørefik er herved utdelt! Skjerpings! Livet går videre, enten du vil eller ikke. Life beats you to your knees, and keeps you there permantly - if you let it. Se så, tørk snørr og tårer sørg for å komme deg på bena igjen. Og blir du fornærmet og sint av å lese dette, så tenk at et spark i rævva kun ligger noen ryggvirvler fra et klapp på skulderen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jaktlykke skreiv :

sorry stygt å le... men hva annet kan man vel gjøre? Har du ikke bikkje Mauser68 som kan vaske gulvet ditt?

 

He, he, nope, har nok ikkje det, den fekk sparken for ca 7 år sidan... .

 

Og eg er vel ganske så allergisk for støvsugere.. Skal ikkje skryte på meg at eg er så flink med den iallefall... :oops:

 

Men fekk meg 2 iskalde pils til fotballkampen i kveld, og resultatet der gjorde meg litt betre i humør. De`går likar no ja. :)

Synd me det migrene anfallet ditt. Bestekompisen min lider av samme skjebne, det er ikkje artig, men ja hurra for legevitenskapen. Tross alt, så finst det ting som virker.

 

Men det var trist å høyre story`en din Tikka-Sporter. Ikkje så artig lesestoff det der nei. Og selge med tap er lite artig, slite med dritten i årevis... Lykke til iallefall..

Link to comment
Share on other sites

Opp klokka fem. Tur med bikkjene. Gikk på jobb. Hadde en ok lunch med kollegaer. Gikk tidlig hjem. Ny tur med bikkjene. Fant frem en Gibson Les Paul og ødela litt mer hørsel. Stakk til Gander Mountain for å kjøpe noen klikkpatroner og litt Eley .22LR for morgendagens skyting. Ut på restaurant med konen, drakk en halv flaske Merlot. Hjem igjen og koper foran kopekassa. Krasjer sikkert rundt midnatt.

 

Just another fucking day ... Fredag den 13de my ass :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jaktlykke, du virker da som ei snerten dame....... :wink:

 

Har du plass til en kar m 2 unger, 2 rifler, ladebenk, blandingshund av groenendael og langhåret schæfer og mulig underskudd etter hussalg? Er sykepleierstudent og mener da å huske at noen av dere damene her inne er sykepleiere, da er vi jo en perfekt kombinasjon :lol::lol:

 

Nei svarte, føler meg ekstra teit som sitter her febrilsk og knotrer på dataen, men holder ikke ut ellers. Eksræva er dratt på telttur med ungene, så jeg sitter her mutters aleine og synes synd på meg selv. Huset føles uuuuuutrolig tomt å dødt. Ikke har jeg flere tomhylse hellerr, så ikke får jeg laddet noe nå, bedre psykisk adspredelse finner ikke jeg innomhus iallefall.

 

Nei pokker, får sette meg ned å se en film med litt hjernedød og umotivert vold, da blir jeg sikkert i bedre humør :roll:

 

Over and out from Tikka-Sporter

 

jeg føler med deg tikka.

 

grunnen til at jeg føler med deg, er at du skriver at du bare har 2 rifler.

hadde jeg bare hatt 2 rifler, skulle jeg og satt meg ned og sutret litt. men det nytter ikke sette seg ned å sutre over at man bare har 2 rifler. ut å finne seg ny rifle og skyte litt med den. gjernë prøve flere rifler. er gøy å skyte med litt forskjellig. gir livet litt mer mening og noe annet å tenke på.

 

fra spøk til alvor. samlivsbrudd er no dritt. men tenk over det jeg sa om rifler. ;)

 

ha en fin helg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...