Jump to content

Glockforhandler


vidar

Recommended Posts

Det er ingen hovedimportør, men for ikke lenge siden drev ihvertfall S&SS og Winge og importerte.

De fleste våpenbutikker selger GLOCK, om de ikke har på lager så skaffer de som oftest fra enten Winge eller S&SS.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Nei, de er vel egentlig ikke importør så vidt jeg vet, men de bare skaffer til de som trenger.

 

Det er vel mer et spørsmål om flaks en om fantastisk butikk (Men for all del, den kan være det altså). De hadde det våpen du hadde lyst på, liggende på lager.

Om andre forhandlere ikke klarer å skaffe, skyldes det at importøren er tom. Det tar lang tid å få importert våpen fra utlandet.

Link to comment
Share on other sites

Forsåvidt, men det er da som regel en importør/distributør som importerer en større mengde (Basert på hva som forventes solgt) som har dette på lager i Kongeriket. Så lenge det lagret ikke er tomt kan jo en hvilken som helst våpenbutikk skaffe det en kunde vil ha. (Så fremt det er på lager da) Skal man ha noe som ikke finnes på lager å må hentes inn fra ueropadistributør eller produsent begynner det å bli dyrt / ta lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker en bit sykkelslange. Grepet på USP'n er i grunn stort nok som det er, trenger ikke feite grepsriller, men litt friksjonsgummi funker genialt. Er tilogmed riller på en del sykkelslanger. Klipper den litt fint til, og den vare i årevis.

 

- Øivind

Link to comment
Share on other sites

XXL på Gulskogen senteret Drammen hadde ett par Glocker inne! Disse tror jeg du kan få en god pris på siden de skal slutte med håndvåpen. Jeg kjøpte førstegangsvåpenet mitt der igår, og fikk rundt 3000,- i avslag på den! Ring ned og snakk med Tommy og hør hva han kan tilby!

Link to comment
Share on other sites

Takk for at tittelen ble endret, lenge lurt på hva glock forhandler og med hvem.

 

XXL sier det samme i Trondheim, men de gjør også mye merkelig.

Nå har de tatt in 20 våpen , alle pistolen er .40 og alle revolvere er magnumportet så vi ike kan bruke de i konkurranse.

 

"Blikkboks-skyting"-våpen med andre ord.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...