Jump to content

Nedetid - 20-22 Juni


JegerBomX4

Recommended Posts

Hei,

 

 

Vi har igjen hatt en lengre periode med nedetid uten at vi vet så mye om hvorfor.

Vi har ikke fått noe informasjon om hva som kan ha vært galt. - Det jobbes nå på spreng

for å sikre at driften av kammeret.no skal være så stabil som overhode mulig.

 

Det vil komme nyheter om dette innen kort tid!

 

 

Vi beklager problemene, men håper alikevel at vi har fått jaget noen ut i det flotte været og

at flere kammerbrukere har fått den fine nøttebrune fargen vi alle jager etter i sommermånedene!

 

 

Takk for forståelsen!

Link to comment
Share on other sites

Vi beklager problemene, men håper alikevel at vi har fått jaget noen ut i det flotte været og

at flere kammerbrukere har fått den fine nøttebrune fargen vi alle jager etter i sommermånedene!

 

 

Takk for forståelsen!

 

Joda. Nøttebrun, men av søle. Regner det mer nå så blir trøndelag tova :evil:

 

Må nok si meg enig med Palinder.... Regner det mer her i Nordland, så kan vi melde oss inn som en del av Finland...

 

Og ja, var litt skuffa over at kammeret var nede i helga... tenkte å bruke litt kvalitets tid foran skjermen her på forumet... Selvsagt er jeg ikke sur eller noe slikt på dere, er jo sikkert ikke deres feil.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes vi har hatt for mye nedetid. Altfor mye. Jeg har fått med meg at dette ikke skyldes Kammeret.nos tech-herrer, men jeg spør likevel: Jobbes det med en løsning på disse stadig tilbakevendende problemene våre?

 

Ikke noe sutring og klaging altså. :) Men definitivt et uttrykk for bekymring ...

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe sutring og klaging altså. :) Men definitivt et uttrykk for bekymring ...

 

Tiltredes. Dette må man finne en fiks på, koste hva det koste vil. Hvis teknisk stab sliter med tid og kapasitet (selv om det ikke er spesielt troverdig kan det jo hende at de faktisk har et liv også) får vi heller vurdere å ansette noen som kan ta seg av slike krisejobber. Uten en stabil drift faller hele grunnlaget for et forum bort, og det ville vært en langt større tragedie enn økte driftsutgifter.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke teknikerene har så mye med det og gjøre.... Hjelper lite at gutta gjør en kjempejobb, når serveren krasjer.

 

Dette tror jeg er første gang i historien noen beskylder Omega for å pakke inn sine meninger, men jeg tror det han mener å si er:

 

Kan vi for he......se å flytte til en annen leverandør :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke teknikerene har så mye med det og gjøre.... Hjelper lite at gutta gjør en kjempejobb, når serveren krasjer.

 

Dette tror jeg er første gang i historien noen beskylder Omega for å pakke inn sine meninger, men jeg tror det han mener å si er:

 

Kan vi for he......se å flytte til en annen leverandør :mrgreen:

 

+1

 

Jeg håper da inderlig ikke at noen betaler noe til denne leverandøren, så mye nedetid burde godtgjøres med at kammeret får penger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...