Jump to content

:lol:


Target

Recommended Posts

Politiloven § 18 bestemmer at alle tilsatte i politi- og lensmannsetaten må være norske statsborgere. Rundskrivet åpner derimot for at BP også kan tildeles utenlandske statsborgere. Dette kan være aktuelt f eks ved svenskegrensen, der det kan være formålstjenlig å gi svenske oppsynsmenn BP av norske myndigheter.

 

http://www.okokrim.no/aktuelt_arkiv/mil ... age13.html

Link to comment
Share on other sites

Hva er problemet :shock:

 

Hvis det finnes en utlending som er glad i norsk natur og reinsjakt, samtidig

som han vet hva dette dreier seg om (jaktlisens og nødvendige kurs) og hvordan han skal te seg ovenfor jegerne

slik at vedkommende gjør en god jobb spiller det vel ingen rolle hvilken nasjonalitet personen har.

 

mvh

Sauerhansen

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt den tråden her.. de ansetter vel den med best kompetanse?

 

Norge (og resten av verden) forandrer seg om man liker det eller ei.. i nabolaget jeg bor i, er "etnisk norske" i mindretall. Innen ett par tiår vil det samme gjelde hele Oslo. At de søker på diverse jobber klarer jeg ikke å se problemet i..

Link to comment
Share on other sites

:D heter isbjørn ikke hvit bjørn..

Har du ikke lest Asbjørnsen & Moe, "nordlendingen"?

 

går i kategorien eventyr.. er eventyrene sanne?? isåfall vil jeg ha en slik kvitbjørn som kan hente elgen i skauen for meg.. samt sitte på trappa når jeahovas vitner er på tokt...

 

men for å svare på spm: nei jeg leser kun jaktbøker, har AD/HD så og lese sånne bøker funker ikke for meg.. (har ikke ro i ræva)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...