Jump to content

NOJS og Kammeret.no på Villmarksmessen!


krone

Recommended Posts

Hehe. Ja, husker du vaffelbjørnen? :lol:

 

Til dere som sier at styret ikke arbeider nok for å opplyse folk om hva Nojs er: :wink:

Nå er vi på messa og "misjonerer" og deler ut flyveblader ved siden av å selge Nojs-vafler.

Kanskje litt dårlige bilder, men slik ser flyvebladene ut:

IMG_3701.JPG

 

Og skulle du sett... mannfolka har lesestoff når de slår lens også. :mrgreen:

 

IMG_3695.JPG

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Takk Reinhard! Bortimot 12 timer i messehallen gjør en litt ør og sliten. Først litt flying og rigging for at vaffelpressa skulle være varm til første gjesten dukka opp, :) deretter nesten konstant tilstedeværelse på standen. Men morro var det. Kjente og ukjente kammerbrukere dukka opp med (u)jevne mellomrom.

 

NMF står på stand D01-47, hvis dere sender noen bort med en bunke kan de deles ut derifra også :D

Bra! :D Kommer en tur bortom i morra jeg, 001. Kanskje jeg får skutt litt også? :wink:

Link to comment
Share on other sites

@ Tord

Hehe. Det spørs om ikke det lille strømagregatet vi bruker der oppe i Numedalen går varm før vaffelpressa. :lol:

 

 

Til alle som tar en messetur i det fine været. Husk å stikke innom standen til Nojs/kammeret for en prat. :D

Stand C01-40

Link to comment
Share on other sites

Her er litt mere bilder fra standen til NOJS.

bilde002d.jpg

 

bilde006zo.jpg

 

bilde007.jpg

 

bilde008.jpg

 

bilde009b.jpg

 

bilde010.jpg

 

bilde014.jpg

 

bilde018.jpg

 

bilde019.jpg

 

bilde017.jpg

 

Resultatet så langt av pengemaskinen til NOJS, så kom innom i morgen og søndag, støtt opp om vaffelsalget som går til en god sak. :)

 

OT:

bilde022.jpg

 

Resultatet av av iherdig vaffelspising hos NOJS, så endte denne forumbrukeren opp med dette som resultat! :shock:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil aller først rette en gigastor takk til sako_35 for en kjempeinnsats som førstevaffelsteiker i dag! :D

Så herlig at vi har Nojs medlemmer som stiller opp for en god sak. :wink:

 

Menmen. Det er vel for pokker ikke en P-bot du har fått på ruta di vel? :shock: Det var da som svarte!

 

 

 

Jeg har vært innom butikken å handla for å få lagd mer røre. Blir vel å holde på med det til jeg segner om i natt. En blir jaggu sliten av å være på messa og snakke mye også.

 

Hæljas forsyning: :)

Handlevogn.jpg

Link to comment
Share on other sites

OT:

 

Var nok ikke meg som fikk den, kjører da ikke Datsun........stod på lovlig grunn utenfor området jeg.

 

 

Takk for det, bare hyggelig å kunne bidra, og få hilse på så mange medlemmer av kammert og NOJS, greit å kunne sette litt ansikter på nickene. :)

 

Lykke til med vaffelsalget i dag og i morgen. :)

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

Det ble vel ikke tatt noe bilde av krukka i dag, tror jeg. Men jeg kan med sikkerhet si at den har mer enn doblet seg siden i går. :shock:

Noen kom innom KUN for å legge på en sjuekroning eller femtilapp for å bidra til en god sak. :D

 

Skulle gjerne ha fått ned noen navn på skytterlag/klubber eller jegerforeninger som står på lista, men har ikke hatt tid! Tida gikk med til vaffelsteiking og prat med kjente og ukjente .

 

Skikkelig trivelig å treffe mange nye fjes bak nicka på forumet. Og stadig like moro å treffe "gamle kjente" ! :)

 

Hei, håper det fortsatt er røre igjen til søndan. Da kommer familien og jeg innom for å spise vaffler til den store gullmedalje!

:mrgreen:

Du må stå opp tidlig på morran og være blant de første kundene Jaffa! Nå er resten av røra blandet og det er ikke rare greiene. Det er kun ca 6-7 liter og da snakker vi om tomt spann i løpet av 3-4 timer.... :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Prøver meg stadig på et innlegg, men er travelt opptatt...

 

Vi har seks tettskrevne sider med foreninger her nå. :D

 

IMG_3705.JPG

Potten øker og jeg skal prøve å få tak i en av vekterne på huset (messehallen) til å ta trekningen når vaffelsalget er over.

Link to comment
Share on other sites

Her er listen over "deltagere til trekninga. Listen er IKKE kvalitetssikret. Det kan være at jeg ikke har fått med meg alle i dette innlegget, og det kan hende jeg har skrevet opp et lag eller to flere ganger.

det spiller ingen rolle for det er to forskjellige lister i dette innlegget og de som faktisk er med på trekning.

 

Svinndal skytterlag

Buskerud Jeger & Fiskerforening

Bjørkelangen JFF

Sarpsborg og omegn JFF

Stange JFF

Bergesiden JFF Våler

Sel JFF

Løiten JFF

Aurskog JFF

Lister JFF

Vestby skytterlag

Kongsberg Metallsilhuett Skyttere

Finstad Jeger og Fiskerforening

Solemskogen JFF

Stjørdal skytterlag

Nesodden JFF

Furnes JFF

Oslo JFF

Trysil Jeger og Fisk

Fet Jeger og Fisk

Eidsvoll Jeger og Fisk

Renneb Jff ?

Moss Jeger forening

Fet skytterlag

Bærum Jeger og Fisk

Farshatten jeger og Fisk

Moss og Våler Jeger og Fiskerforening

Rakkestad og Degernes

Evenstad Jeger og fisk

Gjøvik Jeger og Fisk

Haga Skytterlag

Hadeland benkskytterklubb

Vang Jeger og Fisk

Høydalsmo Sk.lag

Trysil Jegr og Fisk

Ådal Jeger og Fisk

Svinndal JFF

Lunde JFF

Tingelstad skytterlag

HJFF ?

Kvinesdal skytterlag

Asker JFF

Sarpsborg Pistolklubb

Øvre Eiker Sk.lag

Akademisk Skytterlag

Åndalsnes og Omegn JFF

Blaker sk.lag

Asker sk.lag

Andebu JFF

Marker JFF

Konnerud JFF Ungdomsgruppa

Eidanger JFF

Krås skytterlag

Buer skytterlag

Østsiden JF

Kongsberg Våpenhistoriske Forening

Ådal sk.lag

Eidsvoll Sportsskyttere

Orkla jeger og Fisk

Sandefjord JFF

Oslo Feltskyttere

Ullensaker JFF

Ålesund pistolklubb

Aurskog JFF

Stavanger JFF

Skiptvedt JFF

Tunhovd Skytterlag

Oslomarka JFF

Enebakk JFF

Lørenskog JF

Tryta Risør JFF

Øststranda JFF

Evenstad JFF

Sollihøgda JFF

Lier Skytterlag

Oslo Jeger og skytesenter

Østby JFF

Gjøvik Pistolklubb

Osen Jeger og Fisk

Enebakk Pistolklubb

Lillehammer JFF

Farshatten JFF

 

Phu! Mange om beinet der altså. :wink:

 

Mer info kommer plutselig! :)

Link to comment
Share on other sites

Vaktsjefen har vært her og tatt trekning for oss!

 

And The winner is......... Blaker JFF

Blaker Jeger og Fiskerforening får kr. 5270,- av Nojs fordi en av deres medlemmer var hos vår stand på Villmarksmessa og kjøpte vafler. :D

 

 

Bilder kommer!

Link to comment
Share on other sites

Vi er tomme for vaffelrøre. Ble det for ca en time siden. Jaffa kom akkurat tidsnok til å kjøpe de fire fem siste vaflene. :D

Ja du fikk kvalitetsstempel av bikkja og døttrene mine, og de spiser ikke hva som helst! Kanskje dette er noe å satse på som heltidsjobb? :)

 

Takk for at det var litt røre igjen. Hyggelig å hilse på!

Link to comment
Share on other sites

Det var imponerende salg. :) Takk til alle som handlet vafler, og alle som stod på standen til NOJS/Kammeret.

Gratulere til Blaker JFF. :)

Ikke verst! :D Og du gjorde en fremragende innsats sjøl også. :wink:

 

Fanken, Bamrud, sikker på at du strøk over Løiten Jff bare fordi jeg kalte bikkja di basset, så ikke foreninga mi skulle ta potten! :lol:

Nei. Fordi du skrev eget navn i steden for foreningen din. :mrgreen:

Btw. Gratulere med bikkja. Det var en av de fineste blandingshundene på hele messeområdet. 8)

 

Vi er tomme for vaffelrøre. Ble det for ca en time siden. Jaffa kom akkurat tidsnok til å kjøpe de fire fem siste vaflene. :D

Ja du fikk kvalitetsstempel av bikkja og døttrene mine, og de spiser ikke hva som helst! Kanskje dette er noe å satse på som heltidsjobb? :)

Jeg har fått så mye skryt for vaflene mine at jeg vurderer å være med i VM i vaffelrøre.

 

Takk for at det var litt røre igjen. Hyggelig å hilse på!

Ja det var trivelig! :D

Men du hadde det så travelt at du ikke fikk meldt deg inn i Nojs når du var innom oss. Du tar kontakt da vel? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Men du hadde det så travelt at du ikke fikk meldt deg inn i Nojs når du var innom oss. Du tar kontakt da vel? :wink:

Ja, beklager måtte følge resten av flokken. De hadde fått vafflene sine så da var de fornøyde og ville videre.

Var så vidt jeg fikk tid til å beundre noen av Raunakkes verk, den lyddempern var fantastisk i finishen. Får ta kontakt med Vetle ved anledning.

 

Skal vi se, da sender jeg en forespøresel om å bli medlem.

Link to comment
Share on other sites

Hmm da var maral og jeg tilbake fra villmarksmessen etter noen ekstra timer i tog(arbeider og forsinkelser gjorde at vi kom ca 1,5 time seinere hjem) :roll: kan skrive under at vafflene var gode :mrgreen: en god messe med meget gode utstillere og masse spennende nye ting!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...