Jump to content

Til Frankrike for å hente My Precious


Bamrud

Recommended Posts

Fantastisk våpen. Tror ikke vi dødelige skjønner helt hvilken kunst disse karene skaper. Gravering på dette nivået er helt rått. Muligens en håndfull gravører her på berget som rekker disse til knærne. Til sammen.

 

Igjen helt rått. Jeg er stum av begeistring. Se på mestertykket til denne karen. Fy s.....! :o

 

Gratulerer med et smykke av dimensjoner.!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk våpen. Tror ikke vi dødelige skjønner helt hvilken kunst disse karene skaper. Gravering på dette nivået er helt rått. Muligens en håndfull gravører her på berget som rekker disse til knærne. Til sammen.

Vi sa til Pierre at han var en fantastisk god kunstner med sin gravyre, men han var ikke enig at han var kunstner.

For det meste kopierte han bilder fra papir til stål sa han, så kunst er det ikke. Derimot kopiering.

 

Men han var stolt av sitt fag og ble til slutt enig i at det var godt håndarbeid. :)

 

Takk for gratulasjoner! :D

Det er en gammel drøm som nå er blitt realisert. Dere kan godt spørre om prisen, men det er ikke sikkert dere får den, eller at jeg snakker sant. :mrgreen:

 

Hvilken side av 100000 er det snakk om da?

Ække no' vits å spørre om hva den kostet. Jeg ljuger uansett. :mrgreen:

 

Ser den som ren investering.

Link to comment
Share on other sites

Snasen børse Bamrud, ett kjappt spørsmål, får man syntstokk til den også?

Njaaaiii.

Vil du ha en all-weather dobbling så tror jeg du må bestille den et annet sted. :lol:

Ikke for det. Den tåler vann denne også, men det blir liksom til at en kvier seg til å ta den ut i drittværet.

 

Den er sikkert verdt hver eneste krone ;)

Håper det. Prisen er dessuten langt under det en må betale for mer kjente merker hvor en betaler mye for firmanavnet.

Derfor kaller jeg det ren investering for kvaliteten står ikke noe tilbake for eksempelvis en Purdey. Mener nå jeg da.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...