Jump to content

quick load - hvor kjøpe?


ko-stens

Recommended Posts

Lurer på å få tak i meg quick load. Hvor får man kjøpt noe slik? Tittet på nettet, men finner ikke noe fornuftig sted... Prøvde på www.neconos.com og videre derfra på europeiske sider, men det virker håpløst. Klarte i hvert fall ikke å finne noe fornuftig. Feks så leser jeg ikke finsk... :roll:

 

Er vel endel her som har kjøpt det et sted, hvor har dere fått tak i det!?

Link to comment
Share on other sites

Takker for info. Kommer vel moms i tillegg fra Danmark og antar jeg? Skulle vel runde sånn ca 1 600,- det da. Ikke veeeldig billig akkurat, men det er jo moro å sitte og kope på da! Skal sjekke litt nøyere de andre sidene jeg har glodd på, så får en finne ut hvem som er rimeligst! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Skal kjøpe Quick Load. Har vært inne på Neconos sin side og jeg fant ikke noe om international customers eller overseas orders. Betyr det at det nå kan bestilles direkte fra Neconos? Linken lenger opp til forhandler i Danmark får jeg ikke til å virke. Noen som evt har URL til europeisk forhandler?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg fortsetter på denne tråden..

 

Noen som faktisk har kjøpt Quickload fra gunsandpowder.dk ?

 

Jeg fulgte instruksjonene på websiden og sendte en epost,

fikk automatisk svar på at de kanskje ikke sjekket epost så ofte, men ca. hver 5. dag.

 

Så da sitter jeg her å venter på andre uka, og muligens må jeg vente på at fakturan skal kreke seg over Skagerak og Dovre

(for de er jo muligens kanskje ikke så flinke til dette med epost),

før de deretter skal finne det for godt å sjekke at beløpet er på konto, og så skal CDn finne samme vei over Skagerak og Dovre..

 

..mulig jeg kunne vært litt mere tålmodig, men vi lever da i 2014..

 

Edit for å føye til: Det må jo ligge noen gode kroner for i dette for en potensiell Norsk jaktutstyr-pusher også.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fra g&p i Danmark tok det seks dager fra bestilling på nettet og til de svarte og fakturaen kom i mailboksen. Den ble betalt 7april, og så ble det stille. Men endelig idag kom hentelappen i posten. Tror det blir sen kveld imorra når jeg får hentet den ja. Det heter at den som venter på noe godt venter ei forgjeves, men syns det tok litt vel lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...