Jump to content

Beste Pris 223 Ammo?


Recommended Posts

Hmm burde ikke dere ha oversikt over dette ;)

 

Har dere et parti på gang?

 

Jo uten tvil - men dette var minste motstandsvei siteden for 1 time leting på div sider for å finne ca ca. Altid greit med informasjon andre har ordnet for en på forhånd :wink:

 

Parti - ikke akkurat - var plan å ha en fastpris hele året på S&B 55grs FMJ. Prisen blir i området 3,50,- pr 1000,-(980stk/140sk esker)

 

Jeg savner den tiden hvor en kunne gå og kjøpe Federal AE i 500 pk til 2,50 stk, er ikke akkurat veldig mange år siden.

 

Det er du jammen ikke alene om!! Var artigere å selge også enn samme ammoen til 5,-/stk

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk til å lade om S&B hylser...

 

Om du skal ha ammo med gode hylser så er det norma eller lapua som er sikre stikk. Prisen på slik ammo er som oftest mer enn de fleste er villig til å betale ;)

 

Jeg skjønner ikke folks skepsis til S&B hylser. Ja jeg bruker de ikke selv, men det er fordi jeg har lapua, raufoss og norma, mer enn nok i de kalibrene jeg lader. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at jeg betalte under 3,- pr stk for S&B 55grs FMJ i fjor høst. Mener å huske at det var 400,- jeg gav for en eske à 140 patroner. Nå har selvsagt prislappen forsvunnet fra eskene mine, men jeg skal grave litt mer i dette neste gang jeg er hos forhandleren...

Uansett: Hvis jeg får .223 FMJ til 3kr pr stk, så kommer jeg til å kjøpe mange. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er ikke mte presisjon du trenger til trening på under 100 meter, spesielt til praktisk. Jeg klarer å lade 223 patroner til rundt 2 kr stykket, så det å kjøpe bruk og kast patroner til 1.80 er meget forståelig.

 

Det er litt kjedelig å bruke mange timer på å lade noen patroner du kunne fått til en billigere penge i forhold til bruken. Som hjemmelader gjør det litt vondt å ikke plukke og lade om igjen hylsene, men det er vel et luksusproblem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...